kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    mag je niet eens een oproepje doen om op iemand te stemmen?
    flauw hoor

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: waarom staat er verwijderd bij jouw naam?

3. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    omdat de super mod het bericht heeft verwijderd omdat ze vroeg om te stemmen op iemand...

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou dat is wel raar, is dat verboden dan?

ik had laatst een topic geopend of mensen naar de ha of de gyn gingen voor het verwijderen van de spiraal, kreeg toen een heel hoop verwijten naar mijn hoofd, dat door mensen als ik, die de spiraal bij de gyn willen laten verwijderen de zorgkosten omhoog gaan en nog veel meer en dan moet ik er om vragen om hem te sluiten, beetje vreemd, maar ja.

vandaag gaan we eens kijken voor een moederfiets, waarschijnlijk nog niet kopen, eerst even orienteren wat er allemaal is op de markt en wat het gaat kosten. het stoeltje en het windscherm krijg ik van mijn ooms voor mijn verjaardag, dus dat scheelt weer haha

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    :p:p oeps whahaahah nouhja was niet eens voor mezelf hihi...

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    joepie ik heb een mamafiets gekocht!! ik krijg hem ergens deze week, het stoeltje, windscherm en fietstassen moesten nog besteld worden en dan zetten ze het erop en kan ik hem halen! het is een batavus mambo deluxe geworden, een roze haha, we kregen nog best wat korting, omdat het een kleur van vorig jaar was. ik kan niet wachten tot ik hem heb!:D

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @Jesje, ben je gewoon lekker naar de gyn gegaan?
    Leuk he zo'n mamafiets!!! Ik wil binnenkort ook eens gaan kijken!!

@fidel en An, hoe gaat het met de kleintjes?!

Hier alles goed! Lizzy groeit goed! Nog steeds 0 tanden. Ben echt benieuwd hoor!!

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: ik ben nog niet geweest, mijn vriend wilde wachten tot begin juli. ik had de dokter gebeld en het wordt niet door de ha zelf gedaan, maar door een praktijkondersteuner, dus laat het door haar doen, zolang mijn eigen ha het maar niet doet, teveel slechte ervaringen mee :x. ik moet een week van tevoren bellen voor een afspraak, wordt alleen op donderdag gedaan, omdat dan diegene er is, dus ga een afspraak laten maken voor 5 juli:D als dit niet door haar werd gedaan, was ik dus mooi naar de gyn gegaan hoor! wat een gezeik kreeg ik over me heen op dat topic zeg!

en ja lijkt me echt heerlijk een mamafiets! ze zijn wel erg duur hoor, maar ja het is het wel waard vind ik!

die tandjes komen vast wel hoor bij lizzy! wie weet komen ze straks wel allemaal tegelijk haha, voel je ook nog geen bobbels ofzo zitten?

noa heeft momenteel een beetje griep, of ze heeft nog nawerkingen van de prikjes van laatst, dat kon pas na 5 tot 10 dagen na het zetten uiten bij deze prikken en het begon vrijdag en toen was het 9 dagen geleden. ze heeft wat koorts en is heel erg hangerig, ze eet en drinkt wel goed, dus dat is goed. is alleen zo zielig voor zo'n kleintje he! er beginnen nu ook al een tijdje 2 kiezen door te komen, maar dat duurt lang zeg, eer ze echt helemaal door zijn! ze heeft nu 7 tanden en bijna 2 kiezen en bij haar begon het ook pas met 8 maanden door te komen hoor;)

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @jesje wat een gezeik met dat topic joh wat maakt dat dan uit.. zo kan ik nog wel wat bedenken, iedereen die int zh wil bevallen maar best thuis kan bevallen drukken toch ook de zorgkosten omhoog??? ga zo maar door, hoeveel mensen niet gebruik maken van iets bijv. fysio omdat ze er toch voor verzekerd zijn maar eigenlijk helemaal niet nodig hebben, wat kost dat dan??!!!

