Uitgaande van het tempen had ik in januari mijn ei op de 14e dag van de cyclus. Nu had ik gisteravond ineens een venijnige steek die een paar seconden aanhield, en vanmorgen was mijn temp met 0,3 gestegen, ik moet de komende dagen natuurlijk even afwachten of de temp hoger blijft, maar kan het dat ik de ene keer het ei kreeg op dag 14 en dan nu op dag 9? Zit daar niet erg lang tussen?
Zou best kunnen, maar het hangt er idd vanaf of je temp hoog blijft. Mijn eisprong variëert van dag 13 tot dag 21 (dit laatste wel na een mk, maar toch, als ik die niet meetel dag 19). Let je ook op slijm? Gebruik je ovulatietests?
De ovu test was niet echt positief, de test streep was vanmorgen en gisteren iets lichter dan de controle streep. Slijm heb ik eigenlijk nooit, alleen gisteren iets meer.
Dan maar hopen dat de zaadjes sterk zijn...heb woensdag avond geklust. Dus dan zit ik op 4 dagen na het klussen.
Ja, het lijkt wel op. Normaal fijn, zo'n vroeg ei, maar niet als je niet hebt kunnen klussen. Misschien wordt hij nog wel verplaatst naar dag 10 als je temp morgen nog even hoog is als vandaag.
Denk toch dat hij zondag avond is geweest. Gezien het kaartje en de steek die ik zondag avond voelde. Ach ja...door naar de volgende ronde.... Kans is klein dat er nog een zaadje leeft van woensdag avond tot zondag avond.