Krampen en steken

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MissMama09, 26 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb toch even een vraagje...laatste officiële menstruatiedag was 9 mei. Heb op 11 juni 1 dag wat bloedverlies gehad, dag erna was het weg, dag daarna kwam het weer en daarna was het weer weg. Niet echt een ongesteldhied te noemen. Nu heb ik sinds een week pijn links onderin mijn buik. Continue steekjes en krampen eigenlijk..ook zijn mijn borsten wat meer gespannen en ben ik best wel veel moe! Ik heb testen in huis liggen, maar durft niet te testen, voor de teleurstelling en omdati k toch wat bloedverlies heb gehad!

Wat denken jullie?

2. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Nou, ik heb het ook gehad hoor, 2 weken lang een paar drupjes bloed per dag.
    Een inlegkruisje was er nog te groot voor :p

Ik zou toch eens testen hoor, nee heb je en ja kun je altijd krijgen.
    Mocht het niet raak zijn, gewoon door blijven gaan (als je het wilt natuurlijk)

Wij hebben er ook een jaar over gedaan om zwanger te worden.

Suc6 met testen, en laat je het wel weten wat eruit is gekomen? :D

3. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ja ik wil ook wel testen, maar moet nu niet plassen hahahaha...als ik moet plassen ga ik testen..

Wil heeel graag zwanger worden...dit is dan de 4e ronde...ik hoop echt dat het raak is!

Nog gefeliciteerd met jou kleintje!

4. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    net getest maar zegt niet zwanger...weet t ook nu niet wat die steekjes en krampjes zijn...

5. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    miss toch weer je eisprong ?
    ik heb als me ei komt en als ik weer moet wachten ook hele gevoelige borsten, moe kan ik niet over mee praten ik ben van mezelf al cronisch moe!
    ik zou gewoon ff gaan klussen als ik jou was!

6. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ik lees net in een ander topic dat je 27 februari gestopt bent met de pil. Het ZOU dus nog ontpillen kunnen zijn, want dat is nog niet eens 4 maandjes geleden.
    Succes!

7. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    k lees steeds van alles over ontpillen, maar volgens mijn huisarts is dat onzin. als je stopt met de pil moet je alleen kijken of je een regelmatige cyclus hebt, ik weet niet of jullie dat bedoelen, maar symptomen komen niet van ontpillen, maar horen gewoon bij je cyclus..
    en volgens mij als je 27 febr bent gestopt is dat wel 4 maanden geleden (maart april mei en juni)
    ik ben bij onze 1e binnen 1 maand zwanger geraakt en 1 x de pil vergeten bij de 2e en toen was het ook meteen raak, niets niet ontpillen of iets anders...
    Ik hoop voor iedereen dat ze snel zwanger zullen zijn, want dat wachten maakt iedereen natuurlijk enorm zenuwachtig...
    liefs jackisis

8. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ik weet dat veel huisartsen zeggen dat ontpillen niet bestaat. Maar lees de ervaringen maar op dit forum. Het is idd niet zo dat de hormonen nog heel lang in je lichaam zitten ofzo. maar je lichaam moet als het ware weer een knop omzetten om zelf de cyclus weer te gaan regelen, want met de pil heb je een kunstmatige cyclus.
    Dus degenen die zeggen dat het onzin is: Dat vind ik dan weer onzin. Al die vrouwen die zeggen dat ze er last van hebben, verzinnen dat echt niet.

9. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Misschien was het idd mijn ei...ik weet het niet, want het het nooit eerder gevoeld! En heb opzich wel een regelmatige cyclus tussen de 30 en 34 dagen!

Heb geklust, dus we zien het half juli wel!

En over dat ontpillen weet ik ook niet, want bij mijn moeder was het ook direct raak...en zo ken ik nog wel meer mensen waarbij het na het stoppen van de pil direct raak was!

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    is die huisarts vn jou een man? ;)
    Nee even serieus, die hormonen zijn met enkele dagen uit je lijf, maar als dat lijf jarenlng kunstmatig gefunctioneerd heeft (alles geregeld door de pil) is het in mijn ogen niet meer dan logisch dat at lijf het even niet meer snapt als ie het weer zelf moet doen, dan een beetje teveel hormoon, dan een beetje te weinig, tot de balans weer is gevonden....een huisarts die zegt dat dat onzin is vin ik persoonlijk een beetje vreemd ;)

;)

11. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    nee het is een vrouw.. :confused: die huisarts.. maar goed het is ook niet mijn mening maar die van haar haha
    Maar dan heeft misschien niet iedereen er last van, dat zou nog kunnen.. ;)

12. sallebel

sallebel Actief lid

24 jun 2008
    191
    0
    0
    Limburg
    nou toch klopt de mening van de huisarts wel hoor. de symptomen die je krijgt die jullie ontpillen noemen, zijn de sympromen die je normalerwijs ook zou krijgen, had je de pil niet geslikt. dus dat is het nadeel.. geeft vervelende situaties weer, omdat je graag zwanger wilt worden.en idd het lichaam moet weer wennen aan het feit alles zelf te moeten doen, daarom zijn de symptomen de eerste paar maanden wat heftiger, en nemen ze daarna wat af.. dus eigenlijk hebben jullie allemaal gelijk :)
    dikke kus

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ontpillen bestaat wel degelijk. Alleen heeft de één er meer last van dan de ander. Ik had de pil bijna 10 jaar geslikt en toen ik stopte ben ik 3 mnd niet ongi geweest.. pas na een jaar of 2 was mijn cyclus weer redelijk normaal te noemen. Ik lees hier 'mn moeder was gelijk na het stoppen zwanger' , ja tuurlijk kan dat, het heeft ook niet direct met je vruchtbaarheid te maken, alleen je cyclus is anders en je hebt de eerste tijd vaak meer klachten dan tijdens en voor de pil.

14. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Nou dames, ik weet het echt niet meer hoor...krijg steeds meer last van mijn borsten, ben zo blij als ik mijn BH uit kan doen als ik thuis kom! Ook is die schijf in mijn rechterborst heel hard.

De krampjes blijven ook in mijn buik voortbestaan...last van mijn ogen...last van winderigheid...moe...

Wanneer zal ik nou nog een x moeten testen? Half juli ofzo?

Deel Deze Pagina