Kan dat nu al?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wonderbaby1, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik ben nu 12 weken zwanger en ik heb sinds een week soms harde buiken, zo voelt het althans.. Kan dat nu al? Ik voel dan echt ineens een balletje zeg maar.. Dat voelde ik bij mijn zoontje ook maar een stuk later!

M'n baarmoeder is gekanteld en ligt nog laag en voel 'm dus echt super laag liggen! Vaak naar de wc hoort er natuurlijk ook bij haha

Steken in m'n bekken echt op het bot en in m'n heupen heb ik ook.. Zal wel puur toeval zijn maar zet het er toch ff bij..

2. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien je darmen?

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nee ik weet wel hoe mijn darmen voelen en ik weet ook hoe harde buiken voelen van mijn zoontjes zwangerschap en zo voelt het precies! Vooral ook als ik druk ben geweest..

4. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik heb tijdens mijn tweede zwangerschap rond diezelfde termijn ook last gehad van harde buiken. Als je echt het idee hebt dat het harde buiken zijn, moet de gyn/vk hier even naar kijken. Het is ook mogelijk dat je blaasontsteking hebt en dat de harde buiken daardoor worden veroorzaakt.

De gyn heeft mij destijds getest op blaasontsteking en meerdere echo's gemaakt etc.., maar kon er geen oorzaak voor vinden. Wel gaf hij toen aan dat op die termijn er altijd naar gekeken moet worden... Dus wellicht toch even contact met je vk opnemen.

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik had het ook vanaf week 8 al... dus ja dat kan echt. Idd even op blaasontsteking laten checken en anders rustiger aan doen...

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Thnx! Ik zat idd zelf ook aan blaasontsteking te denken, niet dat ik last heb maar bij m'n zoontje ook paar x gehad en dat het daar misschien van komt idd!

Deel Deze Pagina