Het kan zijn dat je cyclus langer is als normaal en dat daardoor je HCG niveau nog niet hoog genoeg is om te testen. Ik hoor hele goede verhalen over de testen van Kruitvat die 2 voor 5 euro.
hoe laat heb je getest Puck? Moet wel met je eerste ochtend plasje.. (of heb je zo'n test dat het de hele dag kan?
Ik heb met zo'n test getest die je de hele dag kan gebruiken van Clear blue. Ben overigens nog niet ongi, heb wel afscheiding, helder slijmig en meer dan normaal, Sorry voor de details, maar zou dit nog iets kunnen betekenen. Het is niet mijn eisprong die heb ik al gehad. Gr Puck.
Ben nu zo'n 6 dagen overtijd en nog heb ik niet het gevoel dat ik elk moment ongi kan worden. Raar hoor, morgen nog maar eens een testje wagen. Moet het eigenlijk wel weten voor maandag want dan moeten we spuiten halen voor de vakantie en die mag ik niet hebben als ik zwanger ben. Wordt wel lastig natuurlijk als de test morgen weer negatief is. Moeten we dan maar even overleggen met de arts.
Ja idd maar even overleggen dan.. apart hoor. het kan zijn dat je lichaam nog te weinign hcg aanmaakt.. Die van clear blue hebben wel meer hcg nodig dan bijv. die van kruidvat 2 voor 5,00..succes! ge-edit; typfout
Nou vanmorgen nogmaals getest omdat we morgen de vakantie spuiten moeten halen en weer Negatief. En nog steeds niet ongi, ik ga er nu maar vanuit dat het ook niet meer kan om alsnog zwanger te zijn er zal dan wel een andere oorzaak voor zijn. Ik wordt er zo wel heel erg onzeker van, want mijn cyclussen waren steeds zo rond de 30/31 dagen al zekers anderhalf jaar en nu klopt er niets van. Voel me er heel erg rot door. Bah.
Wat balen Puck! Irritant die onzekerheid! Maar idd geen bloed geeft moed! Bij mijn eerste zwangerschap had ik pas na 11 dagen een positieve test in handen, dus het kan echt nog! En wat betreft die spuiten; even goed overleggen met die arts. Misschien kun je wel een bloedtest krijgen! Weet je het direct zeker. Succes en sterkte!
Ben vanmorgen bij de huisarts geweest voor de vakantiespuiten en besproken dat ik nu al 8 dagen overtijd ben, maar de testen negatief aangeven. Het kan voorkomen dat een vrouw zo weinig HCG aanmaakt dat je dat nooit kunt testen met een zelftest daarom heeft zij dan ook besloten om bloed te prikken. Morgen krijg ik hiervan de uitslag. Spannend, tot nu toe ben ik dus nog steeds niet ongi en qua gevoel komt het er ook nog niet aan. Heb alleen steeds een akelig gevoel, beetje pijnlijk, helemaal onderin mijn buik. We moeten nu even de bloedtest afwachten voordat ik mijn vakantiespuiten krijg. Ik hoop zo dat we goed nieuws krijgen.
Vanmorgen gebeld voor de uitslag van de test en deze was Negatief. Helaas, nu is het dus wachten totdat mijn ongi doorbreekt. Waarschijnlijk heb ik dus weer een cyclus overgeslagen. Word er zo onzeker van. Heel vervelend. En nu op naar de volgende ronde, het zou ook wel te mooi om waar te zijn geweest als het in de eerste ronde meteen raak was. We gaan gewoon door met oefenen Groetjes Puck