Kan dat al, zo vroeg symptomen.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Indiaantje, 27 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Moeilijk moeilijk, ik denk dat ze of laat is of heel traag HCG aanmaakt.
    Hier nog geen duidelijkheid, maar heb weer dezelfde afscheiding als de vorige x dat ik ongesteld werd, dus ben er bang voor dat het weer niet gelukt is. Maar heb geen idee wat we dan moeten doen om het wel te laten lukken. We knuffelen in mijn vruchtbare periode om de dag/2 dagen. Dat moet toch genoeg zijn??
    Naja als het bestemd is dan komt het vanzelf en we zijn ook nog maar net bezig dus ach, mag mij nog geen zorgen maken, maar het was leuk geweest als ik het met de kerst kon vertellen, wil namelijk wachten tot de termijn echo.

2. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

12 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik heb vandaag getest en het is positief! Ik ga waarschijnlijk morgen bloed prikken, dan is het duidelijk of het echt klopt. We zijn langer dan 1.5 jaar bezig.

Toerist18, heb je al een foto van je borst gehad? Was alles ok? De huisarts heeft een tijd geleden 3 knobbels in mijn borst gevonden. Doorgestuurd voor een foto en echografie. Het bleken ontstoken klierweefsels te zijn. Vorig jaar weer een mammografie gehad en het was hetzelde. Ik hoop dat het bij jou ook goed is!

3. nicoleENsandra

18 feb 2011
    93
    0
    0
    heeej lieve meiden!

Hier is er letterlijk een rood stopteken gekomen! Mijn vriendin is ONGI! :(

Op na ronde 2!

ff shit, maar daar komen we wel weer over heen!

Groetjess

4. nicoleENsandra

18 feb 2011
    93
    0
    0
    GEFELICITEERD!!! super! hehe, eindelijk voor jullie! Ik hoop dat alles goed is en dat je er lekker van mag gaan genieten!:D

Groetjes!

5. MissyG

MissyG Actief lid

4 sep 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elizabeth, GEFELICITEERD!! Wat super zeg! Geniet ervan.

@NicoleenSandra, dat is super balen! Zeker omdat ze al een aantal dagen overtijd was en je toch steeds meer gaat hopen dat het toch gelukt was. Succes in de volgende ronde!

6. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    ook ik kreeg 3 dagen na mn eisprong een raar gevoel in m'n lichaam!! eerst lichtroze afscheiding en nu steeds lichtbruin en 22 sept. is mijn nod dus ben benieuwd!

7. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

12 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Bedankt voor de felicitaties. Het is een spannende tijd.
    Voor de meiden die deze maand ongesteld zijn geworden, het komt goed, ik hoop dat het de volgende keer lukt!! Succes!

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

@brondy wat voor afscheiding heb jij als je ongesteld word ?

9. sany

sany Lid

30 jul 2011
    62
    0
    0
    hoi hoi ik wilde even wat vragen heb denk 2 dagen na mijn ei ontzettende pijn in mijn borsten en zijn ook groeter geworden nu doen alleen mijn tepels heel erg zeer en krijg ik ook meer van die bultjes eromheen (weet even niet hoe dat heet ) kan dat iets betekenen ?

10. MissyG

MissyG Actief lid

4 sep 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sany, ik heb deze klacht zowel bij het ontpillen als bij het zwanger zijn gehad. In juni ben ik gestopt met de pil vanaf die maand elke maand pijnlijke borsten. Nu weet ik sinds een week dat ik zwanger ben, ook afgelopen maand had ik pijnlijke borsten. Dusss ik vind het moeilijk te zeggen.

11. sany

sany Lid

30 jul 2011
    62
    0
    0
    nou jah dan blijven we maar afwachten heh thanx en gefeliciteerd succes ermee :) xxx

12. MissyG

MissyG Actief lid

4 sep 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sany, al nieuws??

13. sany

sany Lid

30 jul 2011
    62
    0
    0
    Jah gister ochtend ongesteld geworden :( maar wat wel positief is is dat me cyclus iedere x 28 dagen is dus dat is wel goed

14. nicoleENsandra

18 feb 2011
    93
    0
    0
    Hi meiden!! Hoe gaat het allemaal met jullie?
    Sorry dat ik ff niets meer van me liet horen! pfff.... beetje erg druk geweest en wilde me zelf deze maand niet weer helemaal gek maken! Ik was er vorige maand zo mee bezig en baalde er toch best van dat het niet raak was.
    Maar goed ff update...

We hebben vorig weekend weer geinsemineerd. Heel plotseling dat wel... We wilden ovutesten vanaf dag 12... van de cyclus. Maar we dachten ineens op dag 11 ( voor de fun ) ff testen... NOU DIKKE ROZE LIJN :(... dus donor gelijk gebeld of het gelijk savonds kon... dat kon gelukkig maar die avond ervoor had hij al geklust met zijn vrouw! ;);) haha... betekend voor ons dat de zaadjes iets minder van kwaliteit waren... helaas... maar goed toch gedaan en op dag 13 nog eens... Nu zitten we weer op het wachtbankje... als goed is volgend weekend testen...
    Nu wel heeeeel veeeeel last van afscheiding ( sorry beetje vies ) normaal ook wel, maar nu veel meer.... en heeeel moe! We weten het natuurlijk niet maar het wel fijn dat ik er nu iets minder druk over maak!

Ik ben heel ontzettend benieuwd naar de andere meiden hier, hoe het gaat!

Groetjess Nicole

Deel Deze Pagina