zwanger of niet!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door samy24, 14 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samy24

samy24 Nieuw lid

14 jan 2008
    2
    0
    0
    Goede avond Dames,

ik heb even een vraag voor jullie. Ik ben 14 December ongesteld geworden daarna niet meer. Ik word meestal om de 3 weken ongeveer ongesteld in iedere geval niet om de maand. Nu ben ik dus overtijd ik heb al 5 testen gedaan met als resultaat negatief!

Ik had een week terug echt krampen gewoon menstruatie pijn maar geen bloed dat is opgehouden heb geen pijn sinds woensdag.

Vandaag kwam er witteslijm met bloed draadjes uit mijn .....
    ik weet het ook niet meer wie heeft ongeveer het zelfde mee gemaakt wie heeft er tips

2. Kmbly

Kmbly Actief lid

4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Ik zou bloed laten prikken bij de HA.

3. Kmbly

Kmbly Actief lid

4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    En als je een normale cyclus van 28 dagen heb kon je pas testen vanaf 11 januari.
    Mischien heb je te vroeg getest ?

4. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ik zou inderdaad ook nog even afwachten hoe moeilijk het ook is....
    En een test doen....en als die negatief is dan daar in geloven....ik heb dit ook gehad en was super regelmatig ongesteld (29 dagen cyclus) In eens 3 weken te laat en tot mijn huisarts zei wacht maar rustig af....(ik ben iemand met een labiele menstruatie zei hij)
    Ik hoop voor je dat het raak is en dat je deze week positief test...het kan ook zijn dat je ei later is gekomen....ik duim voor je!

Liefs Eva

5. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Kan zijn dat je deze maand een langere cyclus hebt, dat wachten is frusterend he?
    Ik was ook altijd heel op tijd, laatste keer opeens 12 dagen overtijd, net als jij een hoop testen versleten, maar helaas.

Natuurlijk hoop ik dat je zwanger bent, maar misschien gewoon nog ff afwachten. Moeilijk he?

6. samy24

samy24 Nieuw lid

14 jan 2008
    2
    0
    0
    hallo meiden,

oefff is inderdaad moeilijk afwachten :(
    Denk dat ik morgen even contact op neem met me huisarts.
    ( ook al weet ik nu al dat ze me wegsturen met de zin wacht maar af over een week mag je komen :evil: )

nou meiden bedankt voor jullie tips jullie horen het wel

o ja ik heb nu ook een pijnlijke vagina bij het zitten voel ik pijn en als ik snel loop ook :rolleyes:

?

kus van mij

7. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    Hallo ,

Ik zit met hetzelfde probleem, namelijk het volgende.
    Ik heb altijd cyclus gehad van 28 dagen. Nu zou ik volgens calculator afgelopen vrijdag ong moeten worden, tot op heden nog niets, twee testen gedaan allebei negatief.
    Ik begrijp er niets van. Stel nou dat ik binnenkort ong wordt, niet leuk maar weet ik waar ik aan toe ben, en is mijn cuclus gewoon langer geweest deze maand, maar hoe moet je dan tellen wanneer je het vruchtbaarste bent etc etc.? ik gebruik altijd de calculator en altijd nog cylcus gehad van 28/29 dagen. sinds mk in nov. kan ik er geen bal van op aan, en weet dus nu niet hoe ik calculator in moet vullen.
    graag reactie want hier wordt ik niet goed van, en vrijen we mis wel constant verkeerd?.. :cry:

liefs kim

8. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hoi hoi,

Ik kon er ook even niet meer van opaan (mijn menstruatie) en toen heb ik op sensitest.nl een stel van die ovulatietesten gekocht.
    Nu blijkt mijn ei ten eerste al veel later te zijn en geeft het een stuk meer rust tijdens het klussen....gewoon om de dag klussen en 1 of 2x extra omdat jij 2 dikke strepen hebt gezien!

Ik bleek dus verkeerd te vrijen.....misschien dat het jou ook kan helpen....succes en liefs Eva

9. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    wat bedoel je met dikke strepen?
    gr kim

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar eerste symptomen.
    Graag goed kijken waar je iets post.