kan dat ?en kan ik hier vanuitgaan?

Discussion in 'Zwanger worden' started by asjuh, Apr 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik dacht dat ik een onregelmatige cyclus had ...en in principe is dat ook wel , maar nu ik een kaartje van mijn cyclus bij moet houden van mijn gyn. ..komt er naar mijn idee meer duidelijkheid in ..de laatste cyclus wisten we uit welke eileider het eitje kwam
    dat was rechts
    eerste na operatie
    37 dagen (L), 23 dagen (R) ,29 dagen(L) ,25 dagen(R) , 36 dagen(L) 23dagen (R) <-- dit is de laatste

na mijn idee is de cyclus langer als het eitje uit de linker eileider gaat komen ....kan ik hier van uit gaan ? of is dat puur toeval ?
    hoop dat jullie het allemaal nog begrijpen hahahaha
    greetz asjuh

2. sim

sim Niet meer actief

als ik op mijn gevoel afga, en rond de eisprong op mijn buikpijn afga kan dit kloppen. als ik bijvoorbeeld voornamelijk links pijn heb rond de eisprong ga ik ervan uit dat het van links komt is mijn cyclus 26 dagen, volgende cyclus komt dit alles bij rechts en is de cyclus 25 dagen, dit gaat steeds om en om, dus ik ga ervan uit dat dit kan omdat het al een aantal cyclussen 26, 25, 26, 25 is.. (uhm mijn verhaal is als ik terug lees vrij onduidelijk maar ik hoop dat je het snapt hihi)

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    hahaha nee hoor meid ik snap het helemaal ...maar bij mij zit er dan tussen L en R ongev.14 dagen tussen ..
    asjuh

4. sim

sim Niet meer actief

oh zo bedoel je.. jij tempt toch ook, kun je dan duidelijk waarnemen wanneer je een eisprong heb, en waar je die voelt?
    zag trouwens net dat je temp nog niet naar beneden is gegaan...vreemd..heb je nog weer een test gedaan?

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Lijkt idd te kloppen....Zou ik eens met de gyn bespreken....

6. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ja gisteren en die was nog pos. :( ..gisteren echt de hele dag gejankt :oops: heb geen vocht meer in mijn lijf hahahah watje hé
    en met tempen dan ben ik te laat voor mijn ei ;) want die geeft dat pas achteraf aan.. :( of het moet zijn dat die van maart rond dag 18 komt (was niet super duidelijk vorige temp maand) luteale fase is 12 dagen ( de laatste althans )
    greetz asjuh

7. sim

sim Niet meer actief

hee meis, je bent echt geen watje hoor, je hebt een positieve test gehad, dus vermoedelijk is het in een vroeg stadium misgegaan, wat een ander ook zegt, vanaf je test heb jij een beeld gehad van je toekomst en hoe die er uit zou zien, dit is een verlies en dat moet je verwerken hoe vroeg het dan ook is maakt niks uit. bij mij is het twee keer misgegaan, 1e keer bij 14 weken en 2e keer bij 4 weken, voel gewoon wat je voelt.

8. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    daar heb ik eigenlijk geen erg in gehad, wel dat het idd iedere keer om en om is l-r-l-r maar de cyclus duur verschilt verder niet zoveel 1e x 32 dgn daarna 27+28 dgn

zou maar zo toeval kunnen zijn???

9. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    en ik leef echt met jou mee , en met iederen die al zolang bezig is en waar het allemaal niet zo makkelijk gaat
    dank je wel voor je lieve woorden
    asjuh

10. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    :( tsjah dat weet ik dus niet ...vrijdag zal ik het eens vragen aan de gyn.(als ik dan niet meer teveel vloei anders gaat dat onderzoek niet door)
    asjuh

Share This Page