mijn kleine babygirl ligt in het zh :(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Biancamv2, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Mijn kleine prinsesje van 5,5 maand is gisteren opgenomen omdat ze vanaf zondag al niks meer eet(200 cc hooguit op een dag) en ze was afgevallen. Nu heeft ze een neussonde en krijgt haar flessen via de sonde,wel spuugt ze per dag 2 tot 2,5 voeding weer uit. Ze gaan zondag proberen of ze met lepel haar eten(groente en fruit wilt eten)flessen weigerd ze dus helemaal. Pff voel me zo rot en machteloos wou dat ik haar kon helpen. Straks leren ze me hoe je een sonde inbrengt,pff maag draait nu al.

2. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Wat ontzettend vervelend weten ze al hoe het komt dat zze niet wil drinken?

heel veel succes,
    veel liefs kim

3. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Hoop dat jullie snel de oorzaak horen waarom ze niet wil drinken.
    Sterkte nu.

4. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel veel sterkte! Weten ze waarom ze niet wilt eten/drinken.

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Jeetje, wat een rot bericht.
    Heb je/ze enig idee waarom ze de fles weigert?

Heel veel sterkte!!! Hopelijk heb je je kleine meid snel weer thuis!!

6. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte

7. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Wat erg! Weten ze al waarom ze geen flessen wil?

Succes en strekte, ik hoop dat je kleine meid snel opknapt!

8. sammychic

sammychic Actief lid

13 jan 2012
    107
    0
    0
    Hebben ze geen verdere onderzoeken gedaan? Mijn zoon moest 2 dagen na zijn geboorte ook naar het ziekenhuis, omdat hij niks wilde eten. Ook heel veel afgevallen. Gelukkig mocht hij na 3 dagen naar huis. Ik mocht ook blijven om af en toe borstvoeding te geven. Was echt verschrikkelijk om hem in dat slangetje te zien. Dus kan me heel goed voorstellen hoe jij je nu voelt. Ik ging elke dag huilen. Maar mag je daar nu ook verblijven met hem?

9. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Dank jullie wel,was vergeten erbij te zetten dat ze ook reflux heeft,ze heeft vanaf 3 maanden af al spruw,ze denken dat ze uit de fles drinken assioseeqt met pijn en daarom de fles weigerd. Haar spruw is nu wel over.

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Heftig hoor! Hier ook ervaring met verschillende keren spruw wat hier heel goed hielp was gentiaan violet (via eurolac kun je dat bestellen)

11. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    jeetje, wat heftig zeg!
    heel veel sterkte gewenst.

12. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ah gossie! Wat sneu zeg!! Mijn zoontje heeft ook een sonde gehad, dat ziet er zo zielig uit. Hopelijk gaat het snel weer beter met je meisje!! Heel veel sterkte.

13. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Veel sterkte, ik weet (helaas) een beetje hoe het is om zo'n kleine hummel met zo'n sonde te zien. Onze dochter was ook opgenomen toen ze ongeveer 6 maanden was, uitgedroogd, wilde ook niet drinken, dronk altijd al weinig en had toen t rs virus en er bleef helemaal niks meer binnen. Na 5 dagen was ze weer thuis. Miss heb je er iets aan, maar ze weet er nu echt niks meer van en zelf lijkt het eeuwen geleden, net of er iemand anders in het ziekenhuis was waarmee je mee keek. Veel sterkte dus!!

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben dezelfde ellende gehad, ook reflux en spruw. Virus er nog bij en ze wilde niet meer drinken. Maar zelf de sonde leren inbrengen, dat hoeft niet hoor als je dat niet wil! Je kan altijd naar het ziekenhuis voor het inbrengen van de sonde als dat nodig is (hier is ie in een half jaar tijd maar 3 keer per ongeluk eruit gegaan geloof ik) en wij hadden ook het kinderwijkteam, soort thuiszorg maar dan voor kinderen.

Ik hoop voor jullie dat ze (snel) weer gaat drinken.

15. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Ach jee dat is echt niet leuk zo'n klein gupje in het zh. Hopelijk kunnen ze je daar goed helpen en kan je dochter weer snel naar huis. Sterkte.

16. NoLu

NoLu Niet meer actief

Sterkte! Kan het niet een virus zijn?

Lucas droogde in 1 dag flink uit en kreeg ook een sonde en heeft er in het zkh nog t rs virus bovenop gekregen. In totaal 10 dagen zkh gelegen.

17. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hè bah, hoop dat je je meissie snel weer gezond en wel weer thuis hebt...sterkte!

18. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

heel veel sterkte

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi, mijn zoontje heeft negatieve mondstimulatie. Hij krijgt speciale voeding zodat hij niet veel hoeft te drinken.
    we krijgen hulp van een logopediste.
    Hij heeft pasgeleden ook keelontsteking gehad en toen wilde hij om deze reden, nog minder dan normaalgesproken drinken. Hopelijk vinden ze een manier waarop hij wil leren drinken. Het is echt heftig en stressvol, sterkte!!
    vraagje, dronk hij eerder ook al slechter, of is het in 1 keer gebeurd? dan zou het een ziekte kunnen zijn. Misschien is zijn saturatie wat laag en heeft hij het benauwd gehad tijdens het drinken?

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    beterschap en sterkte! Hopelijk is ze snel`weer thuis!

Deel Deze Pagina