Nooky: leuke foto's meid! @ikkuh: jeetje dat is wel snel zeg, nu al uit een pakje drinken. Noa drinkt er wel uit, maar trekt telkens de rietjes eruit, dus dat is echt een kliederboel! @ siren: dan helpen jullie haar toch een beetje? Noa zat hier zelf met 5 maanden, erg vroeg als ik zo jullie berichten lees, maar de rest is ze allemaal gemiddeld mee hihi. Wij gaan donderdag naar de efteling dat wordt de eerste keer voor noa, ben benieuwd hoe ze het zal vinden!
veel plezier jesje wij moeten donderdag voor het eerst CB, vind best spannend, waar kan je je druk over maken!!
Ik vond dat ookheel spannend hoor! Mag ik je een tip geven? Zorg dat je zetpillen in huis hebt voor de prikjes, noa had de eerste keer namelijk heel erg veel last ervan, heeft toen van 12 tot 9 aan1 stuk gehuild, was echt zielig! Noa krijgt nu ook weer prikjes, maar schijnt dat ze van deze best een aantal dagen last kunnen hebben, dus ik ga vandaag ookeven zetpillen halen, want noa mag nu weer sterkere.
Hoi dames ik kom even storen weet iemand of je rond je innesteling kriebelige/gevoelige tepels + een opvliegergevoel kan hebben? Ik zit nu 6Dpo waarschijnlijk
Geen idee meid, ik had daar geen last van. Ik had onwijs veel last van ongikrampen en een pijnscheut tijdens de innesteling
@jesje bedankt voor de tip, zal ik zeker onthouden @kiwi ehhh schaam schaam ik weet t niet meer, dus kan je er niet bij helpen @ALL het eerste lachje is een feit!!!!!!!
Liefste Meiden Ik heb eens een vraag voor jullie. Een paar weekjes geleden ben ik gestopt met mijn pil. 3 Dagen later had ik een bloeding van 3 dagen. Enkele dagen geleden had ik enorme steken in mijn onderbuik, net alsof ik mijn regels zou moeten krijgen, zo voelde het aan en ook gerommel in de darmen. Sinds gisteren heb ik last van zeer gevoelige tepels en vandaag last van hoofdpijn. Ook zijn er op mijn borsten en tepels blauwe adertjes te zien. Mijn NOD is gepland op 12 juni. Ik zou dus kunnen testen vanaf 9 juni. Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik hoop er alvast op hoor Kan iemand mij hier een antwoord op geven aub? Alvast bedankt ! xxx
Hoi linneken, denk dat het nu nog erg vroeg is voor tekenen van een zwangerschap, je lichaam moet in het begin nog ontpillen en dat lijkt ontzettend veel op zwanger zijn. @fidel: wat leuk dat willemijn lacht! Hoe was het bij het cb? Wij zijnnu een uurtje terug van de efteling, was echt superleuk! Noa vond het echt geweldig en heeft het allemaal heel goed volgehouden! Noa was gisteren aan de beurt bij het cb en was best wel wat gegroeid, 79,5 cm en 1030 gram. Prikjes gingen erg goed, maar halve minuut gehuild en daarna zat ze alweer te spelen. Morgen wordt ik alweer 30 pfff, haha nee hoor, ik zit er eigenlijk niet echt mee, klinkt alleen wel oud, maar voel me nog helemaal geen 30. Zal dan binnenkort ook een uitstrijkje moeten laten maken, dat vind ik stiekem toch best eng! Fijne avond allemaal!
@jesje alsnog van harte gefelicteerd!!! 30 pfff wat klinkt dat oud, ik moet gelukkig nog 3 jaar whahaah en fijn dat alles weer goed was.. super van de korte huilbui na de prikjes @cb pffff wat een drama.. allereerst willemijn is nu 4460 gram en 53 cm!!! dus doet het super op mijn slagroom maar wat een waardeloze arts, een of andere chinees, die niet eens duidelijk nederlands sprak, willemijn haar geschiedenis als lichte behandeling omschreef, warmte-uitslag diagnoseerde als hormoonpukkeltjes en achteraf verkeerd advies gaf... dus een klacht ingedient, en overplaatsing aangevraagd naar een ander buro ( had de keuze uit 2) ben er nog flauw van... vanmiddag nog visite gehad, van 2 vrijgezelle vrienden, kan merke dat deze echt nog niks met baby's hebben whahaha, maar toch leuk dat ze even langs komen.
dames, sorry dat ik even kom binnen vallen, maar dacht dat ik hier bij de experts wel even wat kon vragen Ik heb nu sinds ong. 2 dagen hele gevoellige tepels, en de aders zijn veel meer zichtbaar. Komt dit door de warmte of kan het een symptoom zijn?
@fidel, wat vervelend zeg op het CB, ik had ook overplaatsing gevraagd. Ik heb ook slechte ervaring met Cb, maar ja. Mijn vader zei nog van ik snap niet datje nog gaat, je kunt de prikken ook halen bij de huisarts en dan kijken ze Luc ook helemaal na. Ik zeg ja daar heb je gelijk in. @jesje, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ja hij is heel snel met drinken uit een rietje, hij voelt zich ook helemaal groot haha. Volgende week zaterdag op vakantie ben zo benieuwd hoe luc het doet in het vliegtuig, maar dat is afwachten. Onze Luc is te zwaar, maar hij krijgt niets te veel te eten, zo is zijn bouw nu eenmaal, hij begint nu meer te lopen dus zal er wel afgaan.
