kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    An gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!!:D:D:D geniet maar lekker van je mannetje!

@fidel: oh netjes hoor! Fijn dat het zo goed gaat. En over die bruiloft...mijn zus behoort helaas tot de mensen die afhankelijk is van de voedselbank:( nu was daar een landelijke actie voor 12 stellen die op 12-12-2012 om 12uur konden trouwen met alles erop en eraan, alles wordt gratis door verschillende bedrijven aangeboden:DEn mijn zus is dus degene die uitgekozen is in de provincie brabant! Echt zo leuk, ben echt heel blij voor haar, ze heeft de laatste jaren zoveel ellende mee gemaakt en eindelijk zit haar een keertje iets mee:D

@nooky: wow sofie gaat echt snel met haar tandjes zeg! Noa heeft er nu 4 boven en 3 onder en heb het idee dat er nu een kies door begint te komen hihi

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
  3. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    jaah idd zielig kind dat het is ze heeft er nu ook echt last van...
    ze was van dinsdag op woensdag bij me ouders aan logeren gaat echt goed :) maar god wat miste ik der zeg... achja moest gewoon ff grote schoon maak houden hier.. zo vanavond heerlijk chinees eten... en afwachten wanneer ik ongesteld word :) vorige keer duurde het 58 dagen tot de eerste keer na de ontrekings bloeding... maar slikte de pil langer als nu...

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @bb of de link klopt niet of ik heb geen toestemming???

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik kan hem ook niet openen....staat dat ik geen recht daarop heb ofzo...:(

zondag moederdag:D zijn jullie al benieuwd wat je gaat krijgen? ik zal niet zo heel veel bijzonders krijgen aangezien ik over 2 weken ook jarig ben en heel graag een moederfiets wil en die zijn nogal prijzig hihi. je hebt ze ook goedkoper, maar ik wil graag eentje van meer dan 600 euro haha, want ja wil wel met 7 versnellingen want er moet straks als het goed is nog een kindje bij op;)

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    hier de afspraak geen kadootjes kopen... zo commercieel.. ontbijtje op bed en een bosje bloemen is meer als genoeg!!!!

voor eigen moeder /scjhoonmoeder een mooie foto van willemijn ingelijst

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Dan zijn we denk ik geen vriendjes???

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @bb: ik heb je toegevoegd als vriendje:)

@fidel: nou ik denk dat het bij mij ook hoogstens een bos bloemen zal zijn hihi en ja mijn moeder en schoonmoeder leven allebei niet meer, dus zet een mooi bloemetje op het graf;)

vandaag zijn mijn vriend en ik 9 jaar samen:D niet dat we er iets aan doen hoor hihi, mijn vriend moet vandaag werken:( we hebben besloten om volgend jaar gewoon lekker een weekendje weg te gaan, dan zijn we 10 jaar bij elkaar, is veel specialer vinden wij!

fijne dag meiden en fijn weekend!:D

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @jesje van harte gefeliciteerd, en idd 10 jaar is wel een mooie datum om er dan iets van te maken ( ehmmmm dan moeten wij nog 3.5 jaar whahaha, bedenk wel een andere rede)

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden hebben jullie een leuke moederdag gehad? hier wel, heb een heerlijk ontbijt gehad en de parfum noa:D daarna zijn we naar het kerkhof geweest naar mijn moeder en nog naar een braderie geweest, leuke dag geweest dus.

de nachten zijn hier weer lekker gebroken en noa is sinds 2 dagen om 6 uur al wakker pfff. ze krijgt namelijk een kies en heeft daar echt veel last van. ze eet ook heel slecht daardoor, maar ja ik denk dat ik zo maar even lekker terug naar bed ga als zij gaat slapen;)

11. chantallie

chantallie Nieuw lid

22 apr 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden ook ik ben zwanger van ons tweede kindje alleen ,heb ik een vraagje het was de tweede maand dat we er echt mee bezig waren , maar nu voelde ik me vorige maand al aardig anders en we dachten toen ook echt zwanger te zijn , heb toen een test gedaan (voor nod ) en negatief , er is toen een bloeding gekomen een dag eerder dan me cyclus wat ik normaal gesproken ook nooit heb , en hij was voor mij een beetje raar het was niet als anders heb daarna niet meer getest , maar voelde me deze maand alleen maar raarder veel hoofdpijn veel het gevoel alsof ik ging flauwvallen . bij hoesten en plotselinge bewegingen een soort rare pijn in de onderkant van me buik net alsof het strak staat ( dat schijnen mijn banden geweest te zijn ) maar nu afgelopen vrijdag voelde ik ineens een pijnlijke steek en gevoel in me borst dus waren het wel ineens heel veel signalen en heb ik een test gedaan en ik moest pas vandaag me menstruatie krijgen maar ben dus zwangerrrrrr , maar volgens de clearbleu 1-2 weken vinden jullie ook niet dat ik dan wel erg veel signalen heb voor een 4 weken zwangerschap .? ben benieuwd wat jullie vinden veeel liefs chantal

