zo hier weer even me neus laten zien... pff als ik me ogen kan open houden.. druk dagje vanmorgen de wijkverpleegkundige, en vanmiddag moest ik bloedprikken int zh. de kinderarts belde gisteren of dat deze week nog kon, dan hebben ze 14 mei op controle de uitslag... wilde ik gaan slapen, kreeg dit kleine meisje last van krampjes.. stumper.. langleven de draagdoek hoor want ze ligt nu weer heerlijk te slapen...
Oeh spannend voor bb!!! Voor jou duurt het ook niet lang meer an! Fidel heb je infacol? Dat heb ik bij noa gebruikt tegen de krampjes, werkt wel goed!
]Na een hele heftige dag met veel pijn en weeen stormen had ik snel 10cm ontsluuting (4u al) maar kreeg geen, persweeen dus zijn onze prachtig.mooie meiden ninthe en fenne uiteindelijk om 21.31 en 21.32uur met een keizersnede te wereld gekomen. Meiden doen t super! Liggen beide bij mij, drinken goed en houden zichzelf warm. Beide wegen ze 2730gram. Beval verhaal volgt volgende week als ik thuus ben. Xx
jaaaa bezig bijtje!!! gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisjes!!! dat is dubbel genieten voor jullie!!! en wat fijn dat ze het zo goed doen!! geniet er maar van, maar dat zal niet zo lastig zijn!! @nooky: wat leuk en spannend dat jullie ook voor een tweede kindje gaan! ik zit de dagen echt af te tellen tot 1 juli, als het aan mij lag ging dat ding er vandaag al uit haha, maar ja mijn vriend wil liever nog 2 maandjes wachten haha, waarom weet ik ook niet, denk om aan het idee te wennen dat er een tweede komt, hij is bang dat ik weer zo snel zwanger ben hihi
@bb, geniet van je meiden en wat mooi zeg. Jammer dat het zolang heeft moeten duren, maar je kunt er wel dubbel en dwars van genieten van een 2-ling.
Ik kom niet zo vaak meer hier, maar lees nog wel eens mee.... Jeetje meiden, wat een bevallingsverhalen, maar Fidel en Bijtje, GEFELICITEERD!!!
Gefeliciteert bb spannend hoor anne hier gister niersteenvergruizer gehad jeetje had me wel voor gesteld pijn zou doen maar dee heeel veel pijn dus spuitje morfine gehad... maar heeft wel gewerkt had vanmorgen bewijs
Jeetje wat is het hier stil.... @ an: hoe is het met jou? Jij wordt toch bijna ingeleid? Oh zo gaaf meiden, mijn zus heeft gisteren een droombruiloft gewonnen! Ze gaat nu op 12-12-2012 om 12 uur trouwen! Echt zo gaaf!! Ze krijgt echt alles erop en eraan! En in augustus trouwt mijn andere zus met haar vriendin hihi, noa is op allebei de bruiloften bruidsmeisje en ik ben bij mijn ene zus getuige, echt zooo leuk!!
leuk hoor jesje hier gaat alles goed enw at super een droombruiloft heb geen last meer van me niersteen.... gelukkig maar sophie heegft nu 3 nachten dat ze niet door slaapt... denk door tandjes ze heeft er al 8 en 9e komt al door... het gaat zo snel
Dames, Om 23.15 is onze gezonde zoon geboren! Hij weegt 3450 gram en is 50 cm lang het was een heftige bevalling! na het strippen kreeg ik om de anderhalve minuut weeen. de vk was gelijk onderweg en toen.had ik.3 cm. we zijn gelijk naar het ziekenhuis gegaan. ze stuurde me gelijk naar de gyn maar bleef net zolang tot ze gebeld werd door een ander. ik heb een morfinepomp gehad en wat was dat een opluchting! De weeen zwakte namelijk niet af en ik kon echt even niet meer. Uiteindelijk kreeg ik persweeen en.had 10 cm. ze hebben me even laten proberen, maar de weeen waren te kort (2 kansen per wee)... Dus kreeg ik een infuus. dit hielp niet en hebben ze een knip gezet en een kiwi gebruikt. Na 1 wee was hij er... Ik ben gehecht (maar voelde ik amper) van binnen en buiten. ik heb me even een paar uur misselijk gevoeld en wat koortsig maar dat kan. heb net een boterham op en t gaat een stukje beter. hij had een 9/10 en na een paar minuten een 10/10. Ik ben mega blij dat het erop zit en de pijn vergeet je idd snel, maar op t moment zelf geloof je dat niet hahaha
VAN HARTE GEFELICITEERD AN!!! EN NU GAAN GENIETEN HE, HET IS JULLIE EINDELIJK GEGUND!!!!!! @jesje ohhh wat gaaf, hoe heeft ze dat gewonnen dan ??? @nooky blij dat t eindelijk beter gaat hoor!!!! @hier vannacht goede nacht gehad, 1 uurtje gespookt met lichte krampjes, voor de rest om 21.00 op bed en willemijn kwam om 11.30 en om 03.30 en om 08.00uur dus mag niet klagen.. eens zien of dit ons vaste ritme kan worden..
Gefeliciteerd An!!!!!!!!!!!!!En Anman natuurlijk!!!! Hoe heet jullie kleine man?, als ik vragen mag? Lekker gaan genieten nu!!!!!!!