Hartslag van de kleine voelen bij 12 weken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Helena8, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helena8

Helena8 Niet meer actief

Goedemiddag

Ik had een vraagje, vandaag zat ik op mijn werk en voelde opeens een soort van Harslag in mijn buik, ik heb het vergeleken met mijn hartslag maar die ging stukken langzamer als die ik voelde, Kans het zijn dat dit van mijn kindje in mijn buik is?

Verder had ik nog een vraagje, hoe groot is de kans nu nog dat het fout kan gaan met de kleine? Ik heb in totaal al 3 echo's gehad omdat ik wat helder bloed verloor maar elke keer een mooi hartslagje gezien, de laatste keer was de kleine zelfs helemaal aan het springen, echt heel erg beweegelijk. Ik ben morgen 12 weken zwanger maar heb al een paar dagen beetje pijn in mijn onderbuik kan dit kwaad?

Groetjes Helena

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Helena,

ik maak het eigenlijk nooit mee dat iemand de hartslag van het kindje voelt. Als het zo was dan moet je een hartslag tussen de 120 en 160 slagen per minuut hebben gevoeld.

Ik kan je helaas nooit garanties geven, maar als je steeds goede echo's hebt is de kans dat het misgaat heel klein. Pijn in je onderbuik zegt verder niets, dat hoort gewoon bij de zwangerschap.

Mirjam

Deel Deze Pagina