raar dat ze niet ene bloedtest wilde doen nou ook voor jou lekker afwachten dan! wat een onzekerheid he? om gek van te worden! ik wou dat het al maandag was pfff
hahaha denk voor ons allemaal die onzekerheid.... achja wachten duurt wel lang zeg... maja tis gelukkig lekker weer dus kan veel afleiding zoeken
Allemaal aan de klachten.... Ze hebben geprikt op bloedbeeld, bezinking, onstekingswaarde hormonen en zwangerschap...ben benieuwd!
oh nou ben heel benieuwd dan! en wanneer krijg je de uitslag? hoe is het verder hier met alle kindjes? met noa gaat alles heel goed, veel last van kiezen die er aan zitten te komen, maar die krengen willen maar niet doorzetten:x volgende week trouwt mijn zus, dan is noa bruidsmeisje haha, ben benieuwd of ze netjes mee gaat lopen, maar ben bang van niet haha. als ze op straat zelf mag lopen rent ze ook alle kanten uit haha
waaaah wat spannend allemaal hoor, nu gaan de bijlees pagina's wel weer harder hoor whahaha, komt weer een beetje leven in de brouwerij!!! mijn beste vriendin is maandag bevallen van een dochtertje, genaamd emma, 49 cm, 2970 gram, ingeleid met 37 wkn, want vruchtwater was al met 35wkn en 6 dagn gebroken, anderhalve week heeft ze daarmee int zh gelegen en met 37 wkn besloten meteen in te lijden, als alles goed is zijn ze nu thuis, ze moesten 48 uur int zh blijven ter observatie Hier willemijn die in t 4e sprongetje zit, pfff vermoeiend hoor, vannacht ineens weer een nachtvoeding en ze t daarna niet meer nodig vond om te gaan slapen ( 04.15-06.00) gelukkig nog van 6 tot 9 wel geslapen. Ook overdag slaapt ze momenteel weinig dutjes van een uur hooguit, maarja hoort erbij!!! verder had een slechte lijn difraxflessen 2 waren er lek en 2 zaten kleine haarscheurtjes in, nu 4 nieuwe flessen toegestuurd gekregen met een knuffeltje, superblij met de goede service zouden zondag naar de dierentuin in emmen gaan, maar dat hebben we maar even uitgesteld, pfffff t wordt zo warm bah @jesje whahaha we zeggen t altijd tegen elkaar de digi heeft meer HCG nodig als de kv, zal t zo mooi vinden als t meteen raak is!!! @nooky nog even volhouden hoor, dit is altijd t moeilijkste, laat dan of die test posi worden of gewoon je ongi doorbreken, want hier heb je echt niks aan!! @siren nou ben benieuwd wat er dan uit komt!!
hier goed sophie moet alleen nog onder 2hoektandjes volgens mij... hier een foto en ff natuurlijk hoe ze nu is
nou meiden hier slecht nieuws...heb sinds vanmiddag bloedverlies met buik en rugpijn erbij, dus einde verhaal. wel raar dat ik dan een paar testen met lichte streepjes krijg, of het is vroeg mis gegaan...ik test in ieder geval niet meer voor nod. ga na mijn ongi het laatste testje wat ik heb van kv doen, maar meer om te kijken of ik dan ook weer zo'n vaag streepje krijg, als dat weer zo is doe ik die nooit meer. is die omo-wit dan heb ik de bevestiging dat het vroeg mis is gegaan... voel me wel een beetje klote nu, maar ja op naar volgende maand maar weer. @fidel: die sprongetjes kunnen heel vervelend zijn idd! @nooky: zo gaat hard bij sophie met haar tandjes dan! @siren: he meid wat raar is dat toch, ben benieuwd wat dat is hoor! ik heb nu trouwens 13 september nod, heb wel 2 pendels voor september dus wie weet hihi. als het dus deze ronde raak zou zijn dan ben ik 2 dagen voor mijn verjaardag uitgerekend hihi
he bah jesje... nouhja duim voor de volgende ronde, zo te horen ben je gewoon supervruchtbaar alleen nu moet t nog blijven plakken!!!!
hallo meiden hoe is het hier? @nooky en siren: hebben jullie alweer wat duidelijkheid meiden? hier nog een weekje wachten en komt mijn ei weer en dan weer 2 lange weken wachten! vrijdag de bruiloft van mijn zus, heb er echt zin in! ik ben mezelf aan het verdiepen in pendelen, heb nu een paar mensen als proefkonijn gedaan, ben benieuwd of het klopt! heb mezelf ook gependeld en daar kwam uit september, dus ben benieuwd! heb ook nog 2 andere pendels voor september
Spannend jesje!!! wachten duurt zo lang. Volgende week is t precies een jaar terug dat ik zwanger raakte van Liam... bizar he
An hoe is het nu?? geniet je een beetje van je mannetje?? vertel vertel. raar he dat t alweer een jaar geleden is, wat gaat de tijd hard!! @jesje ja t wacht ritueel is voor jouw weer begonnen.. heb je nog wat uit de kv na je ongie gekregen of heb je deze nog niet gedaan?
Hcg is 0, niet zwanger dus. Wel veel buikpijn en tussentijds bloedverlies. Gister uitstrijkje gehad daarvoor.... Afwachten maar!
@fidel: ja ik had die nog gedaan en kreeg weer een heel licht streepje, daarna 1 van etos gedaan en die was echt negatief, had nog een foto geplaatst in het topic van de testen, daar zagen ze het streepje ook staan op die van kv, maar ik neem maar aan dat het allemaal valse waren. Ik heb vrijdag de bruiloft van mijn zus ga voor de zekerheid dan nog testen, maar ik neem aan dat het niks is en ik gewoon lekker een drankje kan doen! Nu nog even gebruik van maken haha @siren: he meid wat balen zeg! Ben benieuwd wat er uit jouw uitstrijkje gaat komen!
heb net getest maar der kwam geen roze streep maar een witte.... dus straks op de fiets naar de kruidvat...... t was wel binnen 1 minuut maar de streep was wit...
nope... niet aan toegekomen en maar goed ook... gister avond..... ongesteld geworden... kan amper zitten etc van de buikpijn... maja op naar nieuwe ronden
ow balen nooky maar je hebt nu in ieder geval wel duidelijkheid! ik heb gisteren de bruiloft van mijn zus gehad, was echt super! ben voor het eerst sinds lange tijd weer zat geweest haha, maar ben op een bepaald punt wel netjes gestopt en aan de water gegaan, dus nu niet echt een kater gelukkig, vooral heel moe! we waren om half 4 thuis en ben wakker geworden om half 7 half 8 en half 11, toen ben ik er maar uit gegaan. zo even lekker douchen en dan noa weer halen, die heeft gisteren bij haar opa geslapen voor het eerst, eens kijken hoe dat is gegaan!