hoi wij hebben gister de 20w echo gehad en daar was een echodense focus in t hartje te zien de vrouw die de echo maakte zei alleen dat dat een echodense was en het geen concequenties heeft...maar nu las ik op internet dat het een downsyndroom kan betekenen is dat waar? En waarom hebben ze ons dat dan niet verteld?! Maak me nu zo'n zorgen!! Help me a.u.b van mijn onzekerheid af! X d
hoi, alleen een focus heeft geen consequenties en daaruit kun je zeker niet afleiden dat het kindje down syndroom heeft. Alleen als er meer "soft markers"gevonden worden wordt er aanvullend onderzoek gedaan op korte termijn. Ik neem aan dat dat niet zo is bij jou als er verder niets gezegd is. Wel jammer overigens dat je nu zo ongerust bent, misschien had de echoscopiste meer uitleg kunnen geven. Je mag ook altijd nog eens haar bellen met je vragen. Mirjam
oh gelukkig dat is al een hele geruststelling...verder zag alles er super goed uit en alles klop[te wat betreft de groei precies met de uitgerekende datum...maar dan kan ik er dus van uit gaan dat het niks is? maar wat is het eigenlijk precies kun je me dat vertellen? wat is dat witte stipje? alvast bedankt! x
hoi dat weet ik niet. We kunnen het niet verklaren, soms laten ze je terugkomen en dan kan het ook weer verdwenen zijn na een paar weken. Mirjam