Hechtingen

Discussie in 'De bevalling' gestart door saartje27, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hoi,

Ik was tijdens de bevalling wat uitgescheurd. Ze hebben toen 3 hechtingen gezet. 1 hechting heeft de VK er uit gehaald. De andere 2 zitten vrij diep. Het zijn voor zo ver ik weet oplosbare hechtingen. Maar vraag me af hoelang het duurt voor ze opgelost zijn.

Ben het gisteren helemaal vergeten te vragen aan de VK. Het jeukt nu een beetje en begin er dus wel een klein beetje hinder van te krijgen.

Gr. Vanessa

2. Hester

Hester Niet meer actief

Hmm, wij vonden na 5 weken nog stukjes hechting hier :-k

3. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Kan het zo lang duren ja?

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik had ook een oplosbare hechting. De VK had bij mij onderhuids gehecht dus met 1 wat langer draadje. Het begin van het draadje is vanzelf los gekomen, de vk heeft het uiteinde afgeknipt toen ik op na-controle was. Ik had(na ongeveer 4 weken) er wat last van en het was best nog een flink stuk wat uitstak, ongeveer 5 cm. Dit was na 5 weken, ik was eerder op nacontrole omdat de vk op vakantie zou gaan de week daarna.

5. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Mijn knoopje zit er nog (grote knip ik bespaar jullie de details)..kan 6 tot 8 weken duren...

6. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik heb een flinke knip gehad en heb denk ik toch wel gauw 6 weken last gehad van mijn hechtingen. Nu heb ik soms nog wel eens pijn aan de wond zelf maar geen trekkerig gevoel meer van die draadjes

7. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    De vk heeft er vorige week 2 uitgehaald en die derde zag ze niet, dus die was of al opgelost of moet nog oplossen. Ik heb er iig geen last meer van, loop weer als een kievit.

maar die jeuk...............! Nu is het een beetje weg, maar ik kon wel tegen de muur oplopen. Ik weet gelijk weer waarom ik normaal gesproken nooit maandverband gebruik, want dat is het (bij mij iig) die rotzooi gaat lekker irriteren.

Wat wel eens hielp is om op zo'n matje in bed te liggen zonder onderbroek (ik had een hele doos van die incontinentiematjes gescoord), dan kan het drogen aan de lucht.

Linda

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik heb toch wel een aantal weken last gehad van de hechtingen. Het waren ook oplosbare, maar het heeft zeker 8 weken geduurd voordat ik er geen meer voelde.
    Nu heb ik wel veel hechtingen gehad (schat ergens tegen de 20 :confused: ) dus ik denk dat die twee wel zo zijn opgelost hoor. ;)

9. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    De andere 2 hechtingen zitten echt heel diep, daar kan ze ook bijna niet bij komen om ze er uit te halen. Merk wel dat het behoorlijk begint te kriebelen en te jeuken.

Deel Deze Pagina