Kan dat al zo vroeg?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Eppie25, Jun 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bia74

Bia74 Bekend lid

Jun 24, 2008
    634
    0
    0
    Vanmorgen om 7.15 getest.... negatief, sja... dat die OD nu maar komt dan ook... dan is het nieuwe ronde nieuwe kansen :) :) :) toch?!
    we zullen die negatief maar positief bekijken dan.

Wanneer ga jij weer testen?

2. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Ik zit een beetje te twijfelen, misschien morgenochtend. Ik wil het graag weten, maar mijn verstand zegt wacht nog maar. Pfff :oops:

Je hebt helemaal gelijk, laat maar komen en dan beginnen we opnieuw.

3. gwendoline77

gwendoline77 Nieuw lid

Jun 28, 2008
    2
    0
    0
    hallo allemaal,

ben net nieuw op de site en was even het een en ander aan het lezen hoe anderen het begin van de zwangerschap ervaren.

ik ben inmiddels 9 weken zwanger en heb na wat bloedsporen een echo laten doen toen in bijna 7 weken was. Alles was in orde en er was al hartactiviteit. Ik was weer gerustgesteld.

Mijn eerst symptonen voelde ik al voordat ik mijn volgende menstruatie moest hebben. Daarmee bedoel ik, pijnlijke en ook donkere tepels, zuurbranden en vermoeid.
    Later in de 6e/7e week begon het overgeven, gevoelig in mijn onderbuik komt ook regelmatig voor.

Dat ik zwanger was, kwam toch wel als verassing, 1 keer onveilig, nog geen week na mij laatste menstruatie. De kans was in mijn ogen (en die van mijn vriend) zeer klein. Eerst even schrikken, maar we leven nu helemaal naar onze echo die we volgende week gaan maken, zodat de verloskundige, datum van bevalling kan vaststellen.

Ik vind het allemaal zo spannend!

4. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Hoi Gwendoline,

Welkom hier en gefeliciteerd!

Kan me voorstellen dat het een spannende tijd is, het zwanger worden is al zenuwslopend laat staan het afwachten voor een echo.

5. Bia74

Bia74 Bekend lid

Jun 24, 2008
    634
    0
    0
    Gefeliciteerd Gwendoline! Geniet ervan!

Mijn ongi is vanmiddag gekomen (had ik paar uurtjes kunnen wachten had me dat iig een testje gescheeld maar ja...) Dus we beginnen weer opnieuw!

6. gwendoline77

gwendoline77 Nieuw lid

Jun 28, 2008
    2
    0
    0
    Hey allemaal,

Dank jullie wel voor de reacties. Ik begin mij een beetje schuldig te voelen, aangezien ik geen moeite heb moeten doen om zwanger te raken. Ik was sinds begin januari van de pil af en deden dus 4 maanden lang "voor het zingen.....", dat werkte prima. Die ene keer na mijn laatste periode niet en ik had de jackpot! Terwijl we het niet gepland hadden of hadden gerekend dat het zo snel kon gaan....het is een wonder.....

Ik hoop dat het moment voor jullie ook gauw komt. En vind het ook fijn om op de hoogte te blijven van jullie "journey" hierin.

7. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hoef je je er niet schuldig over te voelen hoor.
    Je moet je enkel gelukkig voelen en ervan genieten.

8. Bia74

Bia74 Bekend lid

Jun 24, 2008
    634
    0
    0
    Psies, we gunnen het iedereen ;)

9. wen1981

wen1981 Nieuw lid

Jun 29, 2008
    2
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik ben hier ook nieuw en ben morgen weken zwanger. Ik had echt al heel vroeg klachten. Ruim een week voor mijn NOD al misselijk en vanaf NOD zeer gevoelige borsten. Dat duurt nog steeds en heb sinds een paar dagen dat ik gedurende de dag een zeer opgezette buik krijg, waarschijnlijk hebben mijn darmen ook wat last van al die hormonen. Moet 's avonds echt de knoop van mijn broek los!

Nouja, we zien wel wat het allemaal gaat brengen, spannend!
    :D
    Groetjes Wendy

Share This Page