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Misschien maakt je lichaam wel snel hcg aan. Ik testte bij mijn zwangerschap ook al 5 dagen voor nod positief en had ook al wat zwangerschapsverschijnselen, dus zou wel kunnen hoor. Ik denk dat je toch e ht je eerste termijnecho moet afwachten

Maar in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!!!:D

13. chantallie

chantallie Nieuw lid

22 apr 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel jesse ik heb net de verlos gebeld en vertelde me verhaal , en ook zei dacht het zelfde als ik :D en heb volgende week maandag al me afspraak dus ben benieuwd krijg ook gelijk een echo , ik zat nog wat gesprekken met een vriendin van me te lezen en in april had ik ook al echt symptonen zoals die banden pijn enz het zou wel op ze plaats vallen allemaal :D we wachten maandag even af :D:D

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ik ben benieuwd dan hoever je bent;)

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    jeetje wat is het hier stil....:(

hier gaat in ieder geval alles goed, noa kan nu een paar stapjes los doen en klimt zelf de bank op, dat vind ik wel wat minder leuk, want als ik dan even in de keuken moet zijn heb ik er geen zicht op. maar wel weer leuk dat ze weer iets nieuws heeft geleerd.

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    wat gaat dat hard jesje pffff, wordt nu echt aanlijntijd whahaha

hier ik denk dat ons meisje een beetje warmte uitslag heeft.. allermaal bultjes op der buik, maar temp is goed, ook weer last van krampjes vandaag, ging zo goed deze week.. ook de nieuwe spenen van de flessen zijn binnen gekomen, eens zien of ze dan wat langzamer dringt

ffen spammen hoor
    Bekijk bijlage 246398

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ahhh wat een dotje fidel!!

noa dronk ook veel te snel toen ze net geboren was, moest toen af en toe pauze nemen, mevrouw had de fles altijd in ongeveer 7 minuten op haha. bij haar hielp infacol wel goed, heb dat wel 4 weken ongeveer moeten gebruiken.
    die bultjes had noa ook toen het vorig jaar zo warm was, kan geen kwaad hoor!;)

ik ben alweer bijna jarig, 30 alweer pfff, maar krijg wel een supergaaf cadeau van mijn vriend, een moederfiets:D die wil ik al zo lang en nu krijg ik er eentje, ik wacht eerst ook even mijn verjaardag af, wat ik daar ophaal kan ik er dan mooi bijleggen, zodat ik een nog mooiere kan nemen hihi

18. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Voor alle dames die bevallen zijn gefeliciteerd. sorry dat ik er lang niet meer op ben geweest, maar druk druk druk met werken en Luc enzo.

Fidel: Wat is Willemijn een schatje zeg, je mag zeker trots zijn op je meisje.
    Jesje: Oh wat leuk dat Noa al stapjes zet en gaat klimmen hihi, maar inderdaad je verliest wel het overzicht.

Luc heeft inmiddels al 4 tandjes, 2 boven en 2 onder. Meneertje slaapt heerlijk door, maar als hij last van tandjes krijgt dan is het een brakke nacht, maar ook dat hoort erbij. Hij racet de hele dag in zijn loopstoel door de kamer. Ook staat hij al los aan tafel, dus hij is wel vlug. Nog 2 weekjes en dan gaan we een weekje naar Gran Canaria met vliegtuig. Ben benieuwd hoe Luc het vindt in het vliegtuig en het warme weer daar. Verder drinkt Luc zelf uit een pakje drinken en knijpfruit. het gaat zo snel ineens allemaal, maar ja. soms heb ik het idee dat ik een paar maanden gemist heb ofzo haha.

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Gave foto fidel!

Jesje, wat gaaf dat Noa stapjes zet!

Ikkuh, Luc gaat inderdaad erg hard! Wel heel leuk!!!

Update van hier. 0 tanden..begin te denken dat ze niet aangelegd zijn ofzo?? Ze kan sinds kort zelf zitten! Liz is overal laat mee. We lopen nog steeds bij fysio en KA ivm lage spierspanning. Het zal nooit weg gaan, dat moeten we accepteren. We kunnen haar alleen 'helpen'. Wij hebben het geen van beide dus waar ze het van heeft?? Ze is nu 75cm en 8,5 kg. mt 74,80.

20. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    sophie kan nog niet zelf gaan zitten maar wel als we der neer zetten dan zit ze zelf.... en ff foto van onze sophie :)

Bijgevoegde bestanden:

• 032.jpg
      032.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,2 KB
      Weergaven:
      7
    • 048.jpg
      048.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,6 KB
      Weergaven: