Menstruatievraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door lautjuh85, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hoi lieve verloskundigen,

12 september heb ik mijn 2e mk gehad helaas. 2 November menstruatie gehad. Sinds die tijd niet weer. Ik heb vorige week 3x getest, maar allemaal negatief. Is het normaal dat het zo lang kan duren?
    Vanaf de mk tot aan de eerste menstruatie heeft ook 52 dagen geduurt.

Aangezien we wat rust willen en er onderzoeken bij de gyn. lopen, proberen we het zo veilig mogelijk te doen. Toch gebruiken we niet altijd een condoom, maar mijn vriend gaat wel altijd voor het zingen de kerk uit. Hoe groot is dan de kans dat je toch zwanger raakt?

Bedankt alvast voor jullie antwoord.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Lautjuh85,

ook in voorvocht zitten wel eens spermacellen, dus de kans dat je zwanger raakt ook al ga je voor het zingen de kerk uit is aanwezig. Daar heb ik geen percentages van voor je. En als je cyclus al voor de miskraam onregelmaitg was, is de kans groot dat het nu weer zo is, en dat blijkt wel. Daar kun je nu gewoon niets aan doen en als je weer wilt proberen zwanger te worden, is wat hulp van de gyn wel handig om je cylus meer te reguleren. Maar eerst inderdaad maar even de uitslagen afwachten.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina