sorry dat ik even 'inbreek' hier, maar je hoeveelste ronde met pregnyl is dit??? spannend hoor, mijn eerste ronde was het gelijk raak!! spannend, hoop voor jou ook dat het raak is! en natuurlijk voor de andere meiden ook... maar weet helaas uit ervaring dat je lichaam je ook heel goed voor de gek kan houden wat betreft zwangerschapskwaaltjes, succes allemaal met testen groetjes riniti
Ik heb indd ook alleen maar wat last van mij buik en rommelende darmen.. En slapen daar ben ik ineens heel goed in geworden Ik ga voorlopig niet testen. Hoor zo vaak dat de menstruatie later op gang komt na stoppen met de pil.. Dus ik wacht het nog een dikke week af. Als ik dan meer symptomen ga krijgen, dan ga ik een testje wagen.
Hoi Rinitti, Dit is mijn 5e ronde met puregon+pregynyl. Ik ben naar de fertiliteitsarts doorverwezen omdat mijn menstruatie was uitgevallen na het stoppen met de pil. Ik ben inmiddels 1.5 jr gestopt met de pil en sinds 5 maanden bezig met puregon en pregnyl. Wow! Was het bij jou de eerste keer raak? Das echt fijn. Ik ben benieuwd. Ik moet, net zoals velen op dit forum, volgende week testen. Ik wacht maar af. Ja, je lichaam houdt je af en toe echt voor de gek. Ik heb in het verleden zelfs periodes gehad met misselijkheid en dagenlang pijn in mijn borsten en steken in mijn onderbuik. Maar geen zwangerschap. Groetjes
Hoi! Is het bij jullie ook zo dat de symptomen op en af gaan? Vanmorgen had ik echt last van mijn borsten en een zeurend gevoel onderin mijn buik. Nu is dat bijna weer weg. Rommelende darmen blijven overigens wel de hele dag. Ik kreeg al een opmerking van mijn collega dat ik wat meer moest gaan eten Is het voor jullie eerste of tweede kindje?
Voor mij de eerste! Testen wil ik echt pas doen als ik 1 of 2 dagen over tijd ben...vorige rondes wel eerder gedaan en was toch elke keer weer een extra teleurstelling als tie wit blijft en je daarna ook nog eens ongi wordt
Hoi meide, Hier kom ik met mijn verhaal Ben 2,5 weken gestopt met de pil, ben tot nu toe nog niet ong. geworden en heb gewoon het voorgevoel.. Pijnlijke borsten, rare afscheiding, zeurend gevoel in mijn buik, lage rugpijn, beetje misselijk Maar ik kan dus niet weten wanneer mijn eierspr. is geweest, werd tijdens het slikken van de pil (bijna) nooit ong. Zou ik een test kunnen doen en zou het al betrouwbaar zijn? Het is allemaal de eerste keer voor mij hoor het graag van jullie, Groetjes Mammie
Hoi! Voor ons is het de tweede. Nog maar net besloten voor een tweede te gaan. En niet persé heel gericht geklust. Maar ik heb wel het gevoel dat het raak is. De vorige keer was het ook de eerste cyclus na het stoppen met de pil gelukt. Ben heel benieuwd!
Hoelang ben jij aan de pil geweest? En heb je toen gericht geklust? Ben erg benieuwd hoeveel kans je hebt als je een beetje gericht klust.. Vandaar al mijn vragen
Hoi! Bij onze eerste ben ik ongeveer 10 jaar aan de pil geweest. Eerste cyclus duurde heel lang. Ik geloof dat ik pas na 70 dagen ongesteld werd. Daarna was het dus gokken wanneer mijn eisprong zou zijn. Op een gegeven moment toch maar voor de zekerheid een testje gedaan omdat we met vrienden de stad in zouden gaan en toen bleek het raak! Van toen kan ik me herinneren dat de zijkanten van mijn borsten een beetje zeer deden en dat ik steekjes en een trekkerig gevoel onderin had. Pas met 6 weken werd ik misselijk (wel tot week 17 ). Nu heb ik dus al vanaf zondag wat symptomen en gewoon zo'n gevoel dat het raak is. Maar dat kan natuurlijk ook nergens op slaan.
hallootjes, Voor ons is t de 2e. Bij de 1e 1 jan gestopt en in mei zwanger. Bij deze in april gestopt en in juli zwanger helaas vmk met 7+ nu misschien weer....... Spannend allemaal. Heb net testen gehaakd. van de kruidvat 2v5 en een vroege van de pridictor. We zullen zien! Mijn gevoel zegt ook ja maar dat weet je natuurlijk nooit zeker. Ik hou jullie in de gaten. Groetjes
Hoi meiden! Wat leuk om dit te volgen! Ik ben heel benieuwd of er goede voorgevoelens bij zitten!! Ik hoop het echt voor jullie! Wij zitten in ronde 2 maar niet gericht geklust. Ik heb dezelfde klachten als jullie. Vreemd gevoel in mijn onderbuik flink misselijk geweest en vaak het toilet moeten bezoeken. Mijn gevoel zegt ja. Heel appart. Maar wat ik mij afvroeg... Wat zeggen jullie mannen ervan?? Want de mijne zei vandaag ineens: ik denk dat je zwanger bent! Ik vond dat wel bijzonder en wordt er natuurlijk super nieuwsgierig van! 6 sept is mijn nod dus we hebben afgesproken dat als er niks gebeurt we zaterdag gaan testen! Ps. We gaan voor de eerste!! Succes dames!!!
oei, meis toch, wat een ellende!! heb je eerst ook clomid moeten slikken?? bij mij was het ook heel vreemd, ik ben in 2008 met de pil gestopt, werd netjes ongesteld en was met 2 maanden zwanger vorig jaar juni stopte ik weer met de pil om zwanger te raken, maar werd ( net als jij dus) helemaal niet meer ongesteld! ik heb vanaf januari dit jaar in het ziekenhuis gelopen, en moest beginnen met clomid 50mg, dat is in de maanden daarop verhoogd tot 150mg, het heeft niks geholpen ( werd er moe, chagrijnig en depressief van, wat een rotpillen zijn dat zeg!) en toen mocht ik gaan spuiten met fostimon... heel voorzichtig werd er steeds stukje bij beetje opgehoogd, toen had ik na ongeveer een maand een eitje wat groot genoeg was, mocht 's avonds pregnyl spuiten, 2 weken later testen en ik was zwanger! echt óngelofelijk! ik hoop van harte dat het bij jou nou ook eens raak mag zijn! dan is al die moeite die je hebt gedaan ineens niet meer zo erg, je zal het zien sterkte! liefs riniti
Halootjes, Mijn vriend zei gister dat mijn borsten wat groeter waren. Hij vind t ook wel spannend. Hij vroeg gister of ie aant zijn vader mocht vertellen. ik zeg wat moet je vertellen dan, nou ja gewoon dat er wat rommelt zegt ie..... En dan zeggen dat ik er veel me bezig ben. Tis morgen al vrijdag..... nog maar een paar daagjes wachten. Groetjes
Hoi Indiaantje...wanneer kun je testen? Spannend. Riniti: ik heb geen clomid gebruikt. De arts heeft eerst gewacht om te kijken of de menstruatie vanzelf zou komen. Niet dus. Toen begon ik aan puregon. De eerste maand moest ik een hele maand spuiten. Mijn eisprong wordt steeds beter, das iets positief toch? Succes meiden! Ik hoop dat we allemaal zwanger worden deze maand
Morgen indd al weekend!! Mijn weekend staat lkkr vol gepland, dan gaat t lkkr snel voorbij! En dan zijn we weer een paar dagen dichter bij de NOD! Welke dag gaan jullie testen? Ik heb sinds een paar dagen een bepaalde rust over me heen gekregen, kan t niet goed uitleggen maar voel me zo vrolijk! Ga daarom pas over een week testen,als ik t volhoud natuurlijk Op één of andere manier voelt t allemaal goed, miss is dat wel een voorteken Hoe is t met jullie en de zenuwen? Liefst Romy
Nou, als ik eerlijk mag zijn...Ben toch een klein beetje zenuwachtig. Moet vandaag of morgen menstrueren. Mijn borsten doen minder zeer. Misschien is dat een teken dat ik niet zwanger ben. Mocht ik niet ongesteld worden, dan doe ik maandag een test.
Hallo hallo, Jeetje de spanning wordt wel opgvoerd zo zeg......... Ik ben er wel mee bezig natuurlijk maar niet zo erg als bij de mk. Mijn vriend is nu ook wat relaxter misschien is dat ook een teken. En ik hou me ook een beetje vast aan mijn moeder die heeft ook een mk gehad en was 6 weken later ook weer zwanger van mijn broertje. Wachten jullie allemaal tot jullie overtijd zijn of doen jullie t eerder. Ik ben heel erg aant twijfelen of ik er zondag al een zal doen. "officieel" kan ik woensdag pas testen. maar als je t eerder doet zijn ze toch ook betrouwbaar? Ik lees hier vehalen dat er meiden zijn die op 8dpo al een positest hadden. Nou allemaal sssuuuuuuuucccccceeeeeeesssssss! en we sreken mekaar. Groetjes
Mijn nod is 11 september, ik heb nu een beetje een trekkerig gevoel links bij m'n eierstok. Pas zei ik nog ik doe niet mee met mvm, en bij de 2e hoef ik geen zwangerschapsdagboek meer. Maar sinds gister denk ik ineens; ik wil wel mee doen met mvm om andere te helpen, en ik wil ook graag een dagboek want dat is voor m'n (evt) 2e ook weer leuk voor later. Verder wachten we rustig af.... Nog maar 9 dagen.....
Ha meiden, nou hier was ik dan ook weer, en nog steeds ook in spanning afwachtend.. het is hier een vreemde maand! na mn ei steeds ongi steken met vlagen een misselijk gevoel vannacht werd ik wakker van erge buikpijn beetje ongi-achtig heel vreemd vanmorgen was temp nog hoog en kan ook bijna niet dat dit mijn menstruatie al zou zijn, verder heb ik heel veel speekselvorming ben heel de dag door aan t slikken ik vind het best eng om te testen, gewoon bang voor weer teleurstelling als ik op de bewuste dag niet ongi word ga ik er wel 1 proberen! succes allemaal!!