Ik zit hier nu al een tijd mee te lezen en vind vooral de echo's altijd erg leuk om te bekijken. Nu valt mij op dat sommige echo's in week 8 of 9 al vele malen duidelijker zijn qua vorm van de foetus dan bijvoorbeeld mijn echo van bijna 11 weken. Nu bedenk ik mij. Kan het misschien zo zijn dat bij mij de ontwikkeling van de foetus achterloopt op de lengtegroei? Qua lengtegroei is het misschien wel bijna 11 weken, maar is het eigenlijk maar 10 weken oud? Oftewel ben ik bezig een reus te fabriceren? Op zich zou dit wel logisch zijn, aangezien de vader 2 mtr lang is. Voor de zekerheid heb ik mijn echo's bijgevoegd (onderstaand is echo met 7wk+6 dg). Wat denken jullie?
Volgens mij is dit heel normaal hoor Hier mijn echo van 10.5 weken! En dat is een heel verschil met mijn echo van 11.4. Daar zag je al echt een neusje enzo! Dit is dan nog een enigszins 'vormeloos hoopje' Wel een heeeeel mooi hoopje
Hahahaha, maar pfffft wat ben ik blij dat je even reageert! Begon echt even te twijfelen. Dank je! (en idd een erg mooi vormloos hoopje )
Het ligt er ook maar net aan hoe je beebje ligt voor de foto. Volgens mij liggen ze in het begin allemaal op 1 lijn qua groei
Er zit nogal wat verschil tussen apparatuur. Of per echoscopiste. Dus dat de ene duidelijker is dan een ander, is niet zo gek. tot een week of 12 liggen de kindjes allemaal binnen een paar dagen qua groei. Daarna gaan de kindjes steeds meer varieren, omdat ze dan de echte groei te pakken krijgen.