kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Zo zielig als ze ziek zijn he. Lizzy heeft momenteel de 6e ziekte. Vanmiddag naar de hapost geweest, ze staat onder de uitslag..niet normaal! al 3 dagen koorts, 40,1! Maar er is niks aan te doen, ze moet er doorheen. Ze slaapt erg veel! Het zal nodig zijn :)

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    oh bah siren dat is niet leuk:( gewoon lekker koel kleden, maar met die warmte is dat geen probleem;)

hier een gebroken nacht gehad, noa is een paar keeer huilend wakker geworden en wilde dan niet meer slapen, uiteindelijk om 12 uur gelukt, om 5 uur weer wakker, toen heb ik haar maar even bij ons gelegd en de bedoeling was haar 10 min later terug te leggen, alleen was ik ook in slaap gevallen, af en toe werd ik wel wakker, maar heb haar maar bij ons laten liggen, maar om 6 uur was ze echt klaar met slapen pfff ben kapot nu.

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Erg he dat spoken 's nachts. Het hoort bij het moederschap. Hier ook, ze was om 00.30 wakker, ook even tussen in..daarna ging het beter...heb haar stilletjes in haar eigen bed gelegd.

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja het hoort er wel bij, maar het is wel zwaar hoor! normaal slaapt ze altijd van 7 tot 7, dus ik ben het ook niet gewend haha. ik had gisteren ook heel de dag op de rommelmarkt gestaan, dus was echt al heel moe toen ik thuiskwam, dus ben een beetje gaar vandaag haha

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ohh balen joh wat een nacht.. ontlasting al iets beter dan?? ik had ergens gelezen bij geirriteerde billen afspoelen onder de kraan en droogfonhen ipv vegen met doekjes, wie weet heb je er iets aan!!

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja die laatste kiezen zitten een beetje te irriteren, dus dat poepen lukt nu ook wel goed haha:p
    ik hoef er ook geen forlax meer voor te geven, tegenwoordig poept ze netjes elke dag 1 keer, maar ik moet wel op haar voeding letten, als ik eten geef wat stoppend is dan heeft ze gelijk weer last van obstipatie, dus die dingen vermijd ik gewoon;)

mijn zus zei de vorige keer toen ze het ook had met tanden, dat je haar in blote billen moest laten lopen, dat werkt heel erg goed en als ze een luier aanheeft lekker insmeren. alleen plast en poept ze dan wel op de vloer hihi, maar ja we hebben geen tapijt dus dan kan dat haha, poepen heeft ze gelukkig nog niet op de vloer gedaan haha

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    ga je al testen jesje of deze x echt tot nod wachten??

wat is de tijd toch snel gegaan!!! ben je alweer bezig voor de 2e :)

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja ik ga donderdag testen denk, ga vrijdag naar de efteling, dus zou dan wel wat meer willen weten evt. mijn banner klopt niet hoor, moet 3 dagen bij, ei was later, maar heb nog geen zin gehad om mijn banner te veranderen, lui ding ben ik he haha

tijd gaat heel snel! noa is over 2 weken alweer 1,5 jaar! straks kunnen we hier weer kletsen over het zwanger worden, dan gaat iedereen aan de 2de ronde beginnen! ik zit trouwens op een ander topic en daar zit ikkedus ook, van hannah weten jullie nog? en die is weer zwanger!:D was eerste ronde gelijk raak:$

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    waar klets jij dan nog meer plaats je een link, ik wil wel even bijkletsen met ikkedus!!!!

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ohja iets minder nieuws voor mij dan... heb zo goed als zeker spruw.. auwe dus en arme willemijn want tis enorm besmettelijk, dus beide aan de medicijnen bah..

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    leuk!! een brusje voor hannah! kun jij niet ff vragen of ze ook weer hier komt? ;) :)

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    hier 4e cyclusdag, nog steeds erg ongi. op mijn echo was al te zien dat er een flinke laag was opgebouwd... hoort niet met de pil. dus had al een flinke ongi verwacht. voelt wel lekker opgeruimd haha! Lizzy is weer beter.

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ow gelukkig is lizzy weer beter! en idd is het straks goed schoon hihi

ik heb vandaag een test gedaan en kreeg een heel licht streepje, binnen de afleestijd en streepje is roze. ik krijg de test alleen maar op de foto in het negatief, terwijl ik er met het blote oog niet eens voor hoef te turen.

dit is de test, wat denken jullie? Bekijk bijlage 273565

14. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Ik kan geen streepje zien, maar zou morgen nog een testje doen!

15. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    duidelijke streep in negatief hoor :)
    spannend jess

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ohhh spannend!!! hier is de originele foto

Bekijk bijlage 273643

ik heb vandaag nog kvtesten en een cb digitaal gekocht, ben benieuwd morgen!

18. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    ik zie hem hoor :)
    godver... ik zit inmiddels l hele dag te wachten op men pakketje die is er nog steeds niet.... tussen 11 en 18uur word die bezorgd....

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Jesje, zwanger! denk ik..hij is duidelijk te zien!

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

En Jesje, nog getest :)?

Deel Deze Pagina