steeds felle steken

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door dolfijntje1985, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    heb de hele week een beetje steken onderin me buik.
    en gister ochtend stond ik snel van de bank op en kreeg toen een hele felle steken onderin stond ff helemaal krom en gister avond met bukken en strekken kreeg ik ook steeds last echt geen prettig gevoel en nu vanmiddag ook als me broek erop drukt of met bukken.
    wie herkent dat? en waren jullie ook zwanger of niet?.
    heb ook heel snel vet haar moet het echt elke dag wassen.
    en me zag gister ook 2 kapotte stukkjes in me maansteen me vriend zag het ook en die vroeg gelijk wanneer kan je testen.
    ik ga nergens van uit maar die constand felle steken heb ik nog nooit gehad en kan ik me ook niet herinderen van me vorige zwangerschap.
    wie heeft dit ook gehad ik hoor graag jullie mening.

2. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
  3. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik heb wel af en toe felle steken in mijn zwangerschap, maar dat is van de banden en pas sinds een week of 5 a 6 geleden, dus na de 20 weken. Rond mijn nod nooit last van gehad.

Ik ben mijn maanstaan verloren bij mijn vorige zwangerschap, helaas is die verkeerd afgelopen, maar ik was wel van de een op de andere dag mijn maansteen kwijt, alleen het haakje hing nog aan mijn ketting.

Vet haar had ik voor mijn zwangerschap, nu kan ik rustig 2 dagen mijn haren niet wassen en dan zijn ze nog niet vet.

Ik zou even je nod afwachten en word je niet ongi dan een testje wagen.

Succes met wachten

4. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ik herken het wel van mijn zwangerschap, door deze steken die ik al voor nod had ben ik gaan testen :D

5. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    ik heb die steken ook. ik niest in bed terwijl ik met kromme benen lag en moest bijna huilen van de pijn!! als ik te snel mn bene recht doe met bijvoorbeeld opstaan doe het zeer. ik zit nu aan de tafel en dat is een hele hoge met barkrukken. als ik nu opsta en mijn benen dus weer echt doe heb ik ook het idee alsof ik "scheur" van binnen en dus ook weer die steken!

6. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    hmm dus het kan nog alle kanten op nog maar ff afwachten tot zondag meestal heb ik zaterdag al wat bruin verlies en zondag begint me echt ongi ik hoop het natuurlijk niet.
    @giosy hoever zit jij nou in je cycles.
    spannend allemaal.

7. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ik heb die felle steken gisteren gehad. Zomaar een paar minuten.... Ik verging van de pijn. Heb ook een idee wat dat is.

8. leonieke

leonieke Niet meer actief

Hier ook. En naast de steken een continue gerommel..:(

Ik zag ook dat je temp omhoog geschoten is! Ga je netjes tot zondag wachten met testen?
    Ziet er goed voor je uit als je alle tekenen naast elkaar legt!

9. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Hai Leonieke,
    Ja ziet er op zich wel goed uit. Maar vorige ronde had ik ook allerlei kwaaltjes en werd ik ook gewoon ongesteld.
    Ik ga morgen testen. Mijn banner klopt niet helemaal.

10. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Jouw tempkaartje ziet er trouwens ook erg goed uit. Wanneer ga jij testen?

11. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    hihihi ik zat net ook ff het andere topic te lezen had daar al ff gerageerd
    @norge wij lopen gelijk jij mag ook ondag testen
    @giosy las dat jij maandag mag testen.
    spannend allemaal raar he die buik klachten ik hoop dat het voor ons positief uitpakt en dat we straks allemaal op roze mogen zitten.

12. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ik mag morgen testen, mijn banner klopt niet helemaal. Ga je niet vroeger een testje wagen?

13. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    nou ik weet het nog niet vorige maand heb ik ook zaterdag al een test gedaan en negatief natuurlijk en werd zondag gewoon ongi dus denk dat ik ga wachten tot maandag me vriend vroeg woensdag al wanneer mag je een test doen hihi die heeft ook het liefst dat ik morgen al ga testen.
    ga je morgen ook testen ik ben wel benieuwd

14. leonieke

Mijn temp is op 10 dpo meestal ook nog hoog.. maar nu met die steken en bruinverlies op 8dpo..
    Maandag is nod.. maar ik geloof dat ik dat niet ga redden..:)
    Denk morgenochtend.. samen doen? :p

15. leonieke

Ja Diane, doe ook morgen! :D Doen we een mini onderzoekje naar steken en zwangerschap..

16. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    @leonieke voor jou ook spannend ik ben wel benieuwd nou zit ik ook te twijfelen of ik morgen niet alvast een testje moet wagen.
    laten jullie het wel weten hier morgen.

17. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    maa ik heb helemaal geen teste in huis dan moet ik vanmiddag nog ff gauw naar de kruitvat rijden.
    ooooh word nou wel heel zenuwachtig

18. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Net een test gedaan maar negatief! Had dan nu wel positief moeten testen! Helaas pindakaas!

19. leonieke

Meen je niet.. :x Balen zeg..

Welke test heb je gedaan? Kan het haast niet geloven met zo'n temp.. wat kl*te zeg...!

20. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Een extra gevoelige test van zwanger en kids! Kan je 6 dagen voor NOD mee testen! Temperatuur zal dan wel snel dalen!

Deel Deze Pagina