kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik ben ook benieuwd! Hoop het zo voor jullie!!!

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ja ik heb nog getest en er was weer een streepje:D
    Vanmiddag nog een keer getest en streepje was toen duidelijker dan vanmorgen! Morgen ga ik een digitale doen! Ik durf het alleen niet te zeggen hihi, wil eerst overtuigd worden door een digitale test!

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Wooow!! Dat klinkt veelbelovend!!! Dan zou je 2x erg snel zwanger geraakt zijn :)

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hier kan ik niet meer omheen:D en bij beide keren de 3de ronde zwanger:D loop helemaal te stuiteren hier! zo onwerkelijk!

Bekijk bijlage 273894

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Gefeliciteerd!!!!!!! Wow een broertje of zusje voor Noa!!!! Geweldig!!!

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    dank je siren, zo'n gek idee dat noa grote zus wordt! kvtest was vandaag veel duidelijker! nog geen knalstreep dus ga nog 1 keer testjes halen en dan stop ik ermee haha.

het is ook zo gek, want ik heb echt nergens last van, dus voel me helemaal niet zwanger haha, maar ja bij noa was ik ook alleen maar moe verder niks. maar voor mij hoeft misselijkheid enzo ook niet hoor!
    ga maandag vk en mvm bellen:D

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ga je weer naar graaf hendrikplein?? zulke leuke meiden daar! :)

Laat die kwaaltjes maar wegblijven joh! Maarja, hcg is nog niet op zijn top met 4wkn. Hopelijk blijft het zo.

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Gefeliciteerd Jesje

Ben nog maar weinig actief hier maar vind het erg leuk te lezen dat het zo goed gaat met jullie allemaal

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    WHOEHOEEEEEEE EEN BRUSJE VOOR NOA, GEFELICITEERD!!!!!!!!!! nu wel blijven plakken hoor klein brusje!!!!

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: ja ik ga zeker weer naar hun toe hoor! Waren echt top! En kwaaltjes had ik bij noa ook niet echt, dus hopen dat het nu weer zo is hihi

@fidel: dankjewel meid:D en ik hoop echt dat het een plakkert is, maar moet zeggen dat ik er wel een goed gevoel over heb!

Zou toch wel grappig zijn als ik op mijn verjaardag beval haha, of had ik nog niet verteld dat ik dan uitgerekend ben? Weet soms niet meer wat ik wel en niet schrijf haha. Zou in ieder geval een mooi cadeau zijn!

11. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Gefeliciteerd!!!

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @jesje nee dat had je niet geschreven, dat zou een leuk kadootje zijn, maar aan de andere kant niet heel praktisch..

@an hoe ist?? gaat alles goed? vertel vertel, al fruithapjes?

@hier het zit echt niet mee, zaterdagavond naar de HAP, willemijn bleef krijsen, zelf na een zetpil werd t niet beter, en ze was zo moe.. rechtop zittend viel ze gewoon om van de slaap... snot en snot verkouden, neus druppelen hielp maar 30 min. uiteindelijk dus maar naar de HAP, gelukkig eigen HA had dienst!!
    diagose: middenoorontsteking!! ja nu snap ik wel waarom ze zo gilt, had er vroeger ook vaak last van bah bah bah, vannacht gelukkig wel goed doorgeslapen, vanmorgen vrolijk, tot ze net op bed ging, toen wast weer helemaal mis...

13. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    gefeliciteert jesje :)wat leuk dat je dan ook op je verjaardag ben uitgerekend :)

14. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Spannend hoor rond je eigen verjaardag. liam en ik schelen ook maar 5 dagen hihi

hier alles goed! Net terug van vakantie.. liam draait al op zn buik, groeit flink en sinds afgelopen weekend krijgt hij sochtends een paar happen fruit, savonds een paar happen groente en kolf ik savonds de laatste voeding en voeg ik wat rijstebloem toe.

Zn tandjes zijn al aan het zeuren (kwijlen, knagen en spuitluiers) maar wie weet hoelang t nog duurt eer ze echt doorzetten

Wat rot een middenoorontsteking... echt sneu. knuffel je meis maar flink

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Beterschap Willemijn!!!!

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hier zijn de eerste 2 tandjes een feit pfff mocht ook wel na 13,5maand he!! ;)

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: joepieeee 2 tandjes! eindelijk meid hihi, misschien volgt de rest nu ook wel snel!

@an: dat gaat dus allemaal goed met liam, leuk hoor!

@fidel: ahhh te sonde wat zielig voor willemijn:( heeft ze nu medicijnen gekregen dan?

en ik vind het niet erg als ik op mijn verjaardag zou bevallen, had eigenlijk al besloten dat ik het niet meer ging vieren, dus ja dan maar een andere vieren haha. pfff ik vind het zooo moeilijk om mijn mond te houden! ga het vandaag wel tegen mijn schoonzus vertellen, want ik zou met haar zaterdag naar een wellness gaan nog voor mijn verjaardag, maar de dingen die zij gereserveerd heeft mag ik niet nu. dus kan maar beter eerllijk zijn tegen haar, misschien dat zij iemand anders mee kan nemen of dat we nog kunnen veranderen wat we willen, dat ik het wel mag ofzo

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @an dan is liam sneller als willemijn want ze draait nog maar tot der zij..rekt zich tot het gene wat ze wil pakken en draait dan weer terug.. als ze me vinger vast heeft draait ze wel door maar doet t nog niet zelf, komt wel goed.. hoeft mama der ook niet terug te rollen
    groente en fruit lekkere knoeiboel he :D

@ siren zo die tandjes lieten op zich wachten, had graag met je geruild.. tandjes en bv dat is erg auwe!!
    @ beterschaps dank jullie wel, zolang ze nu de zetpil krijgt gaat t goed, probeerde vandaag al eentje minder maar dat was weer gillen.. hopelijk voor zondag weer beter, want dan hebben we een familiedagje in de dierentuin en hopen op mooi weer!!!

@jesje moeilijk he nog stil houden, gisteren te horen gekregen dat 1 van mijn dinnetjes ook zwanger is 9 wkn, 1e echo gehad, superblij voor hun.. whooeee stiekum krijg ik er wel weer een beetje heimwee naar hoor... maar minimaal 2 jaar willen we er tussen voordat we weer geen knutselen.. hmmmm lang geduld hebben dus.. tot die tijd extra veel genieten van willemijn hoor!!!

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: oh hopelijk gaat het zondag beter dan! en wat leuk van je vriendinnetje!:D

wij gaan het vertellen als ik de intake bij de vk heb gehad. dan krijg ik gelijk een echo om te kijken of er een hartje klopt, dus dan kunnen we het wel vertellen vind ik haha, langer kan ik echt mijn mond niet houden hoor! morgen komt mijn beste vriendin op visite, hoop dat ik mijn mond kan houden tegen haar! vrijdag hebben we een verjaardag en noa blijft dan bij mijn schoonzusje slapen, dus ik zei al tegen mijn vriend dat ik dan wel rij, anders vragen ze zich af waarom ik geen alcohol drink haha, want al onze vrienden zijn daar.

20. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    jesje dee jij nou pendelen?

Deel Deze Pagina