Had al eerder een bericht gepost over namen,maar we zijn er uit voor als het een jongen word en dan gaat ons kleintje Roan heten! Ben er helemaal blij mee,want mn vriend wilde deze eerst niet omdat ie teveel op ons neefje zn naam lijkt,maar dat valt toch wel mee en wil nu ook de naam Roan!!!! Kan m niet vaak genoeg noemen...hihi Maar nu de meisjes naam nog....we hadden een lijst met namen hier komen ze: Naomi Lieke Nina En daar kwam bij Lisa en Lizz of Lizzy Maar we komen er niet echt uit, Lisa vinden we wel erg leuk,maar de oude buurjongen en verre vriend van mn man die dr dochtertje heet Lisa en willen we dus eigenlijk niet dezelfde naam... Hoor gaag jullie meningen!!! Thx!
ik vind nina erg mooi lisa zou ik niet doen word al gauw lies wij noemen onze stiefdochter ook lies end ie heet elisa vandaar dat ik het zeg hihihi
Ik vind Lieke het leukst. Of Liz! Veel succes met kiezen! Roan is iig een erg leuke naam voor een jongen!
Ik vind Naomi en Lizzy erg leuk! Lieke of Lisa zou ik zelf niet doen, die hoor je al te vaak. Maar Roan vind ik ook super! Goeie keuze!
Nine klinkt ook wel leuk ja!! Nou maak je t me nog moeilijker hahaha Maar goed ik blijf nog even lezen en denken!
Lieke! Hij is populair volgens "de lijst", maar ik hoor hem hier nooit (op het grote KDV van mijn dochter zit geen enkele Lieke bijvoorbeeld en in onze wijk ben ik de naam ooknog niet tegengekomen). Dus het ligt er ook een beetje aan waar je woont denk ik. Naomi en Nina vind ik ook wel leuk, Liz/Lizzy vind ik helemaal niks. [edit: leuke jongensnaam trouwens!!]
Ik vind Nine erg mooi en Lynn past ook wel in het rijtje! Nina vind ik ook erg leuk! Hier veel Lieke's.. Ik heb net een topic geplaatstover jongensnaam, waar Roan ook bij zit en als ik dit allemaal lees word ik helemaal enthousiast van die naam..