Hoi hoi, Ik ben een tijdje niet meer op het forum geweest omdat ik alles wat rust wilde geven. Er even niet mee bezig zijn, Niet op mijn lichaam letten... gewoon een normaal leven leiden.... Nu heb ik sinds een paar dagen een zwanger gevoel... geen idee hoe ik het moet omschrijven want heb dit nooit eerder gevoeld.. maar op de een of andere manier ben ik ervan overtuigd dat het deze maand wel eens raak kan zijn. De enige "symptomen" die ik kan hebben zijn: - stekende hoofdpijn - ontzettende honger - constant opboeren - ontzettend koud - af en toe vlagen van moeheid - vervelende lage rugpijn Maar zoals ik al zei, wil ik niet teveel op mijn lichaam letten omdat ik dondersgoed weet dat deze je voor gek kan houden.... ik heb er inmiddels ook al 12 rondes opzitten.... maar mijn gevoel zegt wat anders.... zijn er meiden die hiermee ook ervaring hebben? Alvast bedankt! Groetjes CyCy
ja dat heb ik deze keer ook en t voelt ook goed... ik hoop voor jou dat t deze keer raak is.. ik duim met je mee.. met al zoveel pogingen mag t dan wel eens gaan lukken toch??... ik na 2 miskramen hoop dat t deze keer wel lukt... dus ik moet ook nog paar daagjes afwachten... groetjes
ik zit nu op 6 dpo en ik heb het ook steeds zóóó koud! terwijl ik een hoge temperatuur heb. sinds gisternacht heb ik het zo koud. sinds gistermiddag heb ik ook steeds venijnige steekjes in mijn onderbuik, net speldeprikjes. daarnaast opgeblazen. ik heb meer honger, zere borsten vanaf de eisprong die deze keer niet over zijn gegaan en ik moet véél plassen. ik kan in 1 kwartier wel 3 x heen... ook wel last van moeheid, maar dat vooral vorige week do en vr. lichtelijk hoofdpijn, en spierpijngevoel in mijn onderbuik. hmmm, en emotioneel ben ik ook! normaal eigenlijk nooit!7 ik ben heel benieuwd, durf nergens op te hopen. en het wachten duurt zóó lang! whahahaa!
Spannend zeg! hopelijk ga je positief testen! Ik heb sinds ruim een week ineens presies dezelfde symptomen als jou, ben vandaag 4 dagen over tijd en heb een licht streepje bij mijn test! . Ben ook 3 maanden niet op het forum geweest, inmiddels zaten we in ronde 9. Dus ik duim heeel hard voor je!
Gefeliciteerd! Wat goed! Ik moet nog even wachten maar hoop dat het nu bij mij ook eindelijk raak is!
hoi Cycy, hoe is het nou met je? heb je nog steeds zoveel 'klachten'? mijn temperatuur was vanmorgen iets lager, en ik had menstruatiepijn. alleen zit dit maar aan 1 kant...en straalt uit naar mijn bil, alsof er een wervel scheef zit. het zit nu na een paar uur linksboven mijn schaambeen en het is inmiddels een steek geworden die ik constant voel. het lijkt niet meer op menstruatiepijn. ik zit nu op 8 dpo. gister moest ik naar het ziekenhuis, dus heb ik voor de zekerheid een test gedaan, die uiteraard zoals verwacht negatief was. mijn baarmoedermond was iets zachter vanmorgen.
Jeetje wat goed weer!!! Ik voel de laaste dagen niet zoveel meer.. Wel misselijk met vlagen en abnormaal veel honger maar verder niks meer! Dus weet niet meer wat ik moet denken... Maar verder voel ik mijn ongi er ook nog niet aankomen dus het zou nog kunnen!!!
Hallo Meid Ik herkend een paar van de sym, toen ik zwanger was merk ik met 5 wekken Hoofdpijn,moe en honger!! Maar alle testen waren negatief, ik wou me niet te druk maken en veel mee bezig zijn,maar de symp,bleef maar steeds erger ook misselijk en duizellig, toen dacht ik nee het moet wat zijn,heb ik een echo geregeld en ja hoor daar stond Rick(nu 5) Dus ..het wel....laat je even wetten?
wow gaaf dit te lezen! ik heb het ook ZO KOUD!!! en mijn man loopt in een 3kwart broek door de kamer... zit ik met een dekentje over me heen hihi.. wist niet dat dit een soort van symptoom was en een hoofdpijn steeds! oef.. had gister avond het gevoel van weeën te hebben in mijn benen :S ik hou jullie in de gaten succes iedereen!
