kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Haha kan idd het kindje van me zus is nu 7 maar een partij lang vooral lange benen bijna zo groot als men zus haha

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hey meiden hoe is het hier?

hier gaat het goed, af en toe wel een beetje misselijk en heel erg moe, maar ja hoort er allemaal bij. gisteren was mijn portemonnee uit mijn tas gejat bij de hema, gelukkig werd ik vandaag gebeld door de c&a dat hij daar in een kleedhokje lag. geld en het armbandje van noa waren eruit, maar verder zat alles er nog in. pinpassen waren al geblokkeerd dus daar heb ik niks meer aan, maar heb nu gelukkig wel weer mijn rijbewijs en de id-kaart van noa terug, scheelt weer een hoop gedoe en geld!

met noa gaat alles goed, is een erg eigenwijs meisje haha, wil absoluut niet meer in de buggy, in de stad is dat wel lastig haha, rent ze alle kanten op en tillen hou ik niet de hele tijd vol.

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    dames wat is het hier stil zeg.. hier na een paar gebroken nachten nu gelukkig weer doorslapen.. blijkbaar was de rijstebloempap niet meer voldoende... nu ik de lichte granen geef, slaapt ze weer lekker door..

wat regent het zwangerschappen zeg.. overal om me heen zie ik allerlei zwangeren... hmmm dan mis ik t zwanger zijn wel eens hoor, wat gaat de tijd hard, nog een dikke week en dan is me meisje alweer 6 maanden...

had ik het al hier gezegt, vriendlief heeft weer werk, lange dagen, hij ziet willemijn amper, midden in de aardappelcampagne... zondag is echt papadagje

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Het is hier heel stil:(

Fijn dat hij weer werk heeft fidel, alleen jammer dat hij willemijn dan minder ziet, maar zondag is dus zijn dagje;)

Hier heel de week flink beroerd geweest, sinds vandaag gaat het een stuk beter.

5. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    hier beetje druk geweest... en goed geklust :) pff sorry dat het zo stil was Sophie is verkoude en hagerig en huilerig de laatste week...
    ze slaapt ook weer meer... en de afgelopen week was klussen klussen :D en nu weer afwchten

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nooky: spannend meid, hopelijk deze maand raak voor jullie

ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en alles was goed, hartje klopte mooi:D moet wel 29 okt naar de gyn voor extra controle omdat er bij ons in de familie hartafwijkingen voorkomen. met 20 weken ook uitgebreide echo daarvoor, maar verder gewoon bij de gyn. ben zo blij dat alles goed is en dat het hartje klopte!

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    dames wat een rust, jesje hoe ist nu? en nooky aan de hand van je banner, wat denk je, zal het gelukt zijn deze ronde?

hier gisteren naar het cb, willemijn is nu 8.2 kg en 65 cm, verder helemaal goedgeleurd weer. 4 dec is de volgende keuring whahah. vannacht was een drama van 23.00 tot 02.00 wakker met haar beneden gezeten.. tandje 3 is onderweg.. vannacht vuurrode wangetjes, geen koorts, toenet weer gilaanvallen.. kwijl kwijl bijt bijt noem maar op... van mij mogen ze liever vandaag als morgen doorbreken.. mocht vandaag ook niet aan haar tandvlees komen, fruitje wilde ze ook niet echt, dus tel maar op...

gisteren wezen bloedprikken, heb me aangemeld bij moedermelknetwerk, ik heb veel te veel melk, de vriezer is vol, en er is nu een afnemer gevonden. dus daarom bloedprikken en als alles goed is dan worden gegevens uitgewisseld en komt deze persoon deel van mijn melk overnemen..

8. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Ik ben gisteren ongesteld geworden 29 dagen

9. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    helaas maarja maak niet uit we hebben de tijd :)
    pff wel buikpijn zeg geen pijnstiller helpt er tegen :S

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @nooky: balen meid, hopelijk is het snel raak

@fidel: fijn he die tandjes, hier bijna klaar de laatste is nu bezig haha, gelukkig nog geen slapeloze nachten gehad.

