kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Jesje spannend!!!! Ik hou je ff in de gaten!!!

2. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    spannend jesje :)

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ja heel spannend, al ga ik er zelf nog even niet vanuit dat het zo is hoor, het streepje is nog zo licht. Misschien is het wel een valse of gaat het nog mis ofzo, wil mezelf nietteleurstellen.

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden, ff update: vanmorgen met wakker worden bloedverlies en klodders slijm, buikkrampen en erge rugpijn. had nog wel een test gedaan, wel een heeeeel licht streepje, maar veel lichter dan gister en urine was goed sterk. vermoed dus dat het een vmk is geworden. ik ben er om eerlijk te zijn niet echt verdrietig om, heb meer zo iets van jammer. denk dat het komt dat ik er zelf nog niet vanuit ging dat ik zwanger was en ook het idee had gehad dat het deze maand niet raak zou zijn.

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    He jesje! Op naar de volgende ronde! Blijft toch altijd beetje jammer he.

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    he jammer jesje maar dat is toch wel een goed voorteken hoor jij bent gewoon binnen de kortste keren weer zwanger whahaha

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Laten we het hopen fidel! En ja jammer is het wel, maar ja ben pas net bezig dus ja, op zich dan wel een nette eerste cyclus, 27 dagen en dus niet 21 hihi

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ach het oefenen is toch ook leuk!!! :D:D

hier vanmorgen de GGD langs geweest voor een 2e hielprik, dat was nodig ivm de bloedtransfusie, dan is de 1e hielprik niet 100% betrouwbaar. blijft zielig hoor dat geknijp in die hiel.. je bent wel iets beter bestand tegen het brullen, maar zodra ze klaar was kon mijn meisje ook alweer lachen

morgen naar t cb, 2e prikjes ben benieuwd hoe groot en zwaar ze nu is, toevallig moet me zus morgen ook, ander tijdstip we lopen elkaar net mis.

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja is nooit leuk als je kindj prikjes krijgt:( ben benieuwd hoe groot ze alweer is dan!

ik heb vandaag best last gehad van de menstruatie, veel buikkrampen en veel bloed, zoveel bloed heb ik nog nooit gehad, dus misschien toch een vmk, ach ja dat zal ik wel nooit weten.

morgen naar de kermis in tilburg, is hier niet zo ver vandaan, we gaan wel met de trein, want parkeren is dan altijd een ramp! wordt de eerste keer voor noa met de trein haha

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    spannend hoor voor t eerst met de trein, vergeet daar ook geen foto's van te maken, want foto's neem je nooit genoeg!!!

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja ik heb foto's gemaakt, we waren nog niet aan het rijden of ze zat al heel hard te lachen haha.

hoe was het bij het cb fidel? is willemijn goed gegroeid?

kermis was erg leuk, noa had het heel erg naar haar zin, lag pas om half 10 in bed en was niet eens vervelend omdat ze moe ofzo was.

morgen naar de crematie van mijn oom. ik had de laatste jaren niet echt meer contact met hem, hij was namelijk heel zwaar drugsverslaafd, dus bijna niemand van de familie had nog contact met hem, maar ja wil wel de laatste eer bewijzen...daarna gaan we lekker zwemmen, ga met dat warme weer niet binnen zitten met noa, is hier 28 graden in huis en ik heb thuis alleen een klein balkonnetje, dus dat schiet ook niet op.

12. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    hier was gister ook 28 graden in huis... en nu al 23,5 graden in huis.... sophie heeft laatste dagen ehele erge last van der kiezen maar der komen der 2 tegelijk door.... pff zaterdag word ze al weer 1 de tijd gaat snel zeg het zou trouwens precies op haar verjaardaag me vruchtbaarse dag zijn

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    willemijn is supergegroeid nu 59.5cm en 6270 gram!!! prikjes waren iets minder als vorige keer, maar ze was er al flauw van voordat ze ging prikken.. gisteravond 38.1 vanmorgen 37.2 dus prima temp.

nadeel is wel we moeten voor de heupecho, ze heeft een extra bilplooi en iets weerstand aan de ene kant in t gewricht + erfelijke factoren.. balen

Ook vanmorgen balen telefoon GGD, blijkt dat ze de verkeerde gehoortest hebben uitgevoerd, na de bloedtransfusie had ze een uitgebreidere gehoortest moeten hebben, deze komen ze nu alsnog doen, wordt een deze dagen hier over gebelt..

ben er op t moment wel klaar mee hoor, hopelijk hebben we hierna een 'GEWONE" BABY pffff

14. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Haha nooky, dan weet je wat je moet doen op sophies verjaardag!!! ;)

Hier volgende week donderdag een jarig beebje! Zooooo snel gegaan!!! :D
    Dan is ze baby af.

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: ja snap ik, is ook niet leuk he, ook niet voor willemijn:( maar gaat vast allemaal goed komen!

@siren: ja gaat heel snel he! dat eerste jaar vliegt echt voorbij!

@nooky: nou zet hem dan maar op, op sophie dr verjaardag haha

hier verder weinig nieuws, ongi is zo goed als over, nu wachten op mijn ei. ga vanmiddag lekker zwemmen, we waren gisteren ook al geweest, maar ga vandaag mooi weer, veel te warm om thuis te zitten!

16. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Zoo vandaag de verjaardag van sophie :)
    gister een mamma fiets aan geschaft net ff lekker gefietst
    sophie vond het leuk en lekker :)
    straks komt de visite :)

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Gefeliciteerd nooky met sophie!!:D en een moederfiets is idd heerlijk! Ik heb er ook eentje maar nog niet veel kunnen fietsen helaas, of het regende en afgelopen week zijn we elke dag gaan zwemmen, dus misschien aankomende week:D

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden hoe is het hier? hier gaat het wel, erg moe, denk dat er weer kiezen aankomen, alle tekenen zijn er en dus ook de gebroken nachten pfff, ben blij als ze alles heeft!

nog 3,5 week en dan gaat mijn zus trouwen:D echt leuk! noa wordt bruidsmeisje dus dat is ook erg leuk! moet alleen nog schoenen kopen en voor mijn vriend nog een shirt en schoenen, ze hebben een dresscode: wit. ze hebben alles in strandstijl, dus hoeft niet een strak pak te zijn voor mijn vriend.

19. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    sophie heeft alle kiezen al moet nog 2 hoektanden dan heeft ze alles...door de hoektanden heeFt ze wel meer last dan van de rest... Goh en ze kan veel eten vooral als ze last hweft van der mondje....

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nog gefeliciteerd met sophie!!! leuke dag gehad, en is ze flink verwend??

hier superblij poging 2 van de uitgebreide gehoortest is gelukt!!!!!! en geslaagd!!! megablij, nu morgen de heupecho en vanmiddag babyzwemmen van 16.30 tot 17.00 uur

Deel Deze Pagina