@fidel: dus jij hebt een klein dondersteentje nu al hihi, weet nu al precies wat ze wil haha. en kindjes ontwikkelen zich toch in hun eigen tempo hoor @nooky: nou dan weet je nu in ieder geval dat je cyclus weer hetzelfde is dan leuke foto's van sophie
Hoi allemaal, ik kom weer eens om het hoekje gluren. Spannend Jesje, een brusje voor Noa . Fidel en Nooky, heerlijke meisjes hebben jullie. Siren, dank je voor je reactie, het was een heerlijke dag! Lizzy gaat ook prima hè? Met ons gaat het goed, vanmiddag op vakantie naar Frankrijk, dus nu gauw pakken.
@meijke: fijne vakantie meid! En idd hier heel spannend, zit nu (on)geduldig op mijn eerste ongi te wachten hihi, maar dat zal nog wel ff duren
meiden ik zit even met een vraagje: ik had net met afvegen wat roze slijm. ik dacht dat ik deze maand een cyclus zou hebben van 29 dagen aan de hand van ovutesten. als dat zou kloppen zou ik vandaag mijn innesteling hebben. zou dit een innesteling kunnen zijn? of zou het kunnen zijn omdat ik deze maand mijn spiraal heb verwijderd? het zal toch niet zijn dat ik gelijk al zwanger ben haha. dat worden 9 lange dagen wachten tot mijn nod. ik was er eigenlijk niet vanuit gegaan dat het deze maand raak kon zijn, aangezien ik rond mijn ei griep had en mijn vriend door zijn rug was gegaan haha, ach ja maar ff afwachten dan!
ja ach ja, ik wacht gewoon rustig af, ging er al niet vanuit dat het deze maand raak zou zijn, had deze maand gewoon niet mee geteld, als het wel zo is, is dat natuurlijk super!
hoi meiden nou ik ben ongi geworden vandaag al, lichaam is van slag denk, cyclus van 21 dagen. hou dat ook maar even aan voor volgende maand, ga wel ovutesten gebruiken, maar wanneer ik daar nou mee moet beginnen? iemand een idee?
Ik heb eerlijk gezegd nooit ovutesten gebruikt. Maarja, mijn cyclus was ook vrijwel gelijk stabiel. We hebben elke ronde om de dag gevreeen vanaf stop ongi tot eind.
jeetje ook alweer een jaar! gaat echt snel zeg! ik zit me net te bedenken dat ik dan toch al wel een hele tijd hier zit te kletsen haha, al meer dan 2 jaar alleen al op dit topic hihi. nooky wanneer is jouw nod? ik denk bij mij nu rond 6 augustus, maar weet dat helemaal niet zeker haha
jesje ik zou zeggen dan vanaf dag 8 a 10 beginnen, om dan weet je zeker dat je op tijd begint, beter te vroeg als te snel whahaha ja we kletsen hier al een hele tijd samen, en binnen de groep zijn er al veel gekomen en gegaan whahaha, wij jesje wij kletsen het langst samen!!!! hier een dametje wat slecht slaapt overdag, geen idee waar ze last van heeft, opnieuw krampjes, en niet willen toegeven aan der vermoeidheid... goed voor de conditie trap op trap af.. gisteren reuzegezellig wezen winkelen met me zus, ik was nooit zo fanantiek winkelster, maar nu voor de kleintjes... wanneer gaan we weer!!!!! ook nog uitverkoop dus goed geslaagd en niet duur. een nadeel met bv, wij beiden stonden op knappen, want voeden in een eettentje gaat me iets te ver, dus de fles, maarja melk wordt wel aangemaakt pfffffff
@fidel: ja wij zitten hier wel het langst he haha, ik merk wel dat nu ik weer zwanger probeer te worden ik er wel weer meer op zit haha, de laatste tijd had ik niet meer zoveel te vertellen haha, gaat allemaal zijn gangetje hier, maar nu kom ik weer lekker klagen en vage klachtjes neerzetten hier haha. volgende maand trouwt mij oudste zus met haar vriendin, ik neem aan dat ik niet zo snel zwanger zal zijn dus dan nog even lekker feesten hihi, noa slaapt bij mijn schoonvader, dus dan mag het een keertje haha. nu drink ik eigenlijk nooit meer omdat ik dat niet verantwoord vind.
en fidel ik zou niet weten wat het kan zijn met willemijn, volgens mij had noa dat ook wel rond die tijd en ben toen gaan proberen om een klein knuffeltje in haar bedje bij haar wang te leggen, sindsdien kan ze niet meer zonder haha. was dan wel een knuffel die niet over haar gezichtje enzo kon liggen, gewoon een kleintje. nu komen er steeds meer knuffels bij haha en ze moeten allemaal mee gaan slapen met haar haha
hoi meiden hoe is het hier? ik moet ff iets kwijt: ik had dus maandag met afvegen wat roze/rood bloed dus ik nam aan dat ik ongi werd. maar daar is het dus bij gebleven...nu had ik al de hele week last van steekjes bij mijn lies, wat ik bij noa ook had in het begin, dus ik dacht vanmorgen, anders doe ik toch maar even een test voor de zekerheid...en een heel licht 2de streepje ik hoefde er niet naar te turen en stond er binnen de tijd op, maar ik krijg er geen foto van gemaakt nog. ik ben helemaal van slag ervan! stel dat het echt zo is...dit was pas de eerste ronde, had deze ronde al afgeschreven en dan nu dit! ik ga morgen nog maar een keer testen, vanavond niet teveel drinken, ik kan toch niet wachten om over een paar dagen weer te testen, ik ben nou eenmaal testverslaafd haha. ik heb mijn vriend nog niks verteld, want die zei laatst, we doen het gewoon rustig aan en we zien wel hoe snel het gebeurd en dan zal je zien ben ik gelijk zwanger hahahaha