kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Supergoed nieuws fidel!

@nooky: zo sophie gaat echt hard zeg met haar tandjes! :$ noa eet juist heel slecht als ze last heeft van haar tandjes, maar ja nog even doorbijten dan zijn ze er allemaal haha. Noa moet nog 4 kiezen en 1 hoektand. Denk dat er nu 2 tegelijk boven komen, zie daar wel wat aankomen. Die hoektand is nog in geen velden of wegen te bekennen haha

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Goed nieuws fidel!!

Nooky, gefeliciteerd nog met sophie!!!! 1jr!!!!

En hier nog steeds 0 tanden...wordt een tandenloze verjaardag. Er zal toch niks mis zijn??

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: anders vraag je het toch bij het cb? hier heb je een inloopspreekuur, misschien dat zij het weten. zie je ook geen bobbels of iets zitten dan? ik weet niet of dat erg is dat ze nog niks heeft.
    in ieder geval een hele fijne verjaardag morgen!!:D

ik heb vannacht eindelijk weer een nachtje door kunnen slapen! gisteren nog wel een verschrikkelijke dag gehad met alleen maar huilen en bij mij hangen, maar vannacht dus wel door geslapen en ze zit nu vrolijk te spelen, ik mag alleen niet in haar mondje kijken, dus kan niet zien of er iets door is.

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik ben tandartsass. Heb het al eens aan mijn baas gevraagd...tja zei hij...het is niet voor niks allemaal maar gemiddeld.

Dank je!!! :D morgen feestje!!!!

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Nou dan hoef je je toch geen zorgen te maken? Veel plezier morgen!

@fidel: hoewas het met de heupjes van willemijn?

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    heupjes zijn goed geen afwijkingen gevonden, dus superblij!!!! eindelijk alle onderzoeken en andere gekkigheid afsluiten en genieten van ons gezinntje

@jesje hoe lijken de ov testen??

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: ohhh wat een supernieuws zeg!!!:D nu kan je helemaal gaan genieten van haar!!

en de streepjes op mijn ovutesten worden sinds vandaag eindelijk iets duidelijker, heb sinds vanavond ook vruchtbaar slijm, nog niet mega-veel maar wel een beetje en kan er een beetje draadjes van trekken. (sorry voor het onsmakelijke verhaal:)) vanavond wel klussen voor de zekerheid, zal morgen niet veel van komen ben ik bang, vriend moet heel de dag werken en in de avond is hij dj bij een discotheek hier in breda, haha wel grappig, want dat is hij eigenlijk niet, doet ie af en toe voor de lol, maar vorige week was de dj niet op komen dagen dus is mn vriend gaan draaien, toen waren ze zo tevreden dat hij deze week weer mocht, dus hij vind het helemaal leuk haha

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Siren, hier pas 2 1/2 tand en das ook sinds kort! Komt vast goed :).

Fidel, wat fijn dat alles nu goed is met Willemijn.

Jesje, spannend hoor een brusje!

Nooky, nog gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je meisje.

Hier gaat alles prima :D.

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hey meijke fijn om te lezen dat alles goed gaat bij jullie!
    en idd heel erg spannend een brusje voor noa!:D

10. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    zoo mooi dat alles goed gaat :)
    hier ook sophie heeft op hoektandjes na alles al...
    vandaag beetje klote dag eigenlijk klote week
    aangezien de overlijdens dag is van me broer en 2 dagen later
    me opa en halve week later me oma.... dus beetje down maja red het wel
    ga vandaag op me fiets naar de begraafplaats en ffies bloempjes leggen

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @nooky: jeetje meid wat een rotweek heb je dan! sterkte meid!
    zie dat je over een weekje zou kunnen testen, al wat signalen?

ik heb vandaag mijn eisprong, voel hem ook echt duidelijk, nu is het afwachten en wachten duurt zo lang als je iets graag wilt!

verder weinig nieuws, alles gaat goed hier, behalve dan dat noa soms echt superstout kan zijn haha, maar dat zijn alle kindjes weleens denk!

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    wat is het stil hier....

nou heb ik ook niet veel te vertellen hoor haha, alleen dat ik soms slapeloze nachten heb van noa door die kiezen, die krengen zetten maar niet door pfff.
    zit nu op de wachtbank, bah wat is dat wachten irritant! waarom kan je na je eisprong niet gelijk testen he? heb vandaag wel wat steekjes bij mijn lies, maar een innesteling kan toch niet zo vroeg? zit nu op 3 dpo

13. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    nope had last van buikpijn maar nu niks meer denk dat ik gewoon ongesteld ga worden...

we wachten netjes af... :p en jij

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    oohh ohhh dames nu al weer spannend!!!

hier heeft papa prrrrrrrr geleerd aan willemijn, ben er heel blij mee, had de banaan gisteren overal zitten behalve in willemijn der buikje... oma en zij hadden er iig heel veel lol om....

verder wat gaat t hard, zat van de week de foto's eens door te kijken, t gaat allemaal veel te snel hoor maar genieten doen we nog steeds iedere dag!!!

15. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    het gaat idd snel veelste snel.... vooral als je aan dingen terug gaat denken zat eergister ook te denken van goh... vorig jaar had ik last van ks.... en nu is ze al meer als een jaar...

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: haha ik ken het! vond noa ook iets heeel leuks haha
    en het gaat idd snel! ik zat laatst noa haar foto's te kijken van rond de geboorte, jeetje wat is ze veranderd zeg! maar elke leeftijd heeft iets leuks vind ik, ookal is noa nu soms echt zoooo stout haha

@nooky: maar je bent nog niet ongi dus er is altijd hoop! hier nog geen klachtjes, af en toe wat steekjes in mijn buik, maar ja heb maandag pas eisprong gehad, dus kan nog geen klacht zijn van een evt zwangerschap, de calculator hier op zp zegt dat mijn innesteling ongeveer zaterdag is, dus hopelijk krijg ik daarna klachtjes haha

vind het wel weer erg spannend allemaal hoor!

17. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    hier nog niks.... en de test was eergister wit....echt omo wit...

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hmm raar meid, anders even naar de ha gaan en om een bloedtest vragen? heb je wel klachtjes?

hier: ik wordt helemaal gek van mijn buik, zo ontzettend opgeblazen gevoel en opgezet, verdraag gewoon geen broeken op het moment. ook met vlagen misselijk, zou het dan toch? temp is tot nu toe mooi hoog, tussen 37 en 37,3. mijn zus denkt dat ik zwanger ben haha, maar ik wil mezelf toch een beetje beschermen en hou mezelf maar voor dat er misschien een griepje dwars zit, ben zo bang om teleur gesteld te worden en misschien zijn het nog wel verschijnselen van de spiraal. nog een weekje afwachten, wordt een lange week ben ik bang.

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik kon me niet meer inhouden vanochtend en heb een test gedaan hihihi, er stond een heeeeeeel vaag lijntje, denk dat het gewoon een indroger is, nu maar paar dagen wachten

20. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    noig steeds niks had gister wel idee maar alles is afgezwakt wel nog steeds misselijk , moe en al heb dat al een week... af en toe een steek in me boobs.... en opgeblazen gevoel... maar nog geen positest...

Deel Deze Pagina