@ hier willemijn is verkouden zo zielig, maar wat wil je ook met dit weer, zo loop je in een topje en zo moet je weer een dikke trui aan!!! resultaat 2 slapenloze nachten, ze blijft maar spoken grrrren een uitgeputte mama... hoort erbij maarja mooi is anders

morgen met mijn mama lekker winkelen, ik moet echt nieuwe kleiding hebben en natuurlijk neuzen voor ons meisje!!!!

10. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hier gaat het goed, wel druk. Zal blij zijn als het eind juli is...dan is man klaar met zijn opleiding en ben ik niet meer alleen doordeweeks. Is zwaar met een kleintje. 9 maanden duurt lang zo!!! En mijn ma ligt in het ziekenhuis, ze heeft een holte in haar long...???? Wat zou het zijn?

En dan krijg ik ook mijn nieuwe auto! Medio juli! Kan niet wachten!

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: je kunt proberen om haar hoofdeinde omhoog te leggen, door een kussen of iets onder het matrasje te doen en een rauwe ui door midden snijden en naast het bedje zetten wil ook heel goed helpen, stinkt misschien wel een beetje, maar helpt wel goed! noa is ook weer heel erg verkouden, maar heeft meer last van hoesten dan van een verstopt neusje of iets dergelijks, is ook wat jij zegt hoor, zo is het bijna 30 graden en zo nog maar 13, wat een verschil, dan worden mensen wel ziek.

@siren: oh dus juli wordt een goede maand voor jou! en wat houdt dat in, een holte in je longen? of weet jij dat ook niet? beterschap voor je moeder!

ik zit hier met spanning op een telefoontje voor mijn fiets te wachten, ik kan niet wachten tot ik hem heb!:D

12. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    hai hier ook alles goed :) 26 juni moet ik weer naar cb en krijgt ze weer prikjes... hier verder niks aan de hand... logeer bij me moeder me vader is 4 daagjes weg en dacht gezellig ff bij praten en haren verven... sophie heeft last van der hoektandjes en kiesjes die door komen echt zielig ff update foto

Bijgevoegde bestanden:

• 024.jpg
      024.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,7 KB
      Weergaven:
      2
    • 044.jpg
      044.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,8 KB
      Weergaven:
      2
  13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @nooky: vervelend he die kiezen. noa heeft er nu ook bijna 2, zijn al ver door, maar nog niet helemaal, zijn ook wat groter natuurlijk

hier goed nieuws! noa loopt:D:D ben zo trots op haar! ze heeft 2 weken meer gekropen en af en toe een paar stapjes gedaan en vandaag ging ze ineens heel de dag lopen. alleen als ze op haar kont zit kruipt ze ergens naar toe waar ze zich aan op kan trekken en dan loopt ze vrolijk verder hihi, echt zo leuk om te zien, net een pinquin haha
    morgen mijn nieuwe fiets ophalen, dus hoop dat het de komende tijd met de regen mee gaat vallen, kan ik lekker op pad met de fiets met haar:D

14. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    sophie kruipt :) ze gaat nog niet zo snel en ze doet alleen op bed.... we hebben laminaaten dat gaat niet zo makkelijk iemand tips daar voor>?

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    laat je haar op blote voetjes? dat wil wel schelen. noa kroop ook pas met 10 maanden hoor en nu loopt ze, zegt helemaal niks! en de ene is sneller met motoriek en de ander sneller met praten en dat soort dingen. er staat ook gemiddeld 15 tot 18 maanden voor dat een kindje gaat lopen hoor;)
    en het kan trouwens geen kwaad dat als je blote voetjes doet, dat ze dan wat koude voetjes krijgt.

16. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    jups blote voetjes :) agja ze doet het op haar gemak :) behalve der tandjes... de eerste kies is al door.. en 2e ook aan door komen

17. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nou hier nog niks in aantocht hoor van kruipen of iets dergelijks.

Ook nog steeds tandenloos mondje. Ach ja...

Zal ook weer eens een foto toevoegen..

18. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    wat een schatje siren :) echt super cute :) mooie ogen :D

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Dank je!

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: wat een schatje zeg! Ze heeft ook al van die lange wimpers net als noa, echt mooi is dat vind ik!

@nooky: ze gaat vanzelf wel de dingen doen die ze moet doen hoor!

Deel Deze Pagina