Kan dat al, zo vroeg symptomen.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Indiaantje, 27 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicoleENsandra

18 feb 2011
    93
    0
    0
    Haha geeft niet hoor! Het gaat ( helaas ) net even anders dan bij hetero stellen! ;)
    ja die hoop heb ik ook nog hoor! ( ons katje is wel aanhankelijker naar haar toe ( normaal bang katje :S uit asiel, en ze heeft ook pukkels op haar hals.. maar verder geen symptomen :S ) kan altijd zo verwarrend zijn! nah!

Ja bij veel vrouwen kan het lichaam je voor de gek houden! :x
    Jij moet over 7 dagen testen, ga je op je NOD wachten? Ik hoop het voor je ;) Je laat het hier wel weten he?

Ik zal het hier over 3 dagen ook laten weten! pfff.... bah ( duimen dat er geen ongi komt! ;) )

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ik ga proberen te wachten tot 1 dag na mijn NOD, wil natuurlijk geen negatieve test. Maar weet niet of ik dat vol kan houden :$
    Tuurlijk zal ik het laten weten..

Succes allemaal en hopelijk veel roze..

3. MissyG

MissyG Actief lid

4 sep 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Wat een spannende tijden allemaal. Ik had ook één dag voor mijn NOD gestest, ook negatief. Drie dagen na NOD wel postief, dusss kan nog alle kanten op! Hopen en afwachten. Succes!!

MissyG

4. nicoleENsandra

18 feb 2011
    93
    0
    0
    wat fijn dat je dit nu stuurt!! dit geeft hoop!! :D allemaal duimen voor elkaar hoor! :D

groetjess

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Toerist op rood.

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Dat is balen zeg!! :(
    Ik ben nog in afwachting van....

7. MissyG

MissyG Actief lid

4 sep 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Toerist18
    Wat super balen zeg!!!

8. nicoleENsandra

18 feb 2011
    93
    0
    0
    Hi meiden,

vandaag getest en het was een negatieve test. We zitten vandaag op onze testdag.... ook nog geen ongi aan deze kant.... Of ze heeft een langere cyclus?
    We weten het gewoon niet! :( Maar anders had het hormoon toch al wel in haar urine moeten zitten? ( we denken echt niet dat het raak is... Maar blijven wel hopen... ) willen graag die zekerheid! ;)

9. MissyG

MissyG Actief lid

4 sep 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook nog steeds negatief op de testdag! Bij mij was het pas na drie dagen na NOD goed te meten. Heb je getest met CB Digitaal?? Vond ik wel een prettige:)

Succes!! Ik hoop voor jullie dat de ongi weg blijft!

10. Delta

Delta Niet meer actief

spannend nicole en sandra ! ik hoop dat jullie alsnog posi mogen testen over een paar daagjes !!!

11. MissyG

MissyG Actief lid

4 sep 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nicoleensandra, ik ben zoooo benieuwd!!

12. nicoleENsandra

18 feb 2011
    93
    0
    0
    wat leuk dat je zo meeleeft! ;) maar nog geen duidelijkheid hier aan deze kant.... Pfff.... Ook nog geen ongi hier...het is nu dag 30 van de cyclus... Misschien een langere cyclus? Of misschien toch raak? Pfff....irritant! hoe gaat het bij jou? Gaat alles goed en hopelijk niet te veel misselijk?

Groetjes!!

13. MissyG

MissyG Actief lid

4 sep 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, dat blijft dus nog even spannend! Zo te lezen kan het nog alle kanten op. Hier alles oke, wel vreselijk misselijk! Overgeven is al begonnen. Ik wist niet dat dat met 5 weken al zou beginnen, maar goed ik blijf positief. Maar wat licht verteerbare producten eten!

Jullie Succes!!

14. nicoleENsandra

18 feb 2011
    93
    0
    0
    Idd het kan nog aal kanten op.....en dat is zoooo irritant.
    Jeetje nu al misselijk? Das het nadeel van zwanger zijn maar je krijgt er iets geweldigs voor terug! ;)

We laten het zeker nog weten of het niet of wel raak is! (we hopen het zoooooo!!! );)

15. nicoleENsandra

18 feb 2011
    93
    0
    0
    Hi meid,

Weet je al meer? Heb je al getest?

Groetjes!!

16. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Nee heb nog niet getest, durf niet :)
    Bang dat als ik te vroeg test, dat ie negatief is. En manlief is nu niet thuis. Heeeeel miss dat ik morgenvroeg een testje waag, maar dat weet ik nog niet zeker.

Hoe staat het er bij jullie voor??

17. nicoleENsandra

18 feb 2011
    93
    0
    0
    En??? weet je nu al meer? al een test gedaan?
    Hier nog steeds rustig! Nog geen ongi! Morgen gaan we weer testen ! ;) hopenhopen hopen!

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Nee helaas. Moest om half 6 naar het toilet en was iets te slaperig om aan de test/opvang bakje te denken :)
    Maar wil aan de ene kant morgen testen maar aan de andere kant ook weer niet ;) *zucht* wordt gek van mijzelf. Vanavond maar ff met manlief overleggen

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    En alweer getest??

20. nicoleENsandra

18 feb 2011
    93
    0
    0
    Hi Brondy,

Ja weer getest en weer negatief!!! :( Morgen al dag 4 overtijd en nog steeds geen duidelijkheid! Maak me echt zorgen nu! Snap het niet omdat ze antijd regelmatig is! Zou er misschien toch iets met he vruchtje zijn? of is ze echt niet zwanger? PFFF die onzekerheid! :)

Hoe ist bij jou?

Groetjes

Deel Deze Pagina