licht rood verlies week voor NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by Rosado, Mar 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik ben 8/12 gestopt met de pil en toen heb ik gewoon een onttrekkingsbloeding gehad. Vervolgens had ik netjes een cyclus van 30 dgn, niets geks aan de hand. De volgende cyclus was 28 dgn, maar had ik een week voor mijn NOD helder, lichtrood verlies (wel een btje waterig) wat naar mate de week vorderde overging in bruinverlies en vervolgens ben ik gewoon ongesteld geworden. Ook had ik de dag dat het rood-verlies begon last van steekjes in mijn onderbuik. Nu zit ik inmiddels een krappe week voor mijn NOD (= 7 of 8 maart) en herhaalt t zelfde ritueel zich; lichtrood verlies en van t weekend (toen dat begon) last van steekjes. Ik ga er dus vanuit dat ik van t weekend (helaas) ongesteld ga worden. Nu vraag ik me eigenlijk gewoon af wat nou precies dat lichtrode verlies en die steekjes veroorzaakt. Dus....wie t weet mag t zeggen.

Thanx alvast

2. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    lijkt op innesteling ;)

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tja, dat dacht ik dus vorige maand ook, maar toen werd ik dus gewoon ongesteld. Raar :(

4. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    ja maar het kan toch een innesteling zijn maar daarna kan het weer loslaten of niet daarom raden ze ook af om bijvoorbeeld niet te testen voor je nod omdat het eitje nog kan afsterven maar het kan dus wel een innesteling zijn alleen is niet blijven zitten

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Verder niemand die weet wat t zou kunnen zijn? (wat ben ik ongeduldig hè ;) , je eigen lichaam leren kennen is zo makkelijk nog niet merk ik wel :( )

6. bolleke25

bolleke25 Actief lid

Jun 26, 2008
    125
    0
    0
    had ik ook!

Ieder maand weer hetzelfde. waardoor ik ook niet echt wist hoelang mijn cyclus was en vanaf wanneer ik dag 1 van mijn maandstonden moest tellen.

Nuja, mijn verhaal.

Weer lange cyclus, week voor maandstonden, lichtroos verlies, die wat overging in bruinverlies (maar niet al te veel).

en daarna niks meer...

en ik maar wachten op mijn maandstonden... en het bleef maar duren.
    Want had namelijk ook al hoop opgegeven, en dacht, ben niet zwanger, is iedere maand zelfde liedje..

En toen deed ik toch maar een test. positief!

En na een week of 4 zwanger zijn verloor ik plots bloed.
    Twee maal, toen ik naar toilet ging. Redelijk veel hoor.

Maar was niks aan de hand. Waarschijnlijk innesteling geweest. Want kijk mijn banner!

Positief blijven denken meid! Wie weet zit je net in hetzelfde schuitje als ik!

Share This Page