En weet je al meer? heb je getest? of... wacht je tot morgen ochtend? Laat je het ons weten?? Succes! Groetjess
nicoleENsandra: bedankt voor je berichtje!! ik heb dit vaker meestal begint het zo na mijn eisprong tot mijn ongi. maar nu dacht ik vanmorgen echt dat het doorzette het begon eind de nacht al..maar het is helemaal weg! nog geen bloed te bekennen ik hoop zo.. ga nou wachten tot donderdag als ongi niet doorzet (ik heb trouwens hele aparte testen die kreeg ik een keer gratis bij ovu-testen) kweet niet of ze helemaal betrouwbaar zijn
Hi MissyG: Een plusje zien is altijd goed maar begrijp dat je nog niet te vroeg wil juichen! De digitale zwangerschapstest is volgens mij gevoeliger... Kun je nog eens proberen! Ik wens je super succes! Ben benieuwd! Groetjess
Ow wat fijn dat die krampen iig weer helemaal weg zijn! misschien is het zelfs wel iets van een evt. zwangerschap ( positief ) ik hoop het! misschien zou je een andere zwangerschapstest kunnen kopen of dat je donderdag eerst die aparte test doet en dan voor de zekerheid één die je misschien wat meer vertrouwd! Zijn het misschien die zwangerschapstesten van de sensitest? ( dipsticks? ) die hebben wij voor ovutesten, daar krijg je ook zwangerschapstesten bij! ben er ook nog niet bekend mee of die betrouwbaar zijn. Laat je het weten als je donderdag de test heb gedaan? Ben benieuwd! Spannend en hoop het voor je! Groetjess!
ja ik geloof dat ze van sensitest zijn het zijn idd van die dipsticks.. ze zijn nu op dus wil ik nog een keer testen moet ik toch andere kopen khoop ook zo dat die pijn ergens anders vandaan komt!! jullie zijn trouwens ook al lang bezig of zie ik dat verkeerd? ik zal het laten weten ik blijf dit topic ff in de gaten houden!
haha, ja dan hebben we dezelfde ovu en zwangerschapstesten! Nee we zijn vanaf vorige maand bezig dus nog maar de eerste ronde! Dus we weten niet of het gaat lukken of niet! en hoe lang we erover gaan doen! we mogen zaterdag testen en we hopen natuurlijk dat het de eerste keer raak is.... maar dat zou wel heel mooi zijn natuurlijk! fijne avond en groetjess
Hallo Allemaal, Ik ben weer eens in de maing genomen door mijn eigen lijf.:x Sinds zondagavond ongesteld en hoe ppfffffff. Ik heb me voorgenomen om er iets minder mee bezig te zijn. misschien helpt t. Ik maak me zelf knettergek anders. ik ga weer wat posten als ik ook zwanger ben. zo dat lucht op Alle andere meiden succes en als jullie zwanger zijn gefeliciteerd. Groetjes
Dat is balen... Maar met goede moet naar de volgende ronde, deze is voor jou meid!! Kan me voorstellen dat je dat denkt, had ik de vorige x. Succes en maak je niet te druk.
meiden, ook ik heb mezelf weer voor de gek gehouden, ben vamorgen weer ongi geworden.. zucht hoe kom ik deze week weer door?? hoop dat er toch nog 1 positief test!! succes allemaal!
Hi elisabett! Het spijt me voor je!! Wat k*t voor je! bah! probeer toch positief te blijven! doe rustig aan! Groetjes
Bah war naar! Maar ook omdat je juist nu wel symptomen had en je had ook echt het gevoel raak te zijn! jammer meid! doe rustig aan! en idd snap dat je even wat minder post, neem maar even tijd voor jezelf! Groetjes
Wat vervelend voor je Ik moet nog 1,5 week wachten tot ik mag testen, pffff. Maar ga er niet vanuit dat het raak is, geduld is een schone zaak
Gatver meiden, wat balen van die ongi's! Hier gisteren en vandaag beetje roze/bruin verlies. Nog nooit eerder gehad en als ik ongi wordt is het gelijk een rode stortvloed uit het niks met veel kramp. Ga proberen pas vrijdag te testen, want ben ook al een aantal keren in de maling genomen
Ik heb die vraag gesteld aan de verloskundige, bij mij zei ze dat het heel goed kon, ik las op internet dat je al een paar dagen na de eisprong bandenpijn kunt hebben.
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/300662-vrijdag-borstonderzoek.html Ik heb een topic gepost, ik heb wat in m'n borst ondekt (al wel een paar weken geleden eigenlijk) vandaag naar laten kijken, en ik moet een foto en echo laten maken. Ik ga dus vrijdagmorgen testen want als ik zwanger ben kan ik beter geen foto's laten maken. Op zich wel spannend vh testen, maar eigenlijk zit ik met m'n hoofd nu meer bij m'n borst.
Dames, wat ontzettend balen zeg! @ toerist 18, hevy zeg van je borst, hoop dat alles goed is!! Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb het ook eens gehad. Bleek dat ik een ophoping van afvalstoffen in mn borst had. Ik had beloofd jullie te vertellen van de uitslag van mijn test. Ik heb vandaag getest met cb digital (bedankt voor de tip dames). En ja hoor ik ben zwanger! Ik ben heel dankbaar! Ik ben mij er namelijk terdege van bewust dat het niet voor iedereen van vanzelfsprekend is. Groetjes MissyG
Hey Dames, Rond 1 September heb ik mijn Eisprong gehad! Rond deze datum hebben we flink geklust! Nu maak ik mezelf helemaal gek, heb ik symptomen? Misschien kunnen jullie me dus wel helpen! - Pijnlijke borsten (had ik ook altijd toen ik nog niet aan de pil was) - Raar gevoel in mijn buik, beetje vreemde vlinders, met iinderdaad een gevoel of ik moet poepen! - Snel weer trek/honger - Dunne witte afscheiding - En trekkend gevoel in mijn schaamstreek Worden jullie er wijs uit?! Dit is pas mijn eerste ronde, voor eerste kindje! Ik weet dat het niet vanzelfsprekend is om zwanger te worden, maar hoop het zo! Kan mezelf wel relativeren hoor, reken nergens op!
Oke dat is goed om te weten, hoewel ik er maar 2 dagen last van gehad heb betwijfel ik dat ik zwanger ben, maar je weet maar nooit Wat heavy van jouw borst zeg, kan me voorstellen dat je daar nu meer mee bezig bent dan met het zwanger zijn. Hopelijk is het niet ernstig. @ missy GEFELICITEERD meid, hoeveelste ronde was dit voor jou?