Wat is dit nu? als ik wil reageren in een onderwerp, dan kan dat wel, mits het een of twee zinnen zijn. typ ik een heel verhaal en wil ik hem geplaatst hebben krijg ik te zien dat de pagina verlopen is.
Misschien vindt 'redactie' dat je doorgaans teveel doorzaagt? Of reageer je nu ineens in 'kort reageren' en pakt hij gewoon geen lange reakties?
haha, misschien is dat het Nee ik doe gewoon als altijd, kan er naderhand wel nog iets aan toevoegen, dat wel, maar heel lastig. ik klik gewoon plaats reactie aan.
Dat weet ik nog niet, heb geen langer bericht geplaatst, zal nu eens even een stukje typen Dit is dus een test Ik weet alleen nu even niet zo goed wat ik allemaal moet schrijven, dat zal je altijd zien. Ben erg blij dat het weekend is, heb een boel gewerkt deze week, weet niet wat jullie hebben gedaan beheer? Ook veel gewerkt en toe aan het weekend? Heb morgen nog een leuk feest (hoop ik tenminste) gezellig en heb er zin in. Nou, is een beetje een onzinnig bericht geworden (sorry daarvoor ) eigenlijk mag ik hopen dat het niet geplaatst wordt, maar ja, je moet toch testen he? Nou, als dit bericht geplaatst wordt is het probleem hopelijk opgelost!
Je bericht staat er! Het lijkt dus opgelost. Mocht je het weer hebben kan je het ons natuurlijk laten weten. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl