Na heel veel pijn moeite en ellende is zojuist eindeijk besloten om in te grijpen ... na een maand gigantische kiespijn mag ik eindelijk uitkijken naar pijnstillers... er was geen arts of tandarts die zonder pijnstillers de ingreep aandurfde wegens mijn bangheid voor de tandarts. na weer een volle nacht niet slapen heb ik de huisarts gebeld en die heeft het ziekenhuis gebeld dat hier een eind aan moest komen. voor allerlei controles gegaan en ik heb groen licht ... As donderdag melden om 07.30 en dan kan ik aan de slag ... ben echt super zenuwachtig maar dank god op mijn blote knieen dat er een eind in zicht is ...
Fijn dat er wat gaat gebeuren nu! Toi toi toi voor donderdag en sterkte voor het verdere tandarstverhaal!
Jeetje wat fijn! Ik had je vorige topic ook al gezien en kon me wel voorstellen dat je er behoorlijk doorheen zat! Succes donderdag!
Wat fijn dat je ingeleid mag worden! Volgens mij had je ook gereageerd op mijn topic .. Ging ook over inleiden. Bij mij willen ze het dus niet doen, omdat het te vroeg (??) zou zijn! Ben dus ook behoorlijk teleurgesteld en boos. Maar voor jou erg blij! Ben je eindelijk van je pijn af. Wens je veel succes voor donderdag!
Fijn dat je wordt ingeleid en dat ze daarna iets aan je tand kunnen doen. Veel succes donderdag en dan lekker genieten.
Ik had jouw vorige topic ook gezien. Wat een ellende dat je zo je zwangerschap moet af gaan sluiten maar ik ben erg blij voor je dat er voor jouw pijn een eind aan gaat komen. Heel veel suc6 en geniet van je meissie!