kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    koop je korte mouwen en een lange mouwen wit rompertje eronder voor nu nog ;)

op het nog steeds veel spugen na gaat het goed hoor... Ben er wel klaar mee, man wat is mijn buik zwaar!:)

wij weten niet wat het word;)

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    weet je wel bb of het een eeneige of 2 eiige tweeling is??

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: ja ik heb ook korte mouwen gedaan en doe daar dan een romper met lange mouwen onder. noa groeit ook goed, zit nu op maat 80, maar in de zomer denk in 86, heb dus het meeste al in 86 gekocht. daarna zou het langzamer moeten gaan haha

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    fidel; jeetje 39weken vandaag... word nu wel erg spannend!
    Ik wilde dat er op mijn banner al 36 weken zou staan:)

De gyn zei vanaf begin al 2eeiig maar ik lees/hoor nu ook dat ze dit nooit met zekerheid kunnen zeggen mits t straks n j/m 2ling is... dus we wachten het af. Ik ben zelf alleen "bang" dat ik ze door elkaar haal:cool:

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @bb: misschien is het wel een jongen en een meisje;) kan je ze tenminste ook uit elkaar houden haha:p

ik heb verder niet veel te vertellen. heb het erg druk, maar mocht ik nieuws van je krijgen fidel, dan kan ik met mijn mobiel nog op zp hoor;) vandaag paasbrunch bij mijn schoonvader en morgen sta ik met spulletjes op de rommelmarkt haha

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja ik heb paar shirts met korte mouw en rompers lange mouw (wit)... valt altijd makkelijk te combineren.

Mijn man heeft vandaag haar kast opgeruimd.. blijft niet veel over.. ik moet echt weer eens gaan shoppen voor haar. Ze heeft nu 74, heb een paar dingen in 80 gehad van mijn moeder. Maar that's it. We hebben gister wel een leuke jas voor haar gekocht bij prijzencircus.

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    hier ook een relaxt paasontbijt gehad, verder rustig aan vandaag.. lekker lui.. vriendlief is er zich ook steeds meer van bewust volgend jaar met pasen zitten we met zijn 3en een broodje te eten.. ik zeg volgende week zijn we misschien al met zijn 3en... spannend... tot nu toe geen nieuwe tekenen van het begin..

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    fidel; ben jij al slijmprop verloren??

Ik heb de slijmprop net grotendeels verloren! Met afvgen zat er een mega prop op...;) gee bloed ofzo erbij.

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    neeh niet dat ik bewust heb meegekregen dus ik denk dat deze er nog gewoon zit..
    t hoeft niet altijd wat te zeggen, want je lichaam kan ook weer een nieuwe slijmprop aanmaken.. sommige verliezen deze de 1e keer met 28 weken en een 2e keer met 37 weken ofzo..

maakt t natuurlijk wel spannender maar die kleintjes van jouw moeten nog even blijven zitten hoor!!!

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    klopt, weet ik.

nou van ons mogen ze komen.... ik kan het nog maar net aan...

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nog even volhouden meid, denk maar aan al die maanden van teleurstellingen en tegenslagen dat t wederom niet gelukt was.. het lijkt een levenlang geleden, maar vergeten doen we het nooit.. als je daar nog even aan volhoud en wat je er binnenkort voor terugkrijgt, dan hou je het vast nog wel even vol!! daarbij met 2 van die hummels heb je straks je handen vol!!! dus ondanks dat t niet makkelijk is, nog even "genieten" zijn 2en!!!

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Idd bezig bijtje, jouw kindjes moeten nog even blijven zitten hoor! Elke dag extra is beter voor ze! Maar begrijp ook wel dat je er helemaal doorheen zit hoor! Ik had dat vanaf 37 weken ook heel erg, maar bij mij zat er maar eentje in en ik ben nooit ziek geweest, dus kan goed begrijpen dat jij het helemaal zat bent!

Nou de rommelmarkt was erg leuk, maar door de regen viel de verkoop een beetje tegen, maar ja we zijn er weer een dagje uit geweest dus dat was ook wel leuk! Nu ga ik lekker languit op de bank hangen, ben kapot!