@fidel: jeetje meid wat vervelend bij het cb. ben blij dat ik toch wel fijne heb! en wat is willemijn gegroeid zeg! goed hoor! @ikkuh: alvast een hele fijne vakantie! ben ook heel benieuwd hoe luc het vind het vliegen! nog bedankt voor de felicitaties, heb het de laatste dagen erg druk gehad, maar was een leuke verjaardag, ookal vierde ik het nog niet haha, we vieren het over 2 weken pas, dan heeft mijn vriend pas weer tijd. de weekenden zijn voor hem altijd het drukst. ik snap trouwens niks meer van mijn lijf sinds die spiraal, ben al die tijd om de 3 weken ongeveer ongi geworden en zit nu op 4 weken en nog niks te bekennen, misschien dat ie vanaf nu weg blijft ofzo, maar ja volgende maand gaat ie eruit haha. ik had net voor de zekerheid wel een test gedaan, je hoort weleens verhalen van mensen die toch zwanger werden met spiraal, maar test was negatief, had ik ook wel verwacht, want voelde me ook echt niet zwanger.
Hi ladies!! Even een snelle update. liam doet t voorbeeldig en ik knap ook goed op. heb al wat kleine dingen ondernomen met en zonder zoon! Ben blij dat t vandaag wat koeler is. merkte dat ik t door de hormonen nog niet helemaal aankon. Van t weekend nog verloren hechtingen laten weghalen (3?!?!) ze waren kennelijk nog niet opgelost! Jes wat spannend de spiraal eruit! Fidel ik zou ook zijn overgestapt hoor. ik heb t eerste bezoek thuis al gehad en moet maandag langs
@jesje dus vanaf volgende maand gaan we jouw kwaaltjes aanhoren whahaha ben benieuwd en zal zeker voor je duimen dat het weer zo snel raak is!!! @an rustig aan doen nog hoor, goed naar je lichaam blijven luisteren.. en fijn dat t zo goed gaat @hier superblij vriendlief heeft opnieuw weer werk!!! aan de andere kant wel jammer want beviel me wel hoor met zijn 2en zorgen voor willemijn, maarja centjes verdienen is zeker net zo belangrijk Willemijn maakt t ons de afgelopen nachten makkelijk!! ze sliep door van 23.00 tot 05.00, dan gaat de wekker ook voor vriendlief, en slaapt daarna door tot 08.30 uur. moet wel wennen hoor alles zelf te doen, tis ook een enorm zooitje in huis, mede omdat ze de afgelopen dagen weer wat last heeft van krampjes en niks anders wil als bij mama op schoot slapen!!!
Hallo allemaal! Heb ik me toch altijd voorgenomen om nooit aan zo'n forum mee te doen en nu zit ik al dagen met jullie verhalen mee te lezen haha! Heerlijk! Heeft er waarschijnlijk iets mee te maken dat mijn man en ik afgelopen maand voor het eerst proberen zwanger te worden. Ben al anderhalf jaar van de pil (kreeg zo'n aantrekkelijke pigmentsnor van de zon , yikes). Anyways, gedurende de vruchtbare tijd elke dag of om de dag gesext en ben me eigenlijk toch een beetje rotgeschrokken van de symptomen gelijk.. Had niets verwacht, maar als je opeens vanalles voelt, is het heeeel moeilijk om niet ongeduldig te zijn en natuurlijk te hopen als een malle Het is hoogstwaarschijnlijk omdat ik er enorm op let, maar voel allemaal nwe dingen, hier komt ie (heb overigens NOOIT ongi klachten): - plopjes in mijn onderbuik - de hele dag door een beetje vaag misselijk (kan ook door de excitement/spanning komen natuurlijk) - grotere borsten en heel gevoelig aan de zijkant, echt schijven, tot een paar dagen terug - veel sterkere reuk - moe - af en toe opeens heel koud (zelfs afgelopen weekend tijdens 30graden) - heb de hele dag door boertjes die opborrelen - trekkerig gevoel in mijn onderbuik Mijn NOD is 2 juni (dus overmorgen), maar heb stiekem (I know, veel te ongeduldig) woensdagochtend om 5u (kon er niet van slapen) een CB test gedaan: negatief... Dus... Toen kon ik het een volle 15 uur een beetje van me afzetten, maar elke keer dat ik iets voel, denk je toch... Wat zou het ontzettend leuk zijn als het toch raak is (en blijft)! Heb overigens wel dat mijn borsten opeens weer wat minder gezwollen zijn. Kan dat? Hoe dan ook, spannend spannend spannend!
@fidel: jaja bereid je maar vast voor, straks kom ik weer met dingen die ik allemaal wel of niet voel haha, heb gisteren maar alvast ovutesten besteld, kan ze maar vast in huis hebben hahaha. en je niet storen aan de rotzooi thuis, dat komt allemaal wel goed hoor, duurt even voordat je daar een ritme in hebt gevonden @ongeduld: de testen van clearblue hebben meer hcg nodig, je kunt het beste testen met kruidvat testen, die van 2 voor 5 euro, die zijn heel gevoelig en is een stuk beter voor je portemonnee en wat je klachtjes betreft, ja meid klinkt allemaal goed en ontpillen kan het bij jou niet zijn, dus wie weet je hcg verdubbeld om de 2 dagen en in het begin kun je het beste met ochtendurine testen, die is beter geconcentreerd. mocht je zin hebben, mag je lekker hier meekletsen hoor! wij gaan volgende maand proberen om nog zo'n wondertje te mogen krijgen, dus ik ga dan ook weer volop kletsen en klagen over dingen die ik voel haha
Meiden, er wordt hier zoveel gekletst dat jullie een echte club zijn. Ik heb jullie topic daarom verhuisd naar de clubs, zodat het 'Eerste Symptomen-hoekje' ook echt overzichtelijk blijft voor dames op zoek naar de eerste symptomen van zwangerschap. Klets hier gerust lekker verder!