kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hey meiden hoe is het hier?

hier is alles goed, heb vandaag mijn eisprong haha, ik voel die altijd heel duidelijk dus dat is wel makkelijk. nu dus weer 2 weekjes wachten pfff
    met noa is ook alles goed, bijna de laatste hoektand en de 5de kies zijn door. verder gaat ze steeds beter praten, nog geen hele zinnen(ja in haar eigen taaltje) maar wel flink wat woordjes, ben zo trots!

ga haar nu lekker in bad doen en daarna lekker naar bed! heeft mama ook weer rust haha

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nou spannend jesje, goed geklust?? hier korte nachtjes, tandje 1 is echt door en heb t idee dat tandje 2 niet lang op zich laat wachten, dus een zeurderig meisje, weinig slaapt en een moeie mama...

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    oh dat is lekker op tijd fidel! ja ik heb woensdag voor het laatst geklust, donderdag was de test positief. vl is sinds woensdagavond elke avond werken tot midden in de nacht, dus meer kon niet, heb dus niet heel veel hoop voor deze maand. ach ja we zien wel;)

4. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    alles goed hier?
    hier wel sophie is laatste daagjes hangerig en zeurderig last van der tandjes.... maar voor de rest wel goed :)

Bijgevoegde bestanden:

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou hier dus allemaal kindjes die last hebben van tandjes hihi, wel toevallig!

oh ik ben al sinds het eind van de ochtend heel erg misselijk, bah denk dat ik griep ga krijgen:( ik dacht vanmiddag, ga lekker op bed liggen met noa haar dutje, maar helaas, door die tandjes heeft ze maar 3 kwartier geslapen, normaal 1,5 tot 2 uur haha. is altijd he haha

fidel hoe is het met je hondje? nog last van de steken?

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nee gelukkig niet, hier en daar nog een korstje, maar ze heeft nergens meer last van, buiten t feit dan, dat ze niet zomaar meer een veld inrent, wat ze eerder wel deed, op muizenjacht ofzo.. dat zal nog wel weer komen, ze moet weer een beetje zelfvertrouwen krijgen

hier is vriendlief vanaf vandaag wederom werkloos.... ik wordt er niet goed van... willemijn had vandaag ook zoiets van ehhhh dit klopt niet, en wilde ook erg graag bij haar papa zitten vandaag..

morgen CB 3e prikjes dan zijn we er gelukkig eerst vanaf.. ben benieuwd hoe groot en zwaar ze is. Ik had van de week haar 1e pakje in handen... wat was ze klein zeg..

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
  8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: wat een lekker vrolijk kind heb je zeg! En balen dat je vriend weer werkloos is, heeft ie wel recht op ww? Hopelijk ind ie snel ander werk!

Hier zijn er weer 2 tanden door, de laatste hoektand en een kies, nog 3 kiezen te gaan pfff. Ik zit weer op het wachtbankje, hopelijk voor de laatste keer!

9. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hai hier alles goed?

hier wel sophie last van sprongetje en van der tandjes....
    ze kruipt echt sinds 4 dagen de hele kamer door...
    ze dee het eerst niet sirieus... nu wel....
    en vanmorgen als klap op de vuurpijl...
    stond ze dus in der bedje en staat ze nu ook elke keer in de box...
    we gaan zo lekker op de fiets naar opa en oma :)
    ze eet goed houd van lachen....
    ahhh wat gaat het nu oppeens snel zeg

Bijgevoegde bestanden:

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Wat leuk nooky! Is meestal dat ze na een sprong ineens weer iets kunnen.
    Ik zal straks ook weer eens een foto plaatsen van noa, zit nu op de i-pad in het zonnetje, terwijl noa in het badje zit te spelen:D

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hey meiden hoe is het hier? hier wordt ook nooit meer gekletst:(
    ik zit nu heel veel op een ander topic, maar wil hier graag ook blijven kletsen hoor! hoe is het met alle kindjes?

met noa gaat alles nog steeds goed haha en nog 5 dagen dan mag ik testen spannend!!:D voel van alles, maar durf er niet teveel van te denken haha, ben heel erg bang dat ik teleurgesteld ga worden! mijn temp is nog wel mooi hoog, dus dat is mooi!:D ik houdt jullie op de hoogte!

