wanneer striae

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wanneer begonnen jullie striae op je buik te krijgen, hoever waren jullie?

ik heb het nooit gehad wel op mijn bovenbenen maar gelukkig niet op mijn buik..

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ikheb het ook nog niet gelukkig......

3. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ik heb het gelukkig (nog) niet. Afkloppen! :(

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb sinds mijn 17e week een klein streepje net naast mijn navel...
    Dit is (tot nu toe) nog de enigste... Het zal er vast wel niet bij blijven, maar helaas; het hoort er bij!
    Ik had al wel een paar oude striemen (uit de pubertijd) aan de zijkant van mijn rug. Deze zullen vast ook wel weer nieuw leven zien! :)

5. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    ik dacht striae vrij erdoor te komen, maar bij mij kwamen de streepjes onder aan mijn buik en aan zijkant toch nog met 38 weken.. helaas...

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik dacht bij mn dochtertje dat ik helemaal geen striae had, totdat ik eenmaal bevallen was en mn buik weg was, toen zag ik pas dat ik ze had aan de onderkant van mn buik en aan de zijkant. Heel apart dat ik dat tijdens mn zw. schap niet heb gezien, ik heb nog buikfoto's bekeken van mn zw. schap en zag het daar ook niet op :(

7. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Tot nu toe nog niets. Wel aan de onderkant van mijn ene borst, daar zitten wat rode streepjes (kwam ik laatst bij toeval achter). En op mijn bovenbenen zitten wat witte streepjes, die zijn nog van mijn groeispurt in de pubertijd.

8. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Tot nu toe niets te zien...... :)

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nog niets te zien, maar ik ben ervan overtuigd dat ze binnenkort wel op komen zetten... ben sowieso al erg vatbaar voor die dingen :(

10. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ik heb het zelfde als zorra dacht ook niks te zien toen bij de eerste, maar schijn bedriegt want na de bevalling zat ik helemaal onder terwijl ik toen maar 10kg aangekomen was :(
    nu zie je die strepen heel goed zitten pffff maar goed het is niet anders...

11. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Bij mn dochter zo rond 35 weken... na 30 weken groeide ik in ene heel hard. Nu is er 1 streepje bovenin bijgekomen omdat deze uk echt heel hoog ligt meestal.

12. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Bij mn eerste kwamen ze ineens voorbij de 30 weken. Bij de2e kwamen er nog een paar bij maar wel eerder en nu heb ik al weer een paar nieuwe erbij. Je zou zeggen dat ik al wel uitgerekt genoeg was he ;) maar niet dus ;) Ach..de krijg het de ander niet.. Het schijnt wel erfelijk te zijn trouwens. En smeren...nope, het helpt er niet tegen. Het houdt hooguit je huid wat soepel.

13. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    2 dagen voor ik moest bevallen jammer genoeg :( dacht echt dat ik er mee weg zou komen maar toch niet

@judith : ik zie dat jij uitgerekend bent op 9 februari, op die datum was ik ook uitgerekent vorig jaar, leuk om te zien dat ik 30 weken was vorig jaar rond deze tijd ;)

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik had ze al heel vroeg in me zwangerschap al voor de 15e week

15. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    tot nu toe geen een streepje te bekennen, ik heb alleen een donkere streep in het midden van me buik lopen. :)

patricia

16. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik kreeg het eerste streepje met 26 weken.

17. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Tot 34 weken was er geen streepje te bekennen. Ik dacht dat mijn 8 maanden smeren goed hadden geholpen. Na week 34 begon het met 1 plekje dat elke dag verder uitscheurde.
    Nu zit mijn hele buik onder met diepe blauwe scheuren. Het voelt aan als schaafwonden, heel vervelend. Ik hoop dus dat de kleine heel snel komt want ik weet niet waar dit moet eindigen..

18. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Tegen strea,s is gewoon niet te smeren, want als het nou wel of niet komt heeft met je huid te maken en daar kunnen zelfs de beste creme,s niet voldoende werk voor doen.
    Het is gewoon de enorme groei die je huid dan niet aan kan.
    Bij mijn eerste zwangerschap ging het ook tot week 30 goed en zo in eens kwamen de donkerblauwe/rode strepen en in een no-time was mijn buik helemaal getekend door strea,s.

Een vriendin van mij die heeft ze helemaal niet en heeft na die tijd ook zo,n mooie glade buik weer gekregen maar die van mij was een beetje uitgerekt en bleef een klein vetrolletje over en de strea,s werden wit.
    Als je mazzel hebt krijg je ze dus niet, maar in de meeste gevallen krijg je ze echt wel. Het is niet zo mooi, maar je krijgt er wel iets geweldigs voor terug. Dat heeft bij mij wel de strea,s vergeten en nu heb ik zo iets iemand ze niet mooi vind moet die maar andere kant op kijken.
    Zonnebankje helpt in ieder geval wel goed om ze een beetje te verdoezelen.

Groetjes Anna.

19. lintjezuur

lintjezuur Actief lid

5 nov 2006
    430
    0
    0
    Bij mij in de 37e week op mijn heupen een paar streepjes. Dacht dat ik de dans ontsprongen was maar helaas. Op mijn buik niks te zien

20. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    in de 8e maand scheurde ik open haha.
    Tot mijn navel dan.

Op mijn borsten kwam het ineens toen ik bv ging geven. Maar dat is helemaal weggetrokken.

Nu is de striae op mijn buik zilverachter

Deel Deze Pagina