kan dat al?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jaimy en remco, Jan 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

en alweer een dubbele post. De knopjes reageren niet snel genoeg :(

2. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Indd, vind ik ook miepie..
    Ik had der andere posts al gelezen, en daar las ik er 1 over dat ze antibiotica had gehad..
    En dan zeggen er hier een paar over Jaimy's andere post, als ze goed en verder hadden gekeken, hadden ze de post over haar antibiotica ook moeten hebben zien lijkt mij..

Geen zorgen maken Jaimy, gewoon voor de ckerheid testen als je het niet vertrouwd en blijft de ongestelldheid uit, een weekje later weer testen.. word je wel ongesteld.. dan gewoon weer beginnen met je volgende strip op het moment dat die weer in zou moeten gaan ;)

3. Sarah0023

Sarah0023 Actief lid

Oct 20, 2008
    154
    0
    0
    Onder welke steen kom jij vandaan?

*zucht*

4. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    ik heb gestest en was negatief dus gelukkig maar. Dat julliej dat weten.

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    Nou gelukkig, hoef je je daar geen zorgen meer over te maken!
    Enneh.... voorzichtig met die anti-biotica he? :)

6. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Ja dat doe ik zekker. Hihi. Ga eerst genieten

7. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    De vraagstelling moet wel ( maar dat geld voor iedereen denk ik) wel meteen duidelijk zijn.. ( ff vermelden dat je AB-kuur had gehad bijvoorbeeld)

Je gaat toch niet eerst alle andere berichten van iemand lezen om te kijken of je de vraag goed begrepen hebt.? :rolleyes:

Ik las ook hier alleen maar.. en ja.. dan lees je niet meer dan dat er staat.. of zie ik dat verkeerd...

8. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Toen ik alle berichten van di topic las, stuitte ik op een bericht van iemand die een opmerking maakte over Jaimy's geposte berichten, in eerste instantie dacht ik namelijk ook dat het een grap was en wou ik geen eens reageren.. Tot ik die opmerking las over Jaimy's andere berichten en keek ik dus indd naar haar geposte berichten en zag ik dus een post van Jaimy over antibiotica.. Die moet waarschijnlijk ook dan wel gezien zijn door degene die er een opmerking over maakte..

Vandaar ;) verder ook geen discussie of iets, want het hele probleem waar het om ging, is al uit de wereld nu.. :)

9. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

Oct 28, 2005
    1,830
    0
    0
    Maar blijkbaar toch oud genoeg om een kind op de wereld te zetten...

10. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    Blijkbaar voor velen te jong om serieus te nemen...

11. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

Oct 28, 2005
    1,830
    0
    0
    Mee eens dat ze serieus genomen moet worden, maar ik begrijp wel door haar beknopte vraagstelling dat er nogal wat onduidelijkheid bestond voor veel mensen. En om dan het excuus te gebruiken dat 'het kind pas 18 is' vind ik niet helemaal terecht. Bedoel het niet als aanval hoor!

12. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dat zegt de apothekerassistente toch netjes voordat je die medicijnen meekrijgt; dat de werking van de pil verminderd is als je antibiotica krijgt en het staat bovendien met een grote gele sticker op het doosje vermeld, dus waarom heb je dan gesext? Je had ook een condoom kunnen gebruiken!
    Wees verstandig in het vervolg meisje; zo te horen ben je nog niet toe aan een tweede! ;)

13. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    Tja, ik voel me zelf natuurlijk niet aangevallen. Maar ik wil het wel graag opnemen voor iemand die (en dat bedoelde ik met dat ze pas 18 is) zich misschien niet zo goed of duidelijk uit kan drukken als anderen. En als men daardoor niet begrijpt wat ze bedoelt, dan kan men dat tenminste op een normale manier vragen aan haar of niet reageren. De allereerste reactie kreeg ik al een naar gevoel van, ik vind het gewoon onnodig.

14. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

Dec 13, 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Mee eens hoor! Soms lijkt het wel of sommige mensen hier bij iedere topic kijken of ze even commentaar kunnen geven.

15. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    kom op zeg...de vraag was zoooooooo vaag dat je toch meteen denkt dat ze wil testen of ze zwanger is...het AB verklaart veel maar dat zag ik niet staan in de eerste regel.

Enne er staat ook nog gewoon dat je kan testen...altijd 24/7 van mij part ;)

16. trutje

trutje Fanatiek lid

Apr 12, 2006
    3,411
    0
    0
    Ik voel me ook niet aangevallen, hoor. Ik ga toch niet in iemand's achtergrond duiken als diegene een idiote en incomplete vraagstelling heeft hier op het forum? Neem toch aan dat als je een PC aan kunt zetten en je in kunt loggen op een website dat je toch enigszins de verstandelijke vermogens hebt om zelf even goed na te denken hoe iets geformuleerd wordt en hoe dat bericht overkomt bij de lezers.

17. Onder water

Onder water Niet meer actief

Amen!

Jammer dat sommigen sowieso al uit gaan van een leugen zeg!
    Het meisje stelt een vraag, wie zijn jullie dan om haar zo af te kammen?!
    Ze vraagt toch niet of jullie een oordeel willen geven over haar doen en laten?
    Sorry hoor :rolleyes:

18. Onder water

Onder water Niet meer actief

:sick:

Share This Page