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    hier nog steeds baby in buik... op dit moment even blij om.. grrr zit even niet mee.. ik had sinds zaterdagnacht beginnende keelpijn, dacht komt vast door t snurken, op t moment niet normaal zeg... maar sinds vannacht doorgezet naar een dikke verkoudheid!!! keelpijn koppijn bah bah bah!!! en om t nog leuker te maken vriendlief heeft sinds gisteren een koortlip.. hoe krijg je het voor elkaar, alles gaat de hele zwangerschap perfect... echt wat je iedereen toewenst en op t eind krijg je dit ge-etter. klinkt raar maar op dit moment zoals ik me nu voel mag kleintje nog een klein weekje blijven zitten hoor...

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    oh bah fidel dat is niet leuk dat je juist nu grieperig bent! dan snap ik wel dat je nu ff nog niet wilt bevallen! en je vriend een koortslip, hmmm laat hem er maar snel spul voor halen dan! die moet wel weg zijn als de kleine er is!

nou ben nu een week punten aan het tellen en ben nu 2 kilo kwijt:D ben helemaal blij! nog wel veel kilo's te gaan, maar het begin is er!

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    fijn jesje dat dit afvallen wel werkt!!! middel gehaald, en nog even de HA om info gevraagd, haar advies was ook azijn erop deppen voor de jeuk!, want ingedroogd is er veel minder besmettingskans, maar dan begint het wel te jeuken ( merendeel krapt dan het korstje er weer af) en verder kontact vermijden en veel handen wassen..

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

Haha elke keer als ik in mijn abbolijst een nieuw bericht van Jesje zie denk ik, Fidel is bevallen :D! Nee dus. Jouw berichten zijn ook leuk natuurlijk Jesje ;).

Nog even Fidel, zo benieuwd!

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hoi meiden,

nou eindelijk terug uit het zh wat een gedoe zeg.

Vorige week maandag was mijn bloeddruk al aan de hoge kant vonden ze... 135/88 en nu was hij.... 135/100 (!) De gyn was erg in dubio wat te doen want ze vond het erg hoog, daarbij optellend mijn erge vochtvasthouden heeft ze meteen spoedje bloed onderzoek laten doen. Ze zou me laten weten als de uitslag niet oke was.. Dus ik hoop maar dat ze niet belt!

Vrijdag weer terug om te kijken hoe het met de "klachten" en bloeddruk is. Heb nu medicatie ervoor... (kon dr nog wel bij heb er nog maar 9 op n dag nu dus 12;)

De beebs doen het super dat dan weer wel :D
    Beide wegen ze 2200 gram en toevallig las ik gister in boekje van 9mnd dagboek dat je kindje dat nu in dit termijn ook moest wegen... dus hopen dat ze er niet ver naast zitten met de schatting dan is dat helemaal super natuurlijk!

oohja bmm is nog steeds tussen de 2.0 en 2.5 dus niks verkort :)

Al met al daar ruim 2uur geweest...

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @bb: jeetje meid wat een gedoe en ik ken het maar al te goed, de laatste 3 weken van mijn zwangerschap was mijn bloeddruk ook steeds veel te hoog en hield ook veel vocht vast, maar bloed was elke keer goed. De laatste keer was tie toen weer te hoog, dus weer naar het zh en daar was tie nog hoger plus mijn vruchtwater was toen bijna op, dus toen volgende dag ingeleid, maar ja dag later was ik uitgerekend, dus kon bij mij geen kwaad. Hopelijk is jouw bloed goed!

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @bb wat een gedoe iedere keer zeg bah..
    hier vanmorgen ook controle.. stond met 10 min weer buiten, bloeddruk 135/85, 0.4 kg afgevallen ivm keelpijn, je eet toch minder.. dus ze zei met een grapje nou lekker ijsjes eten als verzachting.. dus vanmiddag maar een milkshake opgehaald whahah, ook nu verplicht bruistablet Vit C nemen, ter verhoging van de weerstand.. en t grootste nieuws........

volgende week woe weer contr. + inwen. onderzoek en evt. strippen!!!! als het nodig is wie weet is het dan al geboren... maar blijft spannend!!

20. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Spannend fidel. Hopelijk wordt frummel snel geboren!
    Gek, ik heb dat wachten niet gehad..was een complete verrassing maar kan me voorstellen hoe het voelt als het langer duurt.

Deel Deze Pagina