Hoi lady's Ik wil vandaag gaan beginnen met wassen, en vroeg me nu af of jullie echt alles wassen? Ik heb namelijk een leuk felgekleurd boxkleed van me ouders gekregen en vraag me af of ie dan nog net zo mooi is, anders zou t jammer zijn hij is dan nog nooit gebruikt. Ook dekentjes e.d wassen jullie echt alles uit? groetjes!
Ik was alle kleertjes en lakentjes. Dekentje daar zit toch nog een lakentje tussen, dus was ik niet. Boxkleed ook niet. Ziet het er al gelijk zo gebruikt uit...bovendien zal hij er wel niets van krijgen lijkt me. De bekleding van de wandelwagenbak heb ik wel gewassen, maar dat was een showroommodel. Weet niet wie er allemaal aangezeten hebben.
Als iets nog nooit gebruikt is dan hoeft het niet perse gewassen te worden hoor! Nog wel een tip: ik had net alles gewassen met wasverzachter, maar dat is dus niet goed voor de baby aldus de kraamverzorgster...... Ga het niet opnieuw wassen ofzo, maar gewoon wassen is dus voldoende! Verder had ik veel tweedehandsspulletjes dus dan is het sowieso lekker om het even gewassen te hebben. De dekentjes heb ik naar de stomerij gebracht. Succes he Enne ga je ook nog strijken? Hier ben ik zelf nog niet overuit namelijk!
ik was alles, ook boxkleed ed.. Ziet er daarna echt niet gebruikt uit en geloof me, na een week moet je het toch weer wassen als er op gespuugd is. In nieuwe spullen zit een stof die maakt dat nieuwe spullen glanzend uitzien, maar het is niet erg gezond voor je baby als die eraan sabbelt. (je ziet ook vaak dat de verf nog afgeeft)
Dat had ik inderdaad ook gehoord...ach..bouwvak en verlof (tijd zat om alles te wassen in mijn geval).
strijken, uhm ja ligt eraan hoe het eruit ziet...denk de lakentjes wel maar rompertjes etc ligt er echt aan hoe ze uit de was komen Maar het dekbed wassen is niet nodig? groetjes
Mijzelf kennende ga ik ZEKER alles wassen.. niet dat ik nou zo'n Mien-Proper ben... maar als ik straks verlof heb en dus alle tijd.. en de nesteldrang eenmaal toeslaat... En gestreken gaat er dan ook zéker worden!
Ik heb eigenlijk ook alles gewassen. Is het toch weer lekker fris. En zo'n boxkleed kun je gerust uitwassen hoor. Doe het dan niet op een te hoge temperatuur, 30 graden ofzo.
Ik ga ook zeker alles wassen.....ook niet zo'n Mien proper hoor, maar vind het gewoon frisser. Kleertjes enzo liggen toch vaak ook al even voordat de kleine er is en dan lijkt het me wel zo lekker dat het vlak voor die tijd gewassen is. Ik hoop eerlijk gezegd ook dat die nesteldrang nog komt, kan natuurlijk altijd nog, maar niet iedereen heeft er 'last' van. Ik hoop wel dat ik er 'last' van krijg .
Ik heb ook alles gewassen. helaas zijn mijn dekentjes er niet zo mooi uitgekomen, maar goed. Ze zullen wel vaker gewassen moeten worden, dus. O ja, ik heb ook alles gestreken, behalve de dekentjes. Misschien had ik dat wel moeten doen Liefs, Duveldraakje
heb alles gewassen en gestreken! zonder wasverzachter ! had ik de eerste keer wel gedaan en toen ik het hoorde heb ik alles opnieuw gedaan! LAng leve NESTELDRANG!
bobbie je valt in herhaling Vind t ook beetje vies, in de winkel hebben heel veel mensen het met hun vieze handen aangeraakt en sommige kleertjes zijn al gedragen maar weer geruild, vind t geen fris idee als mn kind daar in moet liggen.