Een heel vaag lijntje Jesje....! Na hoeveel tijd dan? Binnen de tijd is het geen indroger lijkt me...? SPANNEND!
ja hij was heel vaag meijke, moest echt heel erg turen om hem te zien, ik hou hem op negatief, wil een duidelijke test in handen hebben. weet eigenlijk niet of het binnen de 5 min was, maar in ieder geval wel binnen 10. zou het nut hebben om morgen met ochtendurine een digitale te doen? denk het niet he? nooky: dat opgeblazen gevoel heb ik ook heeel erg! en af en toe steken bij mijn lies, borsten doen af en toe wat pijn, maar dat heb ik al sinds de spiraal eruit is. wel vaag dat je nog geen posi test hebt gehad. weet je wanneer je eisprong is geweest?
Maar misschien is hij wel later geweest, dan ben je misschien nog niet overtijd. Maar zolang je geen bloed hebt, is er moed meid
waaaaah spannend jesje hoor!!! oehh wat spannend allemaal weer hier gisteren weze winkelen portomonnee leeg, en willemijn lekker verwend!! verder te merken dat ze in haar 4e sprongetje zit, hangerig zeurderig... pffff, heb ook t oei ik groei boek gekocht!! reuzeinterreassnt!!
hey fidel leuk he lekker shoppen hihi ja heel spannend, al is het opgeblazen gevoel sinds vandaag helemaal weg, heb nog wel wat steekjes en zeurderig gevoel in mijn lies en lage rugpijn, maar heb er niet echt vertrouwen meer in ik wacht nu denk een paar dagen met testen, heb liever een duidelijke hoor!
vandaag weer een test gedaan(hoezo verslaafd haha) en weer een streepje! stond er binnen 2 minuten en is duidelijker dan die andere kan hem alleen nog niet op de foto krijgen ga morgen een digi proberen hihi. temp was ook gestegen naar 37,2 ohhhh zoooo spannend dit!
whaaa spannenend jesje hier niks geen ongie gevoel.... wel nog misselijk etc.... ik moet morgen toch bij dokter zijn mocht ik dan nog geen posi test hebben en niet ongie zijn... heb ik het er gelijk over....
ja zou ik wel doen hoor nooky, dit duurt toch wel erg lang zo. misschien kan hij een bloedtest bij je doen
jaa idd wil nu stiekum etestwel test doen... is 2dagen geleden dat ik g heb... maar ben zo bang dat die weer nega is
Ik ga vandaag laten prikken. Ik blijf vage testjes houden en loop over vd symptomen. Steeds tussentijds bloedverlies (had ik toen ik zwanger was ook) na het naar de wc gaan. Borsten zijn groter, tepels donkerder. Misselijk niet maarja was ik vorige x ook geen sec
nou de cb geeft aan niet zwanger, had eerst nog eentje van de kv gedaan, gaf weer een heel licht streepje binnen de tijd, snap er echt niks van. zou de cb dan toch meer hcg nodig hebben? er staat in de bijsluiter dat die net zoveel nodig heeft als de kv test dus ik had echt goede hoop. test nu even een paar dagen niet meer. @siren: ben benieuwd dan wat er uit de bloedtest komt. jij al net zoveel onduidelijkheid als ik zie ik.
Ja word er gek van. Ik slik de pil nog gewoon....stopweek doe ik maar heel soms. Laatste x 3 migraineaanvallen gehad. Dr zei dan doen we gewoon een bloedtest...ok dan! Ik ga echt niet een week ziek op bed liggen als het niet hoeft!
dames ik zit nu bij dokter ga het gelijk ff vragen want word nie goed van dag 11dat ik misselijk moe steken de boobies heb en dag 5 dat ik nie ongie ben....
zoo.... dames de dokter zegt dat een nog een weekje wachten met testen als ik dan nog niet ben gewoon nog test doen.... ze vond wel raar met die symptomen die ik had nog geen posi test heb....