@nooky: ja ik denk dat je lichaam dan nog moet ontpillen en dat alles weer goed op gang moet komen. ik had toen ik bij noa stopte met de pil een eerste cyclus van 39 dagen, heb me toen suf getest haha ik ben ook erg benieuwd hoe mijn cyclus zal zijn als mijn spiraal eruit is, ik ga in ieder geval in het begin niet te snel testen, ga ook ovutesten gebruiken, want bij noa was ik zo snel zwanger dat ik niet weet wat mijn cyclus ongeveer is zonder anticonceptie. ga vandaag ff foliumzuur halen en alvast mee beginnen. vind het weer erg spannend allemaal!
ohhh dames spannend hoor allemaal, zou haast zenuwachtig voor jullie worden... hier al een aantal dagen een onrustig dametje, snachts geen problemen maar met haar middagdutje en van 19.00 tot 23.00 slaapt ze al een aantal dagen slecht.. heb t idee dat ze weer wat last van krampjes heeft.. pffff tis geen gillen meer maar echt zeuren.. wel net zo vermoeiend, want soms denk je echt???? wat is er nu aan de hand??? meestal is het goed als ze iets rechtop zit, dus slaapt ze nu op ons bed op t voedingkussen... vreemd is idd dat ze er snachts totaal geen last van heeft verder is het nog steeds een supervrolijk meisje, wat heel wijs is voor der leeftijd. met de verjaardag van me schoonmoeder heeft ze echt de kamer even doorgekeken en iedereen betoverd met haar lachjes.. zwijmel helemaal verliefd op ons meisje
ja maar zoals je me onder schrift ziet had ik eerst 19 dagen toen 23... dus echt raar.... voor de rest nog niks geen tekenen ofzo... wel missellijk thats it
@nooky: ja maar bij mij was bij noa mijn cyclus 39 en 26 dagen en toen was ik zwanger, dus je lichaam moet echt even op gang komen denk, maar anders over een paar dagen nog een keer testen. @fidel: je kunt echt de kriebels in je buik krijgen van je kindje he? En wat dat zeuren betreft weet ik ook niet goed wat het kan zijn. Ben je misschien veranderd van voeding ofzo? Daar kunnen ze namelijk ook krampjes van krijgen.
ben er gelukkig al achter, ze heeft haar derde sprongetje gehad volgens mij, heeft die dagen veel onrustiger gedronken, waarschijnlijk meer lucht mee naar binnen gekregen.. ze is een beetje snel hihi ze kan zich namelijk zelf optrekken vanuit liggend naar zittend, andere geluidjes etc etc lang leven de info van oei ik groei!!!! Verder druk bezig alvast druk bezig met vers fruit gepureerd in te vriezen, maar krijg zulke tegenstrijdige adviezen over bijvoorbeeld ananas en aardbei, de ene zegt vanaf 6 maanden de andere zegt nee pas met 1 jaar oud... toch eens op t cb vragen, ben toch pas van plan om met 6 maanden te beginnen denk ik
ff update we zijn naar cb geweest ze is 77cm lang en weegt 8890 gram de prikjes gehad wat heeft ze der nu last van zeg arm lief kleintje
@fidel: ik ben bij noa wel begonnen met 4 maanden met fruit te geven, ze heeft er een paar daagjes last van gehad en daarna ging het goed. ik heb gewoon de potjes van olvarit gegeven, zit precies in wat ze mogen hebben en op het cb zeiden ze tegen mij dat dat net zo goed is. @nooky: jeetje sofie groeit wel hard zeg! of noa is gewoon zo'n kleintje hihi
@jesje tis ook een principequestie hoor, daarbij hebben we zoals aarbei, framboos appel en peer zelf in de tuin ( mede bij schoonouders) dat is gratis en potjes moet je ook echt kopen haha net als straks de groente uit eigen tuin
oh ja groot gelijk hoor! ik weet wel dat toen bij de potjes met 4 maanden de smaken peer en banaan en bij groente was het wortel en boontjes, weet niet meer precies wat het bij 6 maanden was. banaan kan ik nooit geven aan noa, ook nu nog steeds niet, aangezien noa snel last heeft van obstopatie. vandaag de spiraal eruit! zie er wel tegenop om daar weer zo te gaan liggen, vooral omdat het een man is hihi, mijn eigen huisarts is een vrouw, maar die heeft zo lopen klooien met het zetten toen, dat ik haar niet vertrouw, op donderdag zit er altijd een extra ha bij, hoop niet dat het een jonge vent is haha, dan heb ik toch liever een oudere haha
en hoe is het gegaan?? en wat als je banaan met kiwi of pruimen mengt dan wat dat is weer lacerend?? tis een idee
@fidel: het is goed gegaan hoor! ik was echt bloednerveus haha, maar hij was er zo uit gelukkig, tot nu toe ook zo goed als geen bloed, hopen dat het zo blijft. nu wordt het weer afwachten hihi, deze maand zal wel voorbij gaan, want ja ligt nu ff door elkaar in mn lichaam denk door de spiraal, volgende maand zullen we er echt voor gaan! ga wel vanaf morgen ovutesten gebruiken, zodat ik wel weet wanneer ik deze maand ongeveer ongi ga worden en ja we klussen wel gewoon deze maand natuurlijk hihi ja ik geef gewoon geen banaan meer, heb toen ze een jaar was nog een keer banaan met aardbei geprobeerd, maar gelijk weer obstipatie, maar noa heeft daar ook echt medicijnen voor gehad en is bij de ka geweest ervoor. ik heb er zelf ook heel snel last van, dus zal ze wel van mij hebben. de laatste tijd gaat het wel goed, medicijnen zijn niet meer nodig, maar ik let ook wel op haar voeding hiervoor, geef heel donker brood en laat haar veel drinken en geef haar geen stoppende producten.
Spannend jesje! Weer druk aan de klus! hahaha!!! Ga je weer naar bet vkcentrum op het graaf hendrikplein? Ik wel als het ooit weer zo ver is! Maar wij wachten toch nog wel even. Lizzy heeft ook gelijk obstipatie van banaan... Ik vermijd het ook. Wel jammer want ze vind het wel lekker maarja... Vanmiddag om 13.00 de nieuwe auto halen!, woei!!!
@siren: ja wij gaan weer naar hun toe ja, vond hun zo goed! en ja we hebben gister al geklust whahaha, heb maar een uurtje wat oud bloed verloren en verder niks, dus ja dan mar gelijk ervoor gaan he haha. wat voor auto hebben jullie gekocht? ik had vandaag maar een ovutest gedaan, want als ik uitga van mijn laatste ongi, die was 25 juni zit ik nu op dag 12, maar ik weet dus niet of ik daar nu nog vanuit moet gaan hij was in ieder geval verre van posi, ik weet ook nog niet of ik verder deze maand nog test, ik weet namelijk niet hoe het allemaal zit nu haha
vandaag nog een keer ovutest gedaan en deze was een stuk duidelijker, zal dus 1 deze dagen wel posi zijn ga natuurlijk voor de zekerheid wel ff klussen hihi
Vandaag was de ovutest weer lichter, heb ook vandaag iets of wat oud bloed verloren van het verwijderen van de spiraal, weet niet of het daardoor komt, of dat ie misschien gisteravond misschien dan positief zou zijn geweest Ik laat het nu voor wat het is met ovutesten, wacht nu gewoon rustig af totdat ik ongi wordt.
hier even een dieptepunt, willemijn drinkt al bijna 2 wkn heel onrustig. eerder de 1e voeding lekker op bed, waarna ze zich nog lekker in slaap sabbelt, nu drinkt ze, melk stroomt meteen goed toe, maar zodra de stroom minder wordt en ze de melk moet gaan losmaken dan wordt ze heel onrustig hapt ze aan laat los hapt aan laat los.. trappelt met armen en benen en begint zelfs te huilen, melk zit er nog genoeg in want als ik in de tepel knijp is het een dikke spuitstraal... snap er helemaal niks van... vandaag om 11.50 even maar naar de HA...want dit klopt niet, verder is ze net als anders vrolijk en actief... nou okee ze heeft een beetje luieruitslag.. aan de fles is er niks aan de hand.. zo frustrerrend...
@fidel: laat even weten hoe het was bij de ha. Hier verder geen nieuws, noa en ik zijn afgelopen dagen beetje grieperig geweest, dus lekker op de bank gehangen hihi
de HA zegt gelukkig geen spruw, mondje was schoon en houd t erop dat ze erg pittig dametje, bijv ze wil al rechtop zitten, als je haar je vingers geeft trekt ze zichzelf rechtop en wil dan alles om zich heen bekijken... volgens de arts was dit nog veel te vroeg... jah ehhh maar als ze t niet mag gaat ze brullen... wat moet je dan.... dus dit komt vermoedelijk ook doordat ze door heeft dat melk uit de fles wel verrekte makkelijk drinkt.. makkelijker als uit de borst...
dames ben ongie geworden 36 dagen... maja dan is het de cyclus die ik hiervoor ook had... zonder pil 36 a 35 dagn... maja maak niet uit heb alle tijd en sophie kan zelf gaan zitten en kruipt en zegt mama