testen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Allahinkulu, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Hallo,

10 januari was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie..de cyclus ervoor was 26 dagen..ik ga er dus vanuit dat ik gewoon om de 26 dagen ongesteld hoor te worden..dit was voor mijn bevalling ook al 25/26 dagen. In de week na mijn menstruatie hebben we verschillende keren gemeenschap gehad zonder voorbehoedsmiddelen maar (ik weet niet hoe deze methode in officiele term heet) voor het zingen de kerk uit gebruikt zeg maar :) De 27,28 en 29ste januari heb ik last gehad van ongesteldheidskrampen..ik dacht dat dit mijn eisprong wellicht weleens kon zijn..maar toen ik via deze site ging uitrekenen kwam de datum op een eventuele innestelingsdatum..
    Ik heb maandag een testje gedaan omdat ik toen een dag overtijd zou zijn..deze test kwam negatief uit..ik dacht dat ik opgelucht adem kon halen..maar ik ben nog steeds niet ongesteld en ben met vlagen misselijk..

Ik wil graag nog een keer testen om echt zekerheid te hebben..wanneer is de beste dag dat ik een echte test kan doen zonder dat ie negatief aan zou geven wanneer het eventueel positief is..Als het nu negatief zou zijn wil ik namelijk echt opgelucht kunnen zijn en als het positief mocht zijn me kunnen gaan voorbereiden mentaal :) hihi

alvast bedankt,

Gulay

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Gulay,

als je cyclus altijd zo kort is zou ik nog eens testen. Je NOD was inderdaad maandag. Je kunt vandaag nog eens testen, als je zwanger bent zou de test nu echt positief moeten zijn.
    Succes!
    Mirjam

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Nou ik heb getest en hij was negatief..ik neem aan dat ik er nu echt van uit kan gaan dat ik echt niet zwanger ben..want ik wil aan de mini pil beginnen en wil geen enkel risico lopen..
    Is het soms normaal dat je cyclus kan schommelen tijdens de borstvoeding ofzo?

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Gulay,

je cyclus kan inderdaad schommelen met de borstvoeding, je hormonale situatie is nog anders dus vandaar. Maar je kunt toch het best beginnen met de pil op de eerste dag van je volgende menstruatie en niet zomaar in een cyclus. Dus daar zou ik wel op wachten.

Mirjam

Deel Deze Pagina