Heeft iemand goed ervaringen met monnikspeper of teunisbloemolie om je cyclus wat regelmatiger en korter te krijgen en heb nog al last van wat ongemakken zoals buikpijn en veel last van mijn onder rug. Heeft iemand hier positieve ervaringen mee???
Hoi Mien, Ik ben deze maand etos zwangerworden capsules gaan slikken en de kruidvat teunisbloemolie capsules en volgens mij helpt het. Ik doe ook aan temperaturen en ovulatietesten en ik heb gisteren eisprong gehad. Hiervoor had ik een cyclus van 35 dagen en dat wordt nu denk rond de 28. Ik hoop natuurlijk op helemaal geen menstruatie. Ik heb al een zoontje van 1 jaar en toen heb ik ook etoszwangerworden gebruikt en na drie maanden was het raak. Ik hoop dat het bij jouw ook helpt. Ik heb namelijk het idee dat ik door de kortere cyclus zwanger ben geraakt. Gr Lil85
ook ik ben erg benieuwd naar de werking van teunisbloemolie! ik zit nu in ronde 3 en heb tot nu toe cyclussen van 35 en 49 erg lang dus! ook kan ik niet zeggen dat ik echt afscheiding kan ontdekken die je ei aangeven! heel irri! ben benieuwd of er hier meer reacties hierover gaan komen! liefs!
teunisbloemolie capsulles (kruidvat) werkten bij mij goed. Maakten mijn cyclus korter en meer regelmatig.
Wanneer is het verstandig om er mee te beginnen? Heb afgelopen week mijn eisprong gehad zou ik er nu mee kunnen beginnen of wachten tot ik ongie word?
'Hoi hoi! ook ik heb een regelmatige cyclus (28 dgn.) gekregen door teunisbloem olie, maar teunisbloem olie mag je niet innemen als je zwanger bent, staat ook op het potje! dus eigenlijk moet je er na je eisprong mee stoppen.. ik begin er altijd mee als ik ongi wordt tot mijn eisprong, ik denk niet dat het veel kwaad kan als je de hele syclus doorgaat met teunisbloem, maar ik neem het zekere voor onzekere
het is homiopatisch toch dan moet het toch in princiepe neit erg zijn bij een zwangerschap! ik denk toch dat ik het ook maar eens ga proberen...ik heb wel gehoord dat er verschillende dossis zijn die je kan kopen...
Monnikspeper zit ook in de etos zwanger worden capsules. Voor mijn eerste hadden die wel nut, maar ben toen zwanger geworden in een cyclus zonder.
Etos zwanger worden heb ik een tijd geleden geslikt maar niet zo lang in die cyclus had ik erg veel buikpijn weet niet of het daardoor kwam dus ben er toen mee gestopt.
ik kan pas over iets van 2 weken naar de winkel om dit te gaan halen in verband met mn beroep haha! dus ik zou nog even gedult moeten hebben
jullie cycli vallen nog mee, ik had op een gegeven moment zelfs iets van 90 dagen! Dankzij teunisbloem helemaal hersteld en nu zwanger. Ik stopte steeds bij de eisprong. Het is een fabeltje dat homeopatische producten geen kwaad kunnen, theunisbloem kan nml. een miskraam oproepen. Dus bij deze ben je gewaarschuwd! Overigens wist ik dit in t begin niet en slikte dus mn hele cyclus capsules. Maar mijn cyclus werd pas regelmatig als ik stopte na de eisprong..
KatrienDuck@ erg bedankt voor je reactie anders had ik ze zo heel mijn cyclus geslikt. Dan ga ik er mee beginnen als ik weer ongie ben hoop van niet natuurlijk. Ben nu ook voor het eerst aan het tempraturen maar kom er nog niet zo weis uit haha. Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik ben blij dat ik de berichten hier gelezen heb. Ik ben 2 maanden geleden met de etos pillen begonnen. Werd drie weken later ongi dus dacht dat het goed hielp. Had gehoopt op nu weer een 'normale' cyclus, maar zit alweer op dag 42. Hoop niet dat ik weer naar de 100 dagen ga . Vanochtend wel erge buikpijn, misschien eisprong? Dan denk ik dat ik nu dus even moet stoppen met die pillen? Ik vind het wel lastig allemaal en baal dat ik niet goed weet of ik een eisprong heb gehad of binnenkort kan verwachten. Allemaal erg onzeker zo.
@katrien duck, goh wat een fijne reactie met je waarschuwing want we willen natuurlijk niet dat het mis gaat! welke teunisbloem slik jij? het schijnt dat je verschillende dosis hebt.. @mien ik ben ook aan het tempen haha volgens mij moet je echt eerst een hele cyclus hebben voor je er wat uit kan halen haha bij mij is het ook nog maar een knudde lijstje haha @linde, heb ik ook hoor haal helemaal niets uit de seintjes van mn lijf!
Ik heb hier nog een potje teunisbloemolie staan.. maar gebruik dit niet meer aangezien ik nu Clomid slik. Mocht iemand interesse hebben.. PB me dan even !
@LindeDD, vervelend he als je niet weet wanneer je weer ongie gaat worden en ook niet wanneer je eisprong is. Hoop dat we snel een regelmatige cyclus gaan krijgen. @mamu, Ik heb de helft van de cyclus ook verkeerd getempt ben ik achter gekomen ik tempte pas als ik uit bed was en beneden was dat kan je temp ook veranderen ben sinds afgelopen zondag voor ik uit bed kom gaan tempen toen had ik mijn ei al gehad als het goed is. @xVlindertje, Ik heb net na mijn werk een potje gekocht bij het kruidvat bedankt voor je aanbod misschien iemand anders hier.