Hallo, Mijn zoontje van 16 maanden doet heel vreemd tijdens zijn slaap en dit elke nacht. Hij slaat met zijn armen en voeten en kan ze absoluut niet stil houden. Hij wil ook niet in zijn eigen bed slapen en als ik hem daar toch laat blijft hij huilen (vannacht tot 4.50 uur). Als hij bij ons in bed komt dan verstoord hij onze slaap door t slaan. Ik ben al bij de huisarts geweest en die vond het niet verontrustend en dat kinderen wel vaker raar doen. Maar dit vind ik wel erg raar! Wie heeft dit ook meegemaakt? Ik wil googlen, maar weet niet in welke richting ik zoeken moet en verder vinden jullie dat ik zijn kinderarts moet bellen hierover? Bedankt.
ik weet wel dat anne nooit bij ons in bed slaapt omdat ze absoluut niet stil ligt die zit rustig ineens rechtop of gaat staan terwijl ze slaapt en draait 16 rondjes het bed rond laatste keer zat ze ineens rechtop in mn gezicht te slaan slapend dus dus die slaapt eigenlijk altijd gewoon in dr eigen bedje behalve afgelopen 2 nachten want ze kan niet slapen van iets dat dr kennelijk heel dwars zit als ze ligt met paracetamol houd ze het paar uurtjes vol... maar ik ben dus al 2 nachten maar met dr naar de bank verhuisd omdat ze als ze half zit.. WEL kan slapen hoofd vol snottebelletjes.. dus dat is een tijdelijk probleem ga ik vanuit maar het gek doen tijdens de slaap.. ja hoor dat gebeurd hier ook.
Maar gebeurd dat elke nacht? Bij ons hier is dat elke nacht. Als hij wakker is bijv in de auto, dan doet hij ook raar. Maar hij wil ook absoluut niet in zn eigen bedje slapen. Gisteren is ie er 2 keer uitgesprongen. Ik weet niet meer wat te doen, dan vanavond hem in bad doen voor t slapen gaan en een zetpil en kamillethee geven. Ik ben zelf zwanger, maar als ik straks 2 kindjes heb die s nachts niet willen slapen ben ik ver van huis.
mja omdat ze eigenlijk altijd in dr eigen bed slaapt.. zien wij niet zo wat er gebeurd he behalve dan dat ze veel draait en wurmt... mar de rest is het lastiger te merken alleen nu toevallig omdat ze ziekig is. lijkt me geen goed idee als je 2 kindjes hebt die niet willen slapen nee je kan moeilijk elke avond een zetpil geven denk ik maar misschien warme melk? of inderdaad kamillethee of iets derlgelijks is imsschien wel te proberen