hier is nog steeds geen ongi te bekennen... wel nu en dan wat bruinverlies, maar verder niks. ik zit nu op dag 12, en dat is al een dag langer niet ongesteld dan voorgaande maanden! (visolie?) normaal heb ik als ik ongesteld moet worden zere borsten. nu ook niet. gisteren kon ik me niet inhouden en heb een test gedaan. en daar kwam na een hele poos een zéér licht streepje op te staan. ik heb bij de kruidvat 2v5 nog nooit een indrooglijntje gehad. je moet hem precies zo en niet anders houden, anders zie je 'm niet hihi! mijn vriend ziet hem ook. en nu had ik gister geen testen meer gekocht, want ik dacht echt dat ik ongi ging worden. had ik het nu maar wel gedaan, want ik wil nog eens testen!! voor morgen heb ik nog 1 test liggen en dan koop ik morgen nieuwe. deze ene test kan ik nu niet gebruiken, want morgen belt de gyn en daarom wil ik morgen testen. spannend!
oh ja, mijn temperatuur is al wel 2 dagen lager...meestal zakt ie als ik ongesteld ben en niet tevoren. de gyn zei wel tegen mij dat temperatuur niet altijd alles zegt. dus maar hopen dat ze gelijk krijgt!
Hoi dames heb even mee zitten lees herken me zelf wel een beetje erin. Zo onzeker, wij zijn bezig voor 2de kindje 9de ronde. Ik had ruim week terug spelde prikjes onderin me buik en krampjes. En was erg moe en had hoofdpijn. Nu voel ik niet zoveel, wel zere boobs maar dat heb ik elke maand wel meestal trekt het weg als ik ongi word nu nog niet het geval komt misschien nog. Het enigste wat ik vreemd vond is me temp. die is dus omhoog gegaan. Gisteren 36,8 vanmorgen 37,1 maar vooralsnog het zegt niks moeten gewoon weer wachten....
Hahaha ik ben nu compleet in de war... Want hoe zeker ik vorige week ook was over mijn zWanger gevoel... Des te onzeker ben ik nu!... Ik zit 1 dag voor NOD .. Niet dat ik mijn ongi voel hoor.... Want ik heb geen puistjes, geen rugpijn de afgelopen dagen en geen buikpijn.... Normaal heb ik daar wel last van zo drie dagen voor nod. Maar nu voel ik gewoon helsmaal geen rare dingen meer... Dus het is zo lastig! Het liefst zou ik vandaag testen omdat vriendlief alleen vanavond thuis is deze week en mocht het raak zijn wil ik wel wat spexiaalss doen als ik het hem vertel... Maar k ben weer zo bang voor de zoveelste teleurstellingteleur
wat lastig he cycy! die onzekerheid... ik kreeg gisteravond buikpijn, ongeveer een uurtje. daarna wat rood bloedverlies, dus ik dacht, het breekt nu toch door. maar de rest van de nacht geen buikpijn meer gehad en ook geen bloedverlies. alleen wat bruine stukjes. vanochtend een test gedaan, negatief... ik weet het nu ook niet meer. ik zit nu op 13 dpo. aan 1 kant heel teleurgesteld vanwege de negatieve test, aan de andere kant: ik ben niet ongesteld geworden. maar wel een lage temperatuur. oooéééhhh!!! ik kan wel gillen!!
hallow ik ben nu bijna 2 maanden bezig om zwanger teworden ben begin sep 4 dagen ong geweest en heel licht bloedverlies meestal altijd wel veel bloedverlies.. nu al sinds paar dagen last van bepaalde symtonen..wil graag een test doen maar alle testen kan je volgens mij of op de dag zelf dat je ong moet worden of 4 dagen vantevoren maar ik ben nu een week voordat ik ong moet worden.. vind erg leuk om met jullie dit allemaal te bespreken.. ik dacht dat ik de enige was die zich erg snel druk maakte over dit soort dingen.. ik zie ook dat ik nog op een begin stadium ben en jullie al veel verder.. succes allemaal..
ik zit met hetzelfde probleem ook een zwanger voel en dergelijke heb net weer getest en het is toch negatief ik snap er niks meer van
Hoi dames, Ja rot he, of je bent het echt of je lichaam neemt je in de maling? Ik vind het altijd zo spannend vlak voor nod. Ik heb last van me darmen kan moeilijk naar wc en maagzuur. En me boobs zijn gegroeid en doen zeer! Nou doen ze elke maand wel zeer maar meestal trekt het weg voor nod. Maar ja geen bloed geeft moet!