Ik heb sinds vanmorgen ineens zoveel pijn ik denk dat de kleine indaald maar tis niet normaal meer ik heb al maanden last van mn bekken, opzich was t nu wel vrij stabiel de pijntjes. Maar nu ineens vanmorgen kan ik haast niet meer lopen de pijn zit nu aan de binnenkant van mn benen ook me liezen voelen alsof ze scheuren bijna en me benen doen zeer alsof ik spierpijn heb.. Ik ga haast automatisch met Xbenen lopen.. en de onderbuik doet ook veel pijn, ongesteldsheidsgevoel Hoort dit gewoon bij het indalen? Want ik kan niets meer en heb nog n kind te verzorgen al.. (alleenstaande moeder) Weet ff niet waar ik t zoeken moet!
Hoi Lucifertje, niet te ongeduldig he, die 19 x bekeken is door andere zwangeren, niet door ons. De klachten die je beschrijft kunnen inderdaad bij het indalen horen. Wanneer een kindje echt diep zit, kan de spanning op je bekken oz groot zijn dat je er inderdaad erg moeilijk door kan lopen. Daar is helaas vrij weingi aan te doen en is onwijs vervelend. Het enige waar je goed op moet letten om het nog een beetje te doen te houden is je bekken stabiel houden. Probeer als je de trap oploopt je benen aan te sluiten en dus niet te snel de trap op, als je bukt door je knieen gaan (al is dat soms met een kleine wel lastig, maar houd het in de gaten, en als je omdraait in bed, je knieen bij elkaar houden. Niet met je benen over elkaar zitten en beweging en rust goed afwisselen. Het is echt een laatste loodjes klacht, maar hoeft niet elke dag even erg te zijn gelukkig! Groetjes Brigitte