Als het goed is kan ik a.s. donderdag testen, maar sinds gister heb ik pijn in mijn baarmoeder (denk ik). Lijkt op erge spierpijn. Als ik normaal zit, lijkt het of er iets in mijn onderbuik zit, en als ik naar voren leun, doet het echt zeer. Met lopen enzo, voel ik het ook. Zou je daar zo snel last van kunnen hebben, of is het iets anders.
Ik had dat gevoel 9 dagen na mijn ei en nu nog steeds en zie banner ik zal voor je duimen Liefs daantje
hoi fennie ik heb precies het zelfde als jij laten we hopen dat het raak is ik heb daar bij ook sins gister avond pijnelijke borsten bij en veel slijmverlies
Ik ben ook de hele tijd een beetje misselijk. Zaterdag bijna hele dag. Gister vooral na wat eten. Vandaag bijna constant (maar ja, is nog vroeg). Heb stiekem gisteravond al getest, maar was misschien te vroeg. En had wel aardig wat gedronken. Dus maar braaf wachten tot donderdag, haha. Ik duim voor iedereen.
Hee! Ik heb hier in mijn vorige ronde ook heel veel last van gehad. Heb het toch ook op zwangerschapspagina gezet. Helaas was/ben ik nog niet zwanger .. Maar wie weet meid .. Bij de één is het wel een goed teken, en bij de ander is het dus 'niks'.. Succes ermee meid! En hopelijk is het raak ...
Ik heb ook erg veel last van mijn buik. Dacht eerst dat het darmkrampen waren, maar gepoept en geplast en nog steeds last van. Inderdaad een 'knellend' gevoel. Nog even geduld hebben!
Ik heb ook zo'n zeurend gevoel in mijn baarmoeder, maar ik heb echt geen flauw idee of het dan nu gelukt is, want door mijn 'aandoening' (syndroom van Asherman) kan die pijn van alles betekenen...donderdag is de NOD...
wauw jij hebt dus positief getest! Gefeliciteerd! Fennie: spannend, ben je normaal heel regelmatig of niet? Ik was gisteren echt óp van de spanning, ben nu zo benieuwd wat er gaat gebeuren...
Ik moet zeggen dat het bij nu anders is als vorige maand, ik heb geen pijn in mijn rug en dat had ik vorige maand wel ,en toen ben ik ook ongi geworden. Maar goed ik ga nog nergens vanuit, want dan hoop je op iets wat misschien nog niet zo is. Ik wacht het testen even af........ gr
Dat gevoel wat je omschrijft had ik ook al een paar dagen na mijn ei, een vreemd gevoel in mijn onderbuik wat ik nooit eerder had, en precies op mijn NOD had ik positief getest. Als je ook last van de zijkanten van je borsten hebt is dat misschien wel een goed teken... Ik hoop het voor je! Heb je al getest? Vandaag kon het toch?
Nog 9 dagen en dan kan ik ook weer testen. Ik zeg wel, dat ik nu minder klachten heb dan vorige maand, ik heb alleen af en toe wat gerommel in mijn buik, en een klein beetje gevoelige borsten, maar die giga pijn in mijn rug heb ik gelukkig niet. Maar goed ik zie het over een paar dagen, en dan weten we het weer. Twinkle jij ook gefeliciteerd he! Geniet van je zwangerschap. Gr,Sun
Hmm toch spannend, succes met wachten. Ik hoop dat de dagen snel om zijn voor je! Dankjewel voor je felicitatie
Dank je Twinkle. Het is zeker even spannend. Ik heb nu ook dat ik een soort gekriebel in mijn buik voel.En plas ook meer.En als ik naar voren zit dan drukt het een beetje Soms krijg ik het gevoel dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn maar aan de andere kant moet je toch wachten. Maar dit is ronde twee dus ik durf nog niet echt iets te verwachten, maar goed je weet het nooit! Volgende week weten we het. Allemaal een fijn en gezellig weekend. Liefs Sun
Hoi Dames! Ik heb rond de 20e mijn ei gehad... ik heb nu sinds een dag of 3 soms een zeurderig gevoel in mijn onderbuik... speldenprikjes in mijn onderbuik, soms pijn in linkerborst... dan weer rechterborst... zo ook met steekjes in mijn tepels. De laatste 2 nachten onrustig geslapen, gedroomd en 3 x wakker geweest Erg spannend allemaal dus.... Succes allemaal en dat er we maar snel positief zullen testen! Groetjes Cyntje
Hoi, weet iemand van jullie al meer? Ik niet Ben 6 dagen overtijd (banner klopt niet). Gister weer negatief getest. En het voelt zo als mijn andere zwangerschappen (ik heb al 2 jongens). Nu dus wachten tot vrijdag en anders naar de ha.