Nou idd, wat een vrolijk meisje hebben jullie zeg! Echt lief hoor! Ik zal straks ookeens een foto plaatsen, zit nu op de i-pad dus als ik op mijn laptop zit, zal ik er eentje plaatsen
Wat een leuke foto's weer!!! Wat is Noa al groot! Sophie kan ook lekker kliederen. Lizzy ook haha! Zo mooi om te zien.
@nooky wat lieffff dat lachen!!!!! @jesje wat een superfoto!!!! vaderdag ach wij hadden de afspraak er niks aan te doen, maarja ik had wat voor moederdag gehad, thja dan kan je niet achterblijven.. vriendlief gaat een 20 min zelf rijden in een ferrari 348 verder natuurlijk naar opa en oma geweest, altijd gezellig eigenlijk verder niet veel te vertellen ohja CB update willemijn is nu 54,5 cm en 5245 gram ( 8 wkn) hadden prikje even uitgesteld ivm verkoudheid, nu woendag alleen prikken, en we moeten bloedprikken nog ivm de geelzucht of ze geen bloedarmoede heeft, dus wordt een heel zielig dagje woendag....
@fidel: ahh dat wordt veel kroelen dan woensdag! Ik moet straks met noa naar de ha, ze is weer erg verkouden en zit weer flink te brommen en hoest heel erg, ze heeft dit 2 keer eerder gehad en toen had ze luchtweginfectie, dus denk dat het nu ook wel weer zoiets zal zijn. Ze heeft er zelf gelukkig weinig last van, maar ja volgende week gaan we een midweek weg en wil niet dat ze dan ineens ziek ofzo gaat worden! Nog 2,5 week en dan gaat mijn spiraal eruit! Echt spannend weerr! Ben er nu al zenuwachtig voor! Ben ook benieuwd hoe snel mijn cyclus weer normaal op gang is na het verwijderen, bij de pil is hij nooit echt normaal geweest nadat ik daar mee was gestopt, namelijk 39 en 26, dus daar kan ik niet echt iets van zeggen.
@jesje beterschap voor noa hoor bah... enne spannend hoor!!!!! dan willen we uitgebreide verschijnselen horen ingebeeld of niet whahahaha...
hai alles goed hier? hier wel ik heb sinds 2 dagen aan de rechterkant in me onder buik kramp en steekjes ben zo af en toe met vlagen misselijk en heb ongie gevoel... heb tegen woordig cyclus van 23 dagen weet niet of die deze keer langer is maar als het 23 is dan moet ik zaterdag ongie worden.... maar ik herken wel dingen wat ik heb van vorig zwangerschap... en zat nu bij ouders thuis en dicht bij kruidvat in de buurt en dacht zal ik alvast een test kopen?
ow nooky spannend hoor! heb je nog testen gekocht? zo ja, ga je dan morgen testen? wel ff laten weten hoor! ik ben er sinds gisteren achter dat noa niet alleen 2 kizen onder heeft, maar ook 2 boven hihi, ik zat haar te kietselen en ze zat te schaterlachen, toen zag ik ze ineens zitten. het grappige is, is dat ze nog steeds een hoektand moet krijgen, maar die komt maar niet, dus ze moet nog 1 hoektand en 4 kiezen volgens mij hihi
dat schiet op met dat gebitje zeg... Nooky spannend hoor!!! gisteren prikjes wat was ze super 2 tellen even gehuild en tussen de 2 prikjes in zelfs nog lachen en hele verhalen vertellen temp. was gisterenavond maar 38.1 en vanmorgen al 37.3.. wel een overvolle peopluier, zat netzoveel in de luier als aan de buitenkant.. ze wil alleen nu slecht slapen, ligt uit nood maar op ons bed, nadat ze aan de borst in slaap is gevallen, heb haar al 2 x teruggelegd in der bedje maar dan wordt ze weer wakker en valt ze niet in slaap... slapen vink dan belangrijker als waar ze slaapt... vanmiiddag komt nog een vriend eindelijk op kraambezoek wordt ook tijd whahaha
@fidel: wat een stoere meid heb jij zeg! het kan dat ze wat hangerig zijn na de prikjes, gewoon lekker op jullie bed leggen dan hoor! @nooky: en meid nog getest? ben benieuwd! noa ligt op dit moment in de kinderstoel te slapen hihi, we waren een beetje laat thuis voor een middagdutje, als ik dat namelijk laat op de middag doe slaapt ze snachts heel slecht, en toen kwam ik vanuit de keuken de woonkamer in, ligt ze te slapen haha, ik ga haar zo wel wakker maken, ze ligt daar al weer bijna 3 kwartier en anders wordt het vannacht alsnog drama, maar vond het zo zielig om haar gelijk al wakker te maken. ze heeft vandaag een pop gehad en heeft de hele tijd met die pop lopen sleuren en kroelen, pakt ze die pop zegt ze: baby ahhh en gaat dan kroelen en kusjes geven, zooo lief!!!
@nooky: hoe is het afgelopen bij jou meid? nog getest? wij gaan vandaag een midweekje naar zeeland, ff lekker eruit nu hopen dat het weer een beetje meezit! deze week bellen voor een afspraak om de spiraal te laten verwijderen! ook heel spannend!!
hoi meiden hoe is het hier? ik ben weer terug van een paar heerlijke daagjes aan zee, we hadden supermooi weer, was echt ff lekker! ik heb voor donderdag een afspraak om de spiraal te laten verwijderen, zie wel op tegen het verwijderen, want ja is niet echt prettig om met je benen wijd te gaan liggen hihi vind het wel heel spannend! deze week maar is foliumzuur halen
wel gestest 3x al... maar die zegt niet zwanger... zowel de kruidvattest als de clearblue... zit nu al op dag 30....