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik zal ff een foto van noa plaatsen: (sorry haar is niet gekamd, ze kwam toen net uit het zwembad)

Bekijk bijlage 272801

13. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Wat een mooie grote meid zeg!!!

Ik ben sinds gister gestopt met de pil...Zit op de bloeding te wachten. Daarna ff met condooms freubelen. Ml liet zich ontvallen niet lang meer te willen wacbten met een 2e. Maar nu eerst kijken hoe het gaat zonder pil. Constant buikpijn en doorbraakbloedingen zijn ook niks. Heb echo gehad, alles is goed...zowel baarmoeder als eierstokken. :)

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    oehhh spannend siren!:D ben benieuwd hoe het gaat lopen dan!

en ik moet zeggen dat noa op de foto wel heel groot lijkt hoor haha, lijkt net dat ze hele lange benen heeft, maar die heeft ze juist niet echt haha, maar was de meest recente haha

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @jesje spannend hoor, wat gaat t weer snel.. ( voor jouw lijkt t eindeloos te duren, hier vliegen de weken voorbij)
    @siren nou spannend hoor, als ik jullie zo hoor krijg ik er al bijna weer zin in...whahah laat vriendlief t maar niet horen. nee eerst willemijn en sparen, want voor een 2e moet er eerst een dakkapel komen..

had ik t hier al gezegt dinsdag cb willemijn is nu 62.5 cm en 7420 gram, wat groeit ze goed op mama's melk he!! verder mag ze tandjes poetsen na de laatste voeding ( ehh dan slaapt ze) ohh nou dan hoefte het nu nog niet, pas als ze na de laatste voeding nog wakker is:O rare instelling of niet dan, of te wel poets nu na t fruithapje, om te oefenen

verder lange nacht gehad, willemijn wakker van 23.30 tot 02.00, daarbij last van windjes, dus bleef de speen erin stoppen en vanmorgen om 07.30 was ze heel vrolijk wakker. Ze wil vandaag overdag ook slecht slapen, en papa is aant werk, dus deze mama is kapot... durf nu ook niet zelf even te gaan slapen, ben bang dat ik straks niet hoor wanneer ze wakker is...

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: dus jij hebt hele goede melk dan! haha

en die weken schieten bij mij echt niet op hoor haha, tot mijn ei gaat nog wel, maar dat wachtbankje pfff, komt geen eind aan! ik heb nu sinds een uurtje allemaal ongipijn, maar geen bloed gelukkig, hoop dat het niet door gaat zetten tot een ongi

17. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    wow! dan weegt Willemijn maar iets minder dan Lizzy. Ze is en blijft een klein poppetje. Tandjes ook nog niks! Al denk ik dat ze wel aan het wringen zijn nu.

Ja!, ik vind het ook spannend! Benieuwd hoe mijn cyclus gaat verlopen! ml ziet condooms niet zitten, maar zal toch echt even moeten. We gaan nog niet voor een 2e hoor. Hangt er misschien vanaf hoe lang hij het met condoom volhoudt hihi!

18. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Bij deze ook weer een paar foto's van Lizzy. In het zwembad is een maandje geleden ofzo.. bij de Mac is van vorige week.. de meest recente die ik van haar heb.

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ze was ook echt een stevig tantetje volgens de wijkverpleegkundige.. verder geen kommontaar gehad hoor.. er was een andere baby van ook 4.5 die was een kg lichter... was ook duidelijk te zien, dikke spekkie van ons whahaha

vandaag weer een dramadag, te minste ze was wel vrolijk en lache maar totaal niet willen slapen... nu ligt ze gelukkig wel te slapen maar ohhh wat was ze moe... en niet toegeven...

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: wat een lekker meisje heb je!

@fidel: is toch lekker dat babyvet!:D

noa zit nu weer beneden, had de laatste dagen allemaal dunne poep en dan 3-5 keer per dag, nu liggen haar billetjes helemaal open dus als ze plast doet dat heel erg zeer, dus werd ze helemaal overstuur wakker en wil nu niet meer slapen. zo maar weer proberen.

Deel Deze Pagina