Voortekenen naderende bevalling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dreamz3, 18 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hallo meiden!

Op dit moment ben ik ruim 36 weken zwanger van onze derde.
    Voor mijn zwangerschap had ik een hele onrustige huid, maar tijdens de hele zwanger geen puistje gezien.
    Nu is er sinds gisteren een uitbraak begonnen op mijn kin.
    Ook heb ik wat meer druk onderin bij mijn schaambot.

Denken jullie dat mijn bevalling aanstaande is? Wie heeft dezelfde ervaring gehad als ik?

2. Ongeduldig90

Ongeduldig90 Bekend lid

25 okt 2019
    727
    752
    93
    Vrouw
    Ik ben nu 29 weken zwanger en heb hetzelfde.. Dus mag toch hopen dat het niets betekent ;) Zal de indaling wel zijn die je voelt? Qua puistjes is het misschien meer toeval!

3. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Dat indalen is al een aantal weken aan de gang, maar die puistjes is echt nieuw. Alsof er een hormonenwisseling plaatsvindt.
    Ben daar ook dan ook het meest benieuwd naar qua ervaringen van mede forummers.

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik had met 36wkn een soort voorweeën (echt wel pijnlijk, maar totaal onregelmatig en met een warme douche zakte het telkens weer weg, heb toen op 2 dagen tijd veel onder de douche gestaan ;) ) en precies een week later braken spontaan de vliezen en begon de bevalling.
    Puistjes kan ik me niet herinneren, maar zouden wel op een hormonale verandering kunnen wijzen natuurlijk!

Dreamz3 vindt dit leuk.
  5. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Zou leuk zijn als dat zo is. Vind het echt typisch, omdat ik normaal gesproken als ik niet zwanger ben echt vaak puistjes heb en in de zwangerschap helemaal niet. Dus ik dacht, wellicht is het een voorteken. Als ze nog maar wel een paar dagen blijft zitten :rolleyes:.

6. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Ik had dit ook rond dit termijn. Je hormonen gaan ook weer veranderen nu dus dat is wel te verklaren.. kreeg weer meer haargroei, dat heb ik de hele zwangerschap niet gehad. Toch tot week 40 gelopen!

7. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    O wow dus het zal er wel bij horen. Ze laten me sowieso niet voorbij de 40 weken gaan ivm mijn leeftijd, dus binnen 4 weken is ze er zeker, alleen ben ik zo benieuwd naar haar en het zwanger zijn heb ik nu wel gehad ;).
    Kan altijd nog snel gebeuren natuurlijk, dat zou leuk zijn!

Deel Deze Pagina