Met mij gaat het verrder wel ok, ben sinds vandaag weer wat beter, had weer griep te pakken, heb nog wel veel keelpijn, maar komt wel goed. Nog wel veel moe, maar dat zal binnenkort wel minder worden hoop ik, is ook wel vermoeiend hoor, zwanger zijn met een peuter haha, maar ja overleven we ook wel weer.

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hey meiden hoe is het hier? en met de kleine ukjes? veel last gehad van de wintertijd? noa is tegenwoordig altijd pas tussen 8 en 9 wakker, en vanochtend was het half 9 oude tijd en dus half 8 nieuwe tijd, dus dat valt mee.
    verder gaat hier alles zijn gangetje, morgen naar de gyn, dan als het goed is ook weer een echo, ben benieuwd hoe de uk er dan uitziet:D
    ik heb een heel sterk gevoel dat dit een jongen gaat worden, maar ja wat dat betreft kan ik niet echt op mijn gevoel afgaan, want bij noa dacht ik dat ook haha.

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    hier mochten we niet klagen wakker oude tijd om 08.00 uur, dus wel vroeg op de nieuwe tijd, maar kon slechter.. nadeel is ze wordt wakker van licht, dus nu het smorgens een uur eerder licht is wordt ze ook een uur eerder wakker... daar gaat mijn uitslaapdagen whahah.. gekheid want ze had de afgelopen dagen spooknachten bhel. gelukkig nu de afgelopen drie nachten weer doogeslapen, wat kan een mens daar gelukkig van worden !!!!

enne jesje ik zag het al op facebook, fijn dat alles goed is met ukkie.. ik zeg dat het nog een meisje wordt whhahah

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou hier helemaal geen last van de wintertijd haha, moest noa vanmorgen om 8 uur uit bed halen om op tijd in het zh te zijn haha. mijn gevoel zegt een jongen, maar ja we zien wel.
    echo was helemaal goed en we hebben het hartje gehoord, zooo lief!!!

hier een foto:

Bekijk bijlage 283313

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    dames wat een rust hier hoe is het met iedereen??

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    het is heel rustig hier:(
    hier gaat alles goed, morgen de 12-weken echo, eens kijken of ons kleintje dan weer veranderd is:D mijn ooms gaan mee, die hebben dat nog nooit mee gemaakt, dus die vinden het helemaal leuk dat ze mee mogen:D
    met noa gaat ook alles goed, denk wel dat de laatste kiezen aan het doorzetten zijn, ze heeft er alle tekenen van en vannacht was ze ook 2 keer wakker geworden.

hoe is het met willemijn?

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    hoe was de echo? ik zag al de foto op facebook geweldig, wat gaat het toch snel, alweer 12 wkn!!!

met willemijn wisselend, ze blijft een lekker vrolijk meisje, met nu al af en toe driftbuien peoh ze heeft duidelijk haar eigen willetje, dus het woordje NEE wordt al veelvuldig gebruikt.

maar thja dat 3e tandje wil nog niet best doorbreken, alle symptomen heeft ze tot aan een dikke bult, nachtvoedingen uren scnachts wakker zijn en totaal geen fruit of groente willen... best uitputtend in vergelijking met de 1e 2 tandjes...

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    is het een hoektandje? noa heeft meer last gehad van hoektandjes. hier ook nog steeds de laatste 2 niet door, ik dacht eerst dat er eentje door was haha, maar het blijft bij hetzelfde, ook hier alle symptomen.

de baby was erg beweeglijk hihi en alles loopt precies op schema.hier de echo's van gisteren:D

Bekijk bijlage 285537

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nee haar linkerbovenvoortandje... wederom een pokkeweekend ook vriendlief was jarig dus dubbeldruk.. aardig uitgeput nu, straks word me overtollig melk opgehaald en mogenochtend vriendin op de koffie...

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou fidel we kunnen elkaar een handje geven denk...noa krijgt een kies, maar haar billen zijn zo rood, dat ze helemaal open liggen en bloeden. ze kermt het helemaal uit van de pijn, dan breekt echt mijn hart. dan ligt ze te huilen en zegt ze poep pijn of plas pijn:(

20. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Hai dames hier gaat zijn gangetje nog 7 daagjes dan nod....
    Met Sophie gaat alles goedzal morgen zal ik nieuwe foto uploaden

Deel Deze Pagina