Kan dat al, zo vroeg symptomen.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Indiaantje, 27 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hier ook ongikrampen! Moed zakt me gelijk al in de schoenen..

2. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    skaya: ben je wel vaker te vroeg ongi? die ongi-steken kunnen vanalles betekenen! laten we hopen!! die gekke symptomen ook allemaal:(

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Neee ben nooit eerder ongi, maar de krampen beginnen wel meestal al een aantal dagen van te voren. Nu is het wel heel vroeg. Heb wel ook meer last van mn borsten...dus ja het kan weer twee kanten op! Om het spannend te houden!
    Hoe is het met de andere meiden? Voelen jullie al wat?

4. nicoleENsandra

18 feb 2011
    93
    0
    0
    Heej meiden,

Wat leuk om deze verhalen allenaal te lezen. Ik zou graag mee willen kletsen.
    Wij mogen ook op 10 september testen en dit is de eerste ronde en voor ons eerste kindje. Heel spannend allemaal.

Hier ook gelijk na de dag van eisprong opgeblazen gevoel en meer zin in eten. Ik vind het allemaal zo ontzettend spannend en wil de hele dag wel alles opzoeken op internet ovre de hoe en wat! Heel irritant! De tijd gaat niet voorbij en we moeten nog 9 dagen wachten!

Ik zag al veel meiden die over 5 dagen moeten testen, ik wens jullie heel veel succes en hopelijk is het raak!

Wij wachten af op de nod om te testen!

Succes allemaal!!!

Groetjes

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dames wel ff dit topic open houden he;)
    Ik heb nu dat je de aderen in m'n borsten wat meer gaat zien.
    En ook al ik het idee dat ik onder aan m'n buikpijn spierpijn gevoel had, dus wat anders als je darmen...
    Nog een volle week:)
    Wat zijn jullie kwaaltjes?

6. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Hoi dames, hier sinds vandaag misselijk! En zoveel als ik vorige week kon (vr)eten, zo weinig krijg ik nu weg! Super snel vol en opgeblazen gevoel.. Met vlagen hoofdpijn en duizelingen bij inspanning of te snel opstaan. En gister super pijn mijn (.)(.)! Was net uit eten en had ineens super trek in geitenkaas!! Dat lust ik normaal niet! Haha! Ik zou t wel heel raar vinden als dit allemaal van ontpillen komt.. Of herkend iemand dit?

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Nou laat het ons weten!

8. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Wat ontzettend veel meiden die rond dezelfde tijd hun NOD hebben! Ik ook (11 september) :) Deze week ook mijn eisprong gehad en idd ook druk bezig geweest en idd ook die rommelige buik. Spannend! Ben benieuwd!!

9. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik loop een paar dagen achter jullie aan; NOD op de 15e. :)
    En of ik al kwaaltjes heb? Geen idee. Soms denk ik van wel (moest vanmiddag heel vaak plassen en ik werd vannacht ook wakker met een volle blaas) en gisteren had ik een heel trekkerig gevoel in mijn buik. Ben ook heel erg moe. Maar ja, kan van alles zijn, 't is nog wel heel erg vroeg! ;)

10. MissyG

MissyG Actief lid

4 sep 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Sinds een aantal dagen ben ik actief aan het lezen op deze site.
    Sinds juni 2011 gestopt met de pil. Vanaf toen geprobeerd zwanger te raken. Nu in ronde 3! Mijn NOD is vandaag! Al een aantal dagen pijn in mijn rug, buik en hoofdpijn. Zo onzeker allemaal, hoort dit bij ongi of toch zwanger...... Normaal gesproken namelijk geen klachten voordat ik ongi moet worden, alleen de dag zelf.
    Gisteren al een testje gedaan, ik was zooo nieuwsgierig, maar was negatief. Heb de test in de middag gedaan, ik heb overal gelezen dat in de ochtend beter is vanwege hoger concentratie HCG. Als ik morgen niet ongi ben, morgenochtend weer testen. Spannend........

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Missyg laat het ons weten!
    Ik ben er nu achter gekomen die die spierpijn onderin m'n buik, lijkt op....bandenpijn.
    En dit kan al enkele dagen na de eisprong beginnen.
    Vind het nu wel mega spannend.
    Ik ga natuurlijk nergens van uit, ik heb nl wel vaker wat gevoeld...
    Maar dit nog niet, vooral s'avonds last en toen ik net op m'n rug lag,en ik omhoog kwam, voelde ik het heel goed.

12. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @MissyG: Spannend hoor, je kunt idd beter testen met ochtendurine. Ik ben benieuwd!

13. MissyG

MissyG Actief lid

4 sep 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toerist18, ik heb hetzelfde. De pijn in mijn buik lijkt inderdaad wel spierpijn. Zeker als ik omhoog kom inderdaad.
    Ik ga het jullie laten weten!

14. MissyG

MissyG Actief lid

4 sep 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, ik heb de test gedaan!
    Ik had een test gekocht bij trekpleister (eigen merk). Er moest een plusje tevoorschijn komen. Nu kan je heeeel licht een plusje zien. De normale streep is wel duidelijk blauw, het andere streepje is heel dun. Ik durf dan ook nog niet te juichen! Over twee dagen nog maar een testje doen.... Het blijft spannend!

Groetjes MissyG

15. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

12 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi MissyG,

Ohhh, ik hoop dat het plusje over twee dagen duidelijker is! Spannend! Ik ga vandaag een test kopen.

Succes!

16. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    Ha meiden!

spannend hier! indiaantje: heb jij nog een test gedaan gister?
    ik heb vanmorgen een test gedaan maar die was negatief:( donderdag is mijn nod, misschien te vroeg getest, kheb nu al de hele morgen ongi-steken, kdenk dat de menstruatie eraan komt.. kan wel janken..

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Was aan het zoeken of andere meiden hier ook last van hebben. Ik heb als het goed is zo rond 1 september mijn eisprong gehad. We hebben natuurlijk flinkt geknuffeld de afgelopen dagen. Gister had ik ineens last van een soort van spierpijn onderin mijn buik :(
    Maar lijkt mij een beetje vroeg voor bandenpijn.....???

18. Duimelijntje85

Duimelijntje85 Nieuw lid

5 sep 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Na het verwijderen van mijn spiraal had ik 14 augustus mijn eerste menstruatie. Keurig 2 weken later een positieve ovulatietest en nu..

Komende zondag zou ik weer een menstruatie moeten hebben. Maar ik heb inderdaad ook last van een soort steken bij flinke bewegingen in mijn liezen. Als ik me uitrek kan ik het ook heel duidelijk voelen. Verder merk ik dat ik heel lang vol zit na het eten..

Ontzettend spannend allemaal! Ik kon het eerst wel volhouden met wachten, maar het wordt steeds moeilijker..

Xx

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ik heb het nu na het werken alweer, ook steken als ik ineens op sta.
    Vanmorgen had ik een zere buik, dus ik dacht, ik wordt zo ongesteld, maar na een poosje was het helemaal over.
    MissyG kun je geen digitale kopen?
    Spannend hoor!

20. nicoleENsandra

18 feb 2011
    93
    0
    0
    Hi Elisabett, Aah bah een negatieve test is echt shit zeg! heb je vaker last van ongi-steken? voordat je ongesteld moet worden bedoel ik? Het kan op dit moment nog alles zijn... helaas weet je het nu niet zeker, maar over 2 dagen mag je officieel testen probeer op je NOD te testen! Ik hoop het voor je! Succes en laat je het weten?

Groetjess!

Deel Deze Pagina