Schimmelverwijderaar gebruiken tijdens zwangerschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lievebeest, Jan 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lievebeest

Lievebeest Nieuw lid

May 14, 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien iets heel stoms, maar ik blijf er toch mee zitten...
    Vanmorgen heb ik de slaapkamer onder handen genomen met schimmelverwijderaar. Keurig netjes het raam open gehad en ik denk dat ik met tussenpozen nog geen 10minuten in de kamer heb doorgebracht. Het blijft nu toch door mijn hoofd spoken dat het misschien niet heel verstandig was om te doen; het is per slot van rekening best agressief spul! Ik ben nu bijna 10 weken zwanger en dus bang dat het schadelijk kan zijn... Iemand hier een antwoord op? Word er heel onzeker van... :(

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Ik gebruik dat ook in de badkamer. Gewoon goed luchten.

3. violetta

violetta Niet meer actief

Ik heb dit in onze badkamer ook gebruikt tijdens zwangerschap. Vooral goed luchten en niet dagelijks/wekelijks gebruiken. Maar voor die ene keer. Proberen te ontspannen. Stress is wel slecht voor de kleine in je buik..
    Hier een gezond mannetje die geen last heeft gehad dat mama tijdens zws de badkamer schimmel vrij heeft genaakt ;)

4. Lievebeest

Lievebeest Nieuw lid

May 14, 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reacties! Ben er nu wel gerust op! :) Nooit gedacht dat je je tijdens een zwangerschap zo druk kon gaan maken om kleine dingen! ;)

5. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    Heb ik ook gewoon in de badkamer gebruikt hoor. Goed luchten en zoveel mogelijk door je man laten doen, maar van een keer zelf wat sprayen krijgt je baby echt niks.